水著

盤點2023年10位最吸Like女星水著相!多位咪神上榜 呢位KOL最吸Like

最新娛聞

廣告

香港女星們經常於社交平台上傳美照大派福利,其中水著照就最為吸Like。日前,有網民盤點2023年頭10位最吸Like的女性水著照,張張都夠曬吸睛,由KOL到「無綫波神」,即刻睇睇!

盤點2023年10位最吸Like女星水著相

10.陳欣茵(Like數:7,936)

TVB的「新生代J2ers」27歲陳欣茵,一向賣甜美可愛,憑《後生仔傾吓偈》的傻大姐性格已甚得宅男歡心,在9月宣布離巢TVB後轉型做KOL,更過檔HOY TV拍攝飲食節目。早前她與一眾好友參加沙灘騷音樂會,即把握機大騷火辣身材。佢分別準備了兩個look,一個係白色吊帶裙,另一個就係黑色單肩比堅尼top,兩個Look都非常誘人,成功吸引超過7千個Like。

水著 TVB的「新生代J2ers」27歲陳欣茵大曬身材超吸Like
TVB的「新生代J2ers」27歲陳欣茵大曬身材超吸Like(圖片來源:IG@yanyaascyy)
水著 白色連身裙都夠曬吸睛。
白色連身裙都夠曬吸睛。(圖片來源:IG@yanyaascyy)

9.郭珮文(Juliana)(Like數:10,901)

「無綫新咪神」郭珮文自從參選後便人氣爆棚,身材好到爆的她經常在社交平台派福利,今年八月在IG上傳的一輯泳衣照就超受歡迎,成功吸引超過10萬個Like!

水著 「無綫新波神」都上榜!
「無綫新波神」都上榜!(圖片來源:IG@julianakpm)
水著 夠曬火辣辣!
夠曬火辣辣!(圖片來源:IG@julianakpm)

8.樂宜(Like數:17,846)

31歲的「DJ女神」樂宜早前因參與ViuTV節目《戀講嘢》,大爆情史成為網民話題。其實樂宜在DJ界頗有名氣,而且她性感的形象和大膽作風受到不少網民關注。經常在IG大派福利的樂宜今年2月就上傳了一輯性感泳衣照,雖然正面只係一件普通一件頭泳衣,都一影到背面就不得了,難怪有成過1萬7千人Like佢個Post!

水著 正面好似都冇乜太特別!
正面好似都冇乜太特別!(圖片來源:IG@lok_lokyii)
水著 但背面就不得了!
但背面就不得了!(圖片來源:IG@lok_lokyii)

7. 陳煒(Like數:19,000)

今年剛踏入50歲的陳煒,早前在中秋節罕有上傳性感水著,身材絕對不輸一般後生女。難得大派福利的陳煒,短短三個月就吸引接近2萬個Like。就連朱晨麗、湯洛雯、陳曉華等一班女神都紛紛留言大讚「So Hot」。

水著 踏入50歲的陳煒,身材依然fit到漏!
踏入50歲的陳煒,身材依然fit到漏!(圖片來源:IG@alicechanwai)
水著 好震撼。
好震撼。(圖片來源:IG@alicechanwai)

6.沈殷怡(Shirley)(Like數:21,940)

近日憑《社內相親》人氣急升的沈殷怡(Shirley),身材一向吸睛,獲封為新一代ViuTV女神。早前在《社內相親》仲以露膊裝上陣,睇落性感又驚艷,不過一影到側面就遭網民笑指相當「厚切」。不過IG上的Shirley一點都唔厚切,水著照仲非常吸Like,短短半年就吸引超過2萬Like。

水著 Shirley水著照獲超過21000個like,連MIRROR Edan都有like。
Shirley水著照獲超過21000個like,連MIRROR Edan都有like。(圖片來源:IG@shamshirley)
水著 唔需要露事業線都夠曬性感。
唔需要露事業線都夠曬性感。(圖片來源:IG@shamshirley)

5. 高海寧(Like數:22,784)

「ViuTV女神」有份上榜,又點少得「無綫波神」高海寧。近年封胸改行實力派路線的高海寧,身穿滑水衣包到實一實,性感驕人上圍原形畢露,獲網民瘋狂力讚。

水著 又點少得「無綫波神」
又點少得「無綫波神」(圖片來源:IG@sammkoling)
水著 包到實一實都超吸Like。
包到實一實都超吸Like。(圖片來源:IG@sammkoling)

4. 林夏薇(Like數:37,893)

無綫視后林夏薇一直都是無綫「火辣人妻」代表之一,今年在個人社交平台上傳的船P生日派對帖文成功獲得超過3萬7千多個Like。從照片中可見,林夏薇身穿一件黑色低胸連身泳衣,張張相都有意無意大曬超深事業線,咁懂網民心,抵佢咁吸Like嘅!

水著 「火辣人妻」林夏薇上傳船P相放閃。
「火辣人妻」林夏薇上傳船P相放閃。(圖片來源:IG@rosinalam)
水著 網民都大讚夠性感!
網民都大讚夠性感!(圖片來源:IG@rosinalam)

3. 陳瀅(Like數:40,428)

陳瀅早前與閨蜜何雁詩齊齊到澳門水上樂園遊玩,二人輪流上傳當日性感美照。陳瀅當日身穿嘅黑色一件頭泳衣,睇上去好似平平無奇,但原來後面就超性感。從陳瀅所上傳的照片中可見,陳瀅身穿嘅泳衣大露背落到尾龍骨,再加上交叉綁帶,令泳衣設計顯得更加性感。雖然泳衣就夠曬靚,不過就可惜暴露咗陳瀅身材弱點,令原本已經有肉地嘅佢顯得更加豐滿,令其虎背熊腰加大象腿一覽無遺,不過依然無損其人氣,成功吸引超過4萬個Like。

水著 雖然陳瀅呢輯相被批「肥膩」,但依然吸引超過4萬個Like。
雖然陳瀅呢輯相被批「肥膩」,但依然吸引超過4萬個Like。(圖片來源:IG@missjni)
水著 大露背夠曬吸睛。
大露背夠曬吸睛。(圖片來源:IG@missjni)

2.Renee(李蔓瑩)(Like數:49,645)

現年33歲的李蔓瑩(Renee)的好身材經常引起關注,夠曬大方嘅Renee密密在社交平台派福利。其中一輯遠赴三尾道拍攝的泳衣照就最為吸Like,吸引超過4萬9千個Like。Renee早前接受傳媒訪問時指,該身紅色泳衣是特意為三尾道而買,加上最近減肥成功,所以就特登挑選了一件比較少布的泳衣,成功俘虜一班網民的心。

水著 Renee向來愛派福利。
Renee向來愛派福利。(圖片來源:IG@reneebobo)
水著 Renee話當時減肥成功,所以特別選比較少布嘅泳衣。
Renee話當時減肥成功,所以特別選比較少布嘅泳衣。(圖片來源:IG@reneebobo)

1.Coffee 林芊妤(Like數:55,702)

第一名就由性感人妻Coffee 林芊妤獲得,身為瑜伽KOL的Coffee,雖然經常上傳身穿瑜伽服,大曬人魚線的美照,但都唔及11月所上傳的泳衣照受歡迎。只上傳了兩個月就成功吸引超過5萬個Like。Coffee受訪時大方分享指下午四點的光線最靚、最能夠呈現最美得肌肉線條!

水著 Coffee在短短兩個月內就獲得超過5萬Like。
Coffee在短短兩個月內就獲得超過5萬Like。(圖片來源:IG@coffee89921)
水著 仲大方分享指下午四點的光線最靚,能夠呈現出最美得肌肉線條。
仲大方分享指下午四點的光線最靚,能夠呈現出最美得肌肉線條。(圖片來源:IG@coffee89921)

圖片來源:IG@alicechanwai、IG@carinalau1208、IG@shamshirley、IG@sammkoling、IG@tavia_yeung、IG@louisa_mak、IG@rosinalam、IG@missjni、IG@reneebobo、IG@coffee89921