江嘉敏

TVB男藝人狙擊手又出動!江嘉敏公然叫前香港先生「愛人」

最新娛聞

廣告

啱啱過去嘅《萬千星輝賀台慶》請嚟多位藝員表演,其中一個表演節目就係有幾位藝人表演同時彈琴,當中包括藝人黃建東(東東)。事後江嘉敏大讚東東彈琴有魅力,仲叫東東做愛人!

撰文:東方新地 |圖片:Instagram

江嘉敏公然叫前香港先生「愛人」

啱啱過去嘅《萬千星輝賀台慶》,其中一個環節係幾位藝人同時彈琴,而一向拍開惡搞片嘅黃建東(東東)亦有份參與其中。原來佢8歲開始就學琴,仲表示對上一次喺TVB彈琴已經係2011年香港先生選舉嘅才藝表演。

東東喺Instagram表示:「江嘉敏話未見過男仔彈琴,我彈完之後佢話愛上咗我。但係佢啱啱宣佈應有男朋友,咁我…點算啊?」

之後東東再PO相,寫道:「呢個少女話未見過男仔彈琴,聽完我彈之後紅都面晒,仲開始叫我做愛人添。 你隻衰豬咁樣望住我,搞到人哋個心肝仔卜卜跳添…」

一齊重溫當晚精彩片段啦!

江嘉敏 認戀30歲電競公司高層

之前一直自稱單身的江嘉敏,早前被影到多次與30歲的電競公司高層Anthony十指緊扣,甜蜜拍拖,二人在西貢秘密同居,連日來共度春宵,愛得相當痴纏。對於新戀情,嘉敏之前回應傳媒時表示二人發展中,只是開始不久,她希望把感情事低調處理,也不想影響家人。

女神公開認愛,可以大方拍拖,難怪心情都靚啲,她在IG表示心情如笑容般相當燦爛!

入行後首公開戀情

近日台慶劇《兄弟》熱播中,拍呢套劇期間,有傳江嘉敏明知王浩信有家室仍主動獻殷勤,又私下與對方傳短訊。江嘉敏近日接受周刊訪問時決定公開戀情,話同圈外男友Anthony拍拖兩個多月,講到二人認識經過,江嘉敏話今年農曆新年,在朋友聚會中認識Anthony,江嘉敏一直坐喺Anthony身邊學打麻雀,點知做咗運財童子令對方食咗一鋪嚦咕嚦咕。講到之前同王浩信傳緋聞,江嘉敏話感到好無辜,最後要劉穎鏇安慰,先唔再鑽牛角尖。

江嘉敏又話唔怕公開戀情會嚇走宅男fans,她認為拍拖係每個人必經階段,係令人成長其中一環。佢又讚男友份人幾細心同幾有耐性,男友嘅耐性同細心令脾氣唔好嘅佢都改變咗。江嘉敏話男友好怕羞,所以自己嘅ig就未有放同男友合照,不過睇返佢男友嘅私人ig同Facebook嘅頭像相,都係用同江嘉敏嘅頭貼頭合照放閃。

Anthony起底有才有米

身高六呎的Anthony Cheng 在美國加州柏克萊大學畢業,在本地一間著名電競公司擔任產品部總監,家住太子道西價值千多萬港元的豪宅,平時駕駛名車出入。男友年紀輕輕已事業有成,難怪江嘉敏對戀情都直認不諱。

 

公司要員

電競公司的老闆之前就上傳同員工聚會,佢大讚眾人好幫得手,齊齊推動及帶領電競事業,而Anthony(白色衫)是其中一員!

愛同藝人合照

Anthony都鍾意同啲星影相,之前佢就把許廷鏗及側田嘅合照放過上Facebook,見到桂綸鎂嘅巨型相片,Anthony企埋去合照仲留言話「She is so into me~」似乎鍾情於氣質型美女!唔知喺Anthony眼中,女友江嘉敏又屬於邊種類型嘅美女呢?

IG隔空傳情

Anthony的IG設定為私人賬戶,未有對外公開,但見江嘉敏都有Follow!而之前女友心情似乎欠佳,上傳史諾比卡通圖片話想要一個抱抱,Anthony雖然未有多言,但就留下一個彩虹圖案鼓勵她!

《親親我好媽》江嘉敏

現年23歲江嘉敏中學讀嘉諾撒聖心書院,江嘉敏自17歲已瘋狂拍私影同接拍微電影,而佢喺《親親我好媽》中飾演江美儀大女,一位17歲學生妹,因爲演技自然而大受好評!江嘉敏戲内係一位乖巧文靜,品學兼優的學生,真心純過蒸餾水!佢喺劇中同何廣沛嘅感情線,更是觀眾至愛情節!江嘉敏更憑《親》獲提名頒獎禮女配角,對入行年資不算長的她來說相當鼓舞。

港台劇狂扮學生妹

雖然第一次參演無綫劇,但其實江嘉敏拍攝經驗可不少,好似《女人多自在5》、《沒有牆的世界》及《我的家庭醫生》等港台節目,劇中角色一律都係學.生.妹!所以佢在《親親我好媽》再演學生,完全係駕輕就熟!

色誘張繼聰

而在早前播完嘅無綫劇《誇世代》﹐江嘉敏同張繼聰搞「大叔戀」,二人一場切磋武技戲份,背心拋胸的江嘉敏,胸壓張繼聰不特止,還用腳將男方夾到實一實,睇到班宅男熱血沸騰。

《兄弟》升呢做女一

江嘉敏喺新劇《兄弟》升呢做女一,佢更一改清純形象,不再演乖乖女,飾演保鑣的她要郁手郁腳拍打戲,又要揸槍,動作戲多多。

江嘉敏開朗又玩得嘅佢同男主角王浩信有唔少對手戲,但之前有報道指Kaman喺英國拍《兄弟》外景期間,主動姣黐人夫王浩信,即使返港後都頻頻主動聯絡男方。

江嘉敏 去年登Google人氣搜尋第1位

近年忙於拍劇的Kaman,成為2017年Google人氣搜尋女藝人,擊敗神奇女俠Gal Gadot和話題港姐雷莊𠒇,成為2017年Google人氣搜尋女藝人!

江嘉敏早在17歲已經狂拍私影,做Model經驗豐富,不過水著晒身材就不常見,其實佢曾跟《新假期》出過不少Trip,除了文青look示人,佢去過馬爾代夫影三點式,大晒噴血身材呀!大家一齊睇吓佢啲靚相,就知Anthony好識揀!

入大台前,Kaman其實拍過獨立電影同港台劇,她不算好靚,但順眼、清純女學生形象令人形象深刻;在Google香港2017年熱爆搜尋女娛樂名人中,江嘉敏跑出榮登第1名,證明清純玉女形象係男女通殺!

太可愛!聞說Kaman私下勁鐘意食嘢,唔似得有啲女仔扮細食,咁都瘦,羨慕!

文青女神Look

話說Kaman 2014年剛拍過麥曦茵執導的《曖昧不明關係研究學會》及港台劇,開始為大家所認識。閒時也有接Model工作,這次第一次同《新假期》來到台灣宜蘭住民宿,盡顯文青動靜皆宜的一面。

Chur爆行程 影相即入戲

不要以為Kaman日日住靚民宿就好正,Kaman朝朝晨六咁早起身化妝, 由食早餐開始影,Chur 盡一日又轉民宿,都未計有兩日攝時間太平山國家公園去行山影紅葉。不過新入行的她都咁專業,抵佢紅!

台灣之行集中在宜蘭好山好水的地方。Kaman 住了3間民宿,中間踩單車(但文章無乜著墨),又去太平山國家公園看紅葉、整溫泉蛋,大多數時間就留在民宿影靚相、做訪問。

出trip不為交差 全情投入旅程

好多Model出trip在鏡頭前入戲,表現出好味道或者好當地人有互動,但一熄機便不交戲,繼續玩電話對世事不聞不問,但Kaman是少有會enjoy旅行嘅model,所以鏡頭前後都好易捕捉到她與當地人談天的小動作。

鏡頭之下,當時的記者憶述,Kaman都真的很喜歡食甜品,每款都好有興趣試,絕不扮細食懶矜持。但Kaman都好有禮貌、好識做,問過大家先開動。來到京都的人氣和菓子店,和老闆合照笑到見牙唔見眼。

記者叫Kaman擘大個口食,她無嫌甫士唔靚!

慳妹出Trip唔亂買嘢

Kaman在早年的訪問有提過,自己好鍾意演戲,為了Casting 同多點演出經驗,平時的Job無錢都會接。所以記者憶述當時去到日本,Kaman 不會瘋狂Shopping,是「慳家敏」一名。但就好愛錫妹妹,不買東西給自己都要買手信給妹妹!

賢妻家政Look

再來日本,今次Kaman來拍攝東京爆買家電家品特輯,據知Kaman雖然出身小康之家,不過也會在家煮飯,對於拍攝時的飯煲、焗爐她都有興趣。

罕見入廚賢妻造型

Kaman劇中多數都演清純學生,今次同《新假期》去東京買家電,要她扮賢妻都無難度,據記者講有不少食物都是Kaman幫手處理!

 

初熟水著曝光

江嘉敏17歲已經狂拍私影,做Model經驗豐富,不過水著晒身材就不常見!

無綫小花江嘉敏清純又得,性感都得!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!