江欣燕 入屋盜竊

江欣燕5度被入屋盜竊獲封「爆格界KOL」 損失逾15萬竟然係算少?

最新娛聞

廣告

早前荃灣發生一宗爆竊案,位於青山公路汀九段386號觀海別墅,屋主發現露台趟門疑似被撬開,警方接報到場後,列作爆竊案處理。但原來呢間嘅屋主係TVB女藝人江欣燕,仲要今次已經係第5次被爆竊,更被網民封為「爆格界KOL」……

江欣燕寓所損失近16萬暫未有人被捕

江欣燕的汀九寓所於14日被發現屋企露台趟門懷疑被撬開,被賊人入屋爆竊!江欣燕表示當晚佢同媽媽去咗附近睇戲食飯,大約九點多就收到防盜公司打俾佢稱收到大窗的防盜警示。江欣燕原本以為係剛好放完假的工人返到嚟,以及早前都曾有誤報就無理會,唔想小小事就報警。點知半小時後再收到警示稱花園門開咗,就知不妙立即回家,果然發現有人入過屋,於是馬上報警。初步點算後損失$4,500的現金、約值2萬港元的外幣,同埋約值13.3萬元的首飾。報警後,警方將案件列作爆竊案處理,暫未有人被捕。

江欣燕 入屋盜竊 江欣燕 江欣燕當日同媽媽出街食飯睇飯就中招!
江欣燕當日同媽媽出街食飯睇戲就中招!(圖片來源:IG@yanyan_kongyanyin)
江欣燕 入屋盜竊 江欣燕 江欣燕曾於家中接受黎芷珊擔任主持的清談節目《單對單》訪問,可見有個超大的花園
江欣燕曾於家中接受黎芷珊擔任主持的清談節目《單對單》訪問,可見有個超大的花園。(圖片來源:YouTube@TVB USA Official)

江欣燕IG報平安 感恩有驚無險

第5度被入屋盜竊的江欣燕日前在社交平台發文報平安,並表示今次的事件可謂是有驚無險,對此十分感恩。不少網民都留言安慰江欣燕:「錢財身外物,最緊要人無事」、「好在冇嚇親Auntie」、「人冇事就好了」。

今次有驚無險,好感恩
謝謝大家關心

#破財擋災
#最緊要人無事

江欣燕 入屋盜竊 江欣燕日前在社交平台發文報平安。
江欣燕日前在社交平台發文報平安。(圖片來源:IG@yanyan_kongyanyin)

第5度被爆竊 總共損失成70幾萬

江欣燕後來接受TVB東張+》訪問時,都尷尬表示原來今次已經係第5次被爆竊!該獨立屋係江欣燕母親於1987年以85萬元購入,第1次被入屋盜竊是2011年,亦係損失最慘重的一次,被偷去70萬元財物。第2次係2014年,幸好因為及時發現,賊人即時逃去,並無任何損失。而第3次亦只係去年的事,江欣燕鄰居住所的窗門被撬毀,報警後發現原來係連環爆竊,江欣燕屋企都損失總值約25,000元財物。

江欣燕 入屋盜竊 江欣燕 江欣燕家中
江欣燕居住的獨立屋係其母親於1987年以85萬元購入。(圖片來源:YouTube@TVB USA Official)

一齊睇片:

撰文:東方新地圖片來源:IG@yanyan_kongyanyin、YouTube@TVB USA Official