江若琳

江若琳收麵店做聘禮 婚後獲生煎皇養起

最新娛聞

廣告

緣份嘅嘢話嚟就嚟,嚟到時就擋也擋不住!江若琳同生煎皇蕭潤邦份屬當年樂壇新人,相識十年冇嘢發生,一過電即時發展神速!公開戀情、頻密放閃、求婚成功都在一年內發生,今個月二人再行出歷史性一步,聯手開舖深水埗賣麵!

擁有八間分店、養起過百員工,有米蕭潤邦送完巨鑽求婚再打本開麵店都未夠喉,據悉1223婚禮後,Oscar落埋order叫未婚妻推job全力造人,實行養起江若琳!

撰文:東方新地|圖片:新傳媒圖片庫、江若琳IG

江若琳 親力親為宣傳

去年四月至公開戀情,發po表示「找到對的人」,江若琳同生煎皇發展迅速,今年1月選擇在Oscar生日當日公布埋婚訊,又鐵定今年12月23日在紅磡筵開40席舉行盛大婚禮。雖然仲係未婚夫妻身份,不過江若琳呢個「生煎皇后」身份已經走都走唔甩,兩口子今年初開始籌備的中式麵店4月26日(上周四)正式開張,店名仲打正旗號叫「堅信號正宗上海生煎皇后麵館」,換言之有生煎皇子之稱的Oscar打埋本又出動埋金漆招牌力撐江若琳做皇后!

Oscar:打本如買戲飛!

據悉Oscar生意愈做愈大,又一向性格大男人,無論開新舖定結婚,Oscar都堅持包辦全部使費。上周五(4月27日)Oscar接受本刊電話訪問時就謙虛表示同江若琳無分彼此:「就好似情侶去買飛睇戲一樣,唔通要計邊個負責買飛咩?我哋都就嚟結婚係一家人,唔係咁計囉!最重要係佢做呢間舖唔係講玩,真係全心全意參與飲食生意。至於結婚,我覺得中國人傳統社會都係咁,男人負責搵場地,女人會包辦細節,最緊要真係畀到佢一個夢想婚禮。大家都係唔好太集中講錢!」

放閃升級

現時要拍戲、登台又要兼顧新舖,未婚妻忙到無暇分身,Oscar話見到都心痛:「見佢咁辛苦,有時要出門登台,我都盡量放低生意想陪喺佢身邊。佢對我嚟講係一個小朋友,出遠門會擔心,見到佢以前好似鐵漢咁好危險嘅工作都接都會肉赤,我哋都鍾意小朋友,結婚後就真係攞正牌造人,都叫咗佢危險嘢、要去太遠時間同太長嘅工作婚後都唔好接!」簡單嚟講,即係唔使做等老公養啦!

近日江若琳仲同蕭潤邦飛到馬爾代夫預支蜜月。

兩人仲喺各自IG不停花式放閃!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!