江美儀

江美儀奪視后一年新作繼續做配角 接受專訪欠新話題又拎黒絲出嚟講

最新娛聞

廣告

52歲視后江美儀早前在由蝦頭(楊詩敏)及客席主持練美娟(娟姐)的網台節目《絲打圍爐》中擔任嘉賓。向來敢言的江美儀,今次於節目中化身性女,大談性話題,不但大爆經常出動「性感內衣」色誘伴侶,更大膽分享平時如何調戲伴侶,對話內容非常重口味!

江美儀自爆拍劇經典黑絲全為私人珍藏

有「黑絲儀」之稱的江美儀曾在劇集《名媛望族》中玩過黑絲造型;去年在《下流上車族》第一集開始就上演黑絲誘惑,身穿性感睡衣,同林敏驄拍搞笑「床戲」,每次以「黑絲」登場都必定引起網民熱議。江美儀在《絲打圍爐》中就大爆原來拍劇時所身穿的黑絲大多為本人私人珍藏:「我想講我黑絲套戲,大部分啲絲襪都係我自己珍藏嚟㗎。私伙嘢,個陣我見到啲絲襪靚,咁我就買定一堆係屋企。」

江美儀 江美儀貴為視后,但係新劇《羅密歐與祝英台》做大配角戲份目前少過馬海倫。
江美儀貴為視后,但係新劇《羅密歐與祝英台》做大配角戲份目前少過馬海倫。(圖片來源:TVB
江美儀 江美儀大爆劇中經典黑絲都係自己私人珍藏。
江美儀大爆劇中經典黑絲都係自己私人珍藏。(圖片來源:Youtube@ChillGOOD TV)
江美儀 下流上車族 在《下流上車族》第一集開始就上演黑絲誘惑
在《下流上車族》第一集開始就上演黑絲誘惑(圖片來源:TVB《下流上車族》截圖)
江美儀 下流上車族
(圖片來源:TVB《下流上車族》截圖)
下流上車族 於2012年播出嘅電視劇集《名媛望族》中,江美儀飾演劉松仁嘅風騷三姨太,一幕著上黑絲襪帶情挑老公加激吻,睇到全城眼都凸,江美儀更自此被人稱為「黑絲儀」!
於2012年播出嘅電視劇集《名媛望族》中,江美儀飾演劉松仁嘅風騷三姨太,一幕著上黑絲襪帶情挑老公加激吻,睇到全城眼都凸,江美儀更自此被人稱為「黑絲儀」!(圖片來源:TVB《名媛望族》截圖)
下流上車族 在拍攝廣告時江美儀重演「黑絲儀」的經典!
2014年獲內衣公司睇中,邀請擔任代言人,在拍攝廣告時江美儀重演「黑絲儀」的經典!(圖片來源:新傳媒資料庫)

出動「性感內衣」色誘伴侶

江美儀指所以會有咁多性感絲襪,原來係因為平時喜歡出動「性感內衣」嚟色誘伴侶。她笑言平時為了調戲伴侶,會向對方做出性暗示:「有時候我覺得我今晚真係好想佢過嚟,咁我咪會用啲方法邀請佢過嚟,等佢會好期待!性感尤物啲衫就必須㗎喇,我真係買好多,我有時候會send message畀佢話:『你估下我今日著咩色』。」江美儀越講越興奮,連色誘過後的劇情都分享埋:「你預計是著3分鐘,如果3分鐘後,件衫仲係你身上面,你就扔咗佢,或者燒咗佢啦,冇用㗎喇!要引到佢唔安全,引到佢將件衫喺你身上除落嚟,就係咁喇!」

江美儀 江美儀大爆自己會用性感服裝色誘伴侶。
江美儀大爆自己會用性感服裝色誘伴侶。(圖片來源:Youtube@ChillGOOD TV)
江美儀 仲話性感內衣要喺三分鐘內就被脫下!
仲話性感內衣要喺三分鐘內就被脫下!(圖片來源:Youtube@ChillGOOD TV)
江美儀 聽到練美娟都嚇親。
聽到練美娟都嚇親。(圖片來源:Youtube@ChillGOOD TV)

自爆拍拖次數 分享個人戀愛觀

江美儀在節目中亦有大爆自己談戀愛的次數「一隻手數曬」,又指通常都是自己提出分手。江美儀隨即大談自己的戀愛觀,她認為愛情是要互相尊重:「人哋話要投其所好,好似人哋追你都會做好多嘢,管接管送,但到你哋一齊之後,有時候你都要付出嘅,咁就一世㗎喇!」

江美儀 江美儀自爆戀愛次數。
江美儀自爆戀愛次數。(圖片來源:Youtube@ChillGOOD TV)
江美儀 江美儀與吳君如細佬吳君祥的婚姻維持了11年。
江美儀與吳君如細佬吳君祥的婚姻維持了11年。(圖片來源:新傳媒資料庫)

網民反應麻麻:講到咁叻咪始終又分手

雖然今次江美儀化身性女大談性話題,但網民們就似乎不太買賬。有網民指雖然江美儀雖然講到自己好厲害,但現今卻是單身一人,與吳君如細佬吳君祥的婚姻亦離婚收場,認為江美儀的建議似乎不太管用:「睇完個訪問突然明白點解江美儀唔太吸引男人」、「成個節目老土左 有江小姐上嚟」、「講到咁叻咪始終又分手」、「想要成功例子分享」等。

江美儀 雖然有網民鬧,但亦有網民大讚江美儀思想夠開放。
雖然有網民鬧,但亦有網民大讚江美儀思想夠開放。(圖片來源:網民留言截圖)
江美儀
(圖片來源:網民留言截圖)
江美儀
(圖片來源:網民留言截圖)
江美儀
(圖片來源:網民留言截圖)
江美儀
(圖片來源:網民留言截圖)

一齊睇片:

江美儀化身性女大談性話題!

圖片來源:Youtube@ChillGOOD TV、網民留言截圖、新傳媒資料庫