P1X3L

P1X3L疑唔妥環球唱片 George食豹子膽出po鬧爆公司

最新娛聞

廣告

男子組合P1X3L歐鎮灝(George)疑似出po鬧所屬的環球唱片,仲tag埋隊友葉振弘(Marco)同吳啟洋(Phoebus),兩位兄弟都有轉載!睇嚟環球唱片風波停不了!

P1X3L歐鎮灝George爆粗惹火po

P1X3L歐鎮灝(George)在IG即時動態,貼出一張地球圖片,上有大大隻字「FXXK」,而圖案跟環球唱片公司logo尤為相似,令人聯想歐鎮灝表達對所屬的唱片公司的不滿。

P1X3L 歐鎮灝是《全民造星2》第四名。
歐鎮灝是《全民造星2》第四名。(圖片來源:IG@georgeau.8)
P1X3L 歐鎮灝疑似爆粗鬧環球唱片!
歐鎮灝疑似爆粗鬧環球唱片!(圖片來源:IG@georgeau.8)

歐鎮灝George:「不管你在經歷著甚麼不要客氣」

及後再引用別人的一篇文章並tag了隊友吳啟洋和葉振弘,內容是「你很棒、很努力,甚至超越原本該有的一切,今天不管你在經歷著甚麼不要客氣,好好肯定自己一波,一路走來好不容易,對嗎?無論你是誰,甚麼身份都值得!我打從心底為你們感到驕傲。」而兩位隊友不但轉載,更加上「加油」emoji 。

三人組成P1X3L,2021年1月成為環球唱片旗下歌手。
三人組成P1X3L,2021年1月成為環球唱片旗下歌手。(圖片來源:IG@georgeau.8)

歐鎮灝George撐被雪師姐陳凱詠

其實歐鎮灝不是首次對環球表達不滿,去年11月,同公司的陳凱詠被環球雪半年等解約,歐鎮灝就答:「「我哋都有半年冇出歌喎。」他又說:「我哋會繼續支持師姐,同我哋一樣咁默默地努力。」

P1X3L 撐師姐Jace出事?
撐師姐Jace出事?(圖片來源:IG@georgeau.8)
P1X3L 被環球雪藏的陳凱詠左),近來與朋友度假中。
被環球雪藏的陳凱詠(左),近來與朋友度假中。(圖片來源:IG@jacechw)

歐鎮灝George獲網民撐敢言:音樂會講足一年幾都係得個桔

網民大讚他敢言,留言力撐:「環球乜春都唔做,淨係識係街頭同巴士落廣告,依家連m記歌都無埋開音樂會講足一年幾都係得個桔」、「簽咗兩年,加埋啲乜乜版本先夾硬叫有4首團歌,幾時先等到開騷?」、「鬧得好,環球根本唔識做,你睇Jace要走,Gin Lee要走,得番Aga又唔好好做」、「得佢夠膽講」、「垃圾環球對紅咗既爆炸頭都唔識捧啦,之前曾比特先嘈過,環球好有問題」、「佢做綜藝都拍劇都幾好,但就係無首solo歌」等。

P1X3L 歐鎮灝在《I.SWIM》演大秋,演技獲讚!
歐鎮灝在《I.SWIM》演大秋,演技獲讚!(圖片來源:《I.SWIM》截圖)

歐鎮灝George被網民恥笑改壞名:好心唔好發歌星夢!

不過亦有網民指歐鎮灝無資格批評環球,「三個之中佢最無資格出聲喎,唱又唔掂跳又唔掂!淨係靠個樣」、「果日張國榮音樂會佢地唱monica,離譜到,亂叉咁黎,完全冇夾過就上台咁」、「係咪見《造星5》都嚟,所以淆底呀?」、「佢同phoebus都可以靠個樣拍劇拍吓電影,好心就唔好再發歌星」、「呢隊嘢上chillclub三個人咪嘴都可以跳舞唔齊」、「隊名改錯累事囉,啲人唔識讀,到識讀又唔識串,喺網上發揮唔到作用」等等。

P1X3L曾被網民狠批三人上Chill Club表演時跳舞唔齊!
P1X3L曾被網民狠批三人上Chill Club表演時跳舞唔齊!(圖片來源:IG@georgeau.8)
P1X3L 歐鎮灝被指為顏值擔當!
歐鎮灝被指為顏值擔當!(圖片來源:IG@georgeau.8)

撰文:東方新地(部份內容轉載自New Monday)圖片來源:IG@georgeau.8、IG@jacechw、《I.SWIM》截圖