決賽前夕 比堅尼港姐逐個睇

決賽前夕 比堅尼港姐逐個睇

最新娛聞

廣告

《2016香港小姐競選》決賽明晚舉行,最後十強港姐穿比堅尼亮相!就睇吓決賽前夕,邊個身形最弗最正,最具冠軍相!

睇佢有大細眼就知精神差,明顯狀態不足啦!而且決賽前夕,都未完全修身,陪跑居多!

 

2號劉穎鏇勁緊張

可能減肥過度,34D上圍縮晒水!問到心情如何,她笑言:「都OK嘅,仲未到聽日,今晚會開始驚,未入到腦。」如果係真,入三甲都凍過水喇!

3號張寶兒 笑容搭夠

張寶兒身高只有5呎5吋,上圍只有31B,唔算標青,但勝在笑容可掬,加上喺英國留學,話唔定係黑馬!

 

4號代蓮曦丹美 甫士王

代蓮曦丹美絕對係甫士王,好有自信咁側身將S曲線表露無遺,果然識搶鏡!

5號蘇韻姿 狂谷胸

身形細細粒但勝在夠平均,不過可能為搶鏡所以谷胸過度,令胸形睇落唔太自然!

 

6號馮盈盈 減磅成功

馮盈盈表示為選港姐進行瘦身大計,睇佢又真係成功喎!黃蜂腰、曱甴肚盡現,好吸睛!

7號陳雅思 夠親切

舉止大方得體,而且笑容燦爛,quali又高大學畢業,似乎係三甲熱門人選!

 

8號阮嘉敏 身高輸蝕

身高只有5呎4吋,而且上圍又唔算好突出,相信入到前四已有交代!

9號陳睿雯 信心爆棚

被指係陪跑嘅陳睿雯,信心十足說:「冇信心就唔參加啦!主要睇聽晚表現,我都諗住留港發展演藝事業,加入TVB。」咁就睇你表演喇!

10號單文柔 面腫腫

身形OK啦,但面腫腫點嘅佢依然有信心說:「自己都滿意,勝在身材平均,要對自己有信心,目前都滿意自己狀態。」

 

全文完

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!