法言人

法言人丨內地網民睇厭馬國明唔收貨 喪插四宗罪連豆瓣評分都失蹤

最新娛聞

廣告

業界龍頭無綫近年專注大灣區發展賺人仔,電視劇撰寫方向都會遷就內地觀眾,除咗引以為傲嘅收視報告外,無綫亦不時都會發送豆瓣評分畀傳媒,宣揚下自己啲電視劇內地幾受歡迎。作為重頭劇嘅《法言人》宣傳鋪天蓋地,卡士粒粒一線,試問內地觀眾又點會唔期待呢?但凡事總有例外,劇集《法言人》內地播出後反應麻麻,內地網民更力插劇情悶爆,連豆瓣評分都未見有影失了蹤,似乎今次出師不利失晒威,到底發生了什麼事?

法言人
(圖片來源:TVB提供)

法言人丨四宗罪之一:套套劇都馬國明睇到心煩

馬國明向來有觀眾緣唔使多講,深受內地觀眾嗒糖,但係睇得多始終都會厭倦,睇返資料馬國明近年已經孭重飛演過三套重頭劇,仲未計就快出街嘅《新聞女王》,加上《法言人》播前又有《隱形戰隊》,近排真係晚晚都係馬國明,難怪內地網民都話:「想要一點新意思!」

除咗馬國明睇到厭外,內地網民似乎覺得馬國明Carry唔到扮律師,仲話雖然馬國明個樣凍齡帥爆鏡,但橫睇掂睇都啱做貼地角色,多過次次扮社會上流精英,網民認為強行將他「離地化」唔多吸引:「麻煩能不能不要什麼劇都是馬國明,強行精英真不知道編劇監製怎麼想,參考一下《怒火街頭》,TVB真是選角色愈來愈不行!」

法言人 馬國明真係TVB御用精英分子,今次就主力做高級律師,唔係以前《律政新人王》嘅市井之徒。
馬國明真係TVB御用精英分子,今次就主力做高級律師,唔係以前《律政新人王》嘅市井之徒。(圖片來源:TVB提供)
法言人 之前做警察大騷俊男魅力!
之前做警察大騷俊男魅力!(圖片來源:TVB提供)
法言人 點少得「程至美」上身,喺《白色強人2》扮醫生!
點少得「程至美」上身,喺《白色強人2》扮醫生!(圖片來源:TVB提供)

法言人丨四宗罪之二:劇情拖拖拉拉 案例可以一集講完

《法言人》作為無綫拿手嘅法庭好戲,梗係唔少得海量式嘅官司案例,但似乎網民認為今次啲案例唔多吸引,內情基本簡單到可以一集講完,唔似以前《壹號皇庭》系列咁曲折,但要拆咗四集唔知想點,網民覺得如果可以濃縮,好似外國電視劇咁精簡,套劇就會精彩得多!

法言人 網民睇到嬲嬲豬狂數!
網民睇到嬲嬲豬狂數!(圖片來源:網民留言截圖)
法言人
(圖片來源:網民留言截圖)
法言人
(圖片來源:網民留言截圖)

法言人丨四宗罪之三:馬國明煮飯多過打官司

《法言人》劇情就講到馬國明除咗係精英律師,私底下仲係叻叻廚神,仲會經常同採購商直播,拎新鮮食材表演煮餸show真功夫,搞到班內地觀眾完全R晒頭,有人仲反問點解煮餸多過打官司:「真的不是美食節目嗎?還要負責點評。」

法言人 晚晚煮飯網民唔收貨!
晚晚煮飯網民唔收貨!(圖片來源:《法言人》截圖)
法言人
(圖片來源:網民留言截圖)

法言人丨四宗罪之四:套套劇時光倒流十多年 硬插舊歌無新意

無綫電視近年主打懷舊風,除咗之前音樂節目有《流行經典50年》,就連套套劇都鍾意翻唱舊歌冧師奶,早排《輕功》片尾曲就連陳百強《一生何求》都播過N次,就算收得嘅《下流上車族》都一樣搬埋葉德嫻1983年嘅《幸運是我》出嚟唱!今次《法言人》都唔例外,狂搬鄭伊健成名曲《友情歲月》出嚟叫演員翻唱,幾乎四位主角想當年就會響起《友情歲月》,一集至少聽到兩三次,搞到班網民摸不着頭腦反問:「現在是播古惑仔,還是法庭劇?」

法言人 晚晚都唱!
晚晚都唱!(圖片來源:《法言人》截圖)

法言人丨率先劇透畀你睇

兩位近期上位中的年青演員游嘉欣(游游)及孔德賢(Danny), 今晚(20日)一集會以個案主角身份現身,飾演「女尊男卑」的苦命小情人,因工作關係失去了一隻腳的孔德賢,因六年前與尚未成年的游嘉欣發生關係被告上法庭,最終失蹤的游嘉欣能否出庭作供,成為孔德賢洗清罪名關鍵…

法言人 今晚講「衰十一」好激!
今晚講「衰十一」好激!(圖片來源:TVB提供)

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

撰文:東方新地圖片來源:TVB提供、網民留言截圖資料或影片來源:Youtube@bw2046bw