江嘉敏

28歲江嘉敏跑步比賽前夕急病入院 手插滿針痛苦表示「500年一遇」

最新娛聞

廣告

現年28歲的TVB小花江嘉敏(Kaman)早前表示月底要參加一個12小時內完成馬拉松嘅賽事,對於一向唔跑步嘅自己嚟講算係一個挑戰,練跑後身材更愈操愈fit。不過日前比賽的前夕(28日)江嘉敏在社交網的限時動態中上載在醫院臥床的照片,更話要面對「禁食惡夢」,實在令人擔憂!
江嘉敏 事業線 江嘉敏化身騙徒拍攝《警聲百二秒》時受訪,表示月底要參加一個12小時內完成馬拉松嘅賽事
江嘉敏化身騙徒拍攝《警聲百二秒》時受訪,表示月底要參加一個12小時內完成馬拉松嘅賽事(圖片來源:IG@kaman_kong)

江嘉敏比賽前夕急病入院

TVB小花江嘉敏(Kaman)早前宣布月底要參加一個12小時內完成馬拉松的賽事而展開練跑,身材更愈操愈fit,不過日前(28日)正於比賽前夕,突然在社交網的限時動態中上載在醫院臥床的照片,並配字:「頂唔住,好彩身邊有人抬得我郁」、「500年一遇對上一次見到呢舊野已經讀緊小學嘅年代,打支止痛針痛到入心!不過打完HP值升返一半」、「禁食惡(噩)夢」。

江嘉敏 江嘉敏IG上寫:「頂唔住,好彩身邊有人抬得我郁」
江嘉敏IG上寫:「頂唔住,好彩身邊有人抬得我郁」(圖片來源:IG@kaman_kong)
江嘉敏 江嘉敏IG上寫:「500年一遇對上一次見到呢舊野已經讀緊小學嘅年代,打支止痛針痛到入心!不過打完HP值升返一半」
江嘉敏IG上寫:「500年一遇對上一次見到呢舊野已經讀緊小學嘅年代,打支止痛針痛到入心!不過打完HP值升返一半」(圖片來源:IG@kaman_kong)
江嘉敏 江嘉敏IG上寫:「禁食惡噩)夢」
江嘉敏IG上寫:「禁食惡(噩)夢」(圖片來源:IG@kaman_kong)

江嘉敏堅持完成比賽:跑唔郁 點都行埋佢

江嘉敏接受傳媒訪問時表示因身體感到不適,近日都病未好過,而現在需要入院,是長大以來第一次病到要住醫院。她又透露今天(29日)還要跑42公里慈善賽,為了準備賽事花了半個月練習。問到會否有信心完成賽事?她說:「我原本都有信心10個鐘完成賽事,依家盡力啦,跑唔郁,點都行埋佢,真係盡力。」而她今早已在社交網報平安,分享了跑步的自拍照。

江嘉敏 她今早已在社交網報平安,分享了跑步的自拍照。
她今早已在社交網報平安,分享了跑步的自拍照。(圖片來源:IG@kaman_kong)
江嘉敏 她今早已在社交網報平安,分享了跑步的自拍照。
她今早已在社交網報平安,分享了跑步的自拍照。(圖片來源:IG@kaman_kong)

江嘉敏月底參加馬拉松 愈操愈fit

江嘉敏化身騙徒拍攝《警聲百二秒》時受訪,表示月底要參加一個12小時內完成馬拉松嘅賽事,對於一向唔跑步嘅自己嚟講算係一個挑戰,所以而家幾乎每日都練跑,前前後後瘦咗十幾磅,但仍然會繼續跑步。

江嘉敏 事業線 對於一向唔跑步嘅自己嚟講算係一個挑戰,所以而家幾乎每日都練跑,前前後後瘦咗十幾磅,但仍然會繼續跑步。
對於一向唔跑步嘅自己嚟講算係一個挑戰,所以而家幾乎每日都練跑,前前後後瘦咗十幾磅,但仍然會繼續跑步。(圖片來源:IG@kaman_kong)

江嘉敏谷胸騷事業線

受颱風小犬影響,不少人都留在家中安全為上,江嘉敏就希望天氣快點放晴,她表示:「還番個太陽比(畀)我呀!#想去跑山#想拍外景#想洗衫晾衫#小犬得個名可愛#大家小心」不過,網民重點就留意她穿上穿Deep V通花裝,不經意地曬出比堅尼的靚相,激罕騷出事業線,網民紛紛大讚:「小寶好勁事業線!」、「好想見你」、「見到你燦爛的笑容,熱辣辣的性感,簡真勁過太陽!」、「一定有陰謀!」

江嘉敏 事業線 網民重點就留意她穿上穿Deep V通花裝,不經意地曬出比堅尼的靚相,激罕騷出事業線
網民重點就留意她穿上穿Deep V通花裝,不經意地曬出比堅尼的靚相,激罕騷出事業線(圖片來源:IG@kaman_kong)

江嘉敏大騷纖腰長腿

被網民叫大媽叫足幾年,江嘉敏終於減肥成功,近日她在Instagram分享最新減肥成果,不但臉部輪廓相當明顯,更露出纖腰和長腿,令網民大讚她終於回到全盛時期。她早前接受傳媒訪問時透露,以前經常外出食飯,而現時則有戒口而且食得比較清淡,不過就表示沒有跟減肥餐單進食,只是減少外出食飯,並在家中食以烚為主的食物。

江嘉敏 事業線 江嘉敏 肥膩嘢 江嘉敏在Instagram分享最新減肥成果,不但臉部輪廓相當明顯,更露出纖腰和長腿。
江嘉敏在Instagram分享最新減肥成果,不但臉部輪廓相當明顯,更露出纖腰和長腿。(圖片來源:IG@kaman_kong)
江嘉敏 事業線 江嘉敏 肥膩嘢 真的細了幾個碼!
真的細了幾個碼!(圖片來源:IG@kaman_kong)
江嘉敏 事業線 江嘉敏 肥膩嘢 食得好清淡。
食得好清淡。(圖片來源:IG@kaman_kong)
江嘉敏 事業線 江嘉敏 肥膩嘢 食得好清淡。
食得好清淡。(圖片來源:IG@kaman_kong)
江嘉敏 事業線 江嘉敏 肥膩嘢 多數都在家中食以烚為主的食物。
多數都在家中食以烚為主的食物。(圖片來源:IG@kaman_kong)

江嘉敏po近照脫胎換骨

向來唔係瘦底的江嘉敏,經過多月的努力原來成功減磅,日前她於社交網出po分享近照,又留言:「呢幾日一返公司,個個都話我瘦咗成個碼。好開心!努力有成果……」睇江嘉敏自己po的素顏照,的確見到塊面變V,下顎線緊緻咗,五官輪廓更加立體,有脫胎換骨的感覺。

江嘉敏 事業線 江嘉敏 肥膩嘢 江嘉敏 江嘉敏做完運動塊面紅卜卜,修身成功面都尖埋。
江嘉敏做完運動塊面紅卜卜,修身成功面都尖埋。(圖片來源:IG@kaman_kong)
江嘉敏 事業線 江嘉敏 肥膩嘢 江嘉敏 江嘉敏發文分享修身成果。
江嘉敏發文分享修身成果。(圖片來源:IG@kaman_kong)

圖片來源:IG@kaman_kong