波波

波波黃婧靈罕有公審食店 竟被網民反斥:食幾草嘢茶記想點?

最新娛聞

廣告

現年25歲的TVB新一代「咪神」黃婧靈(波波)今年工作量不多,曝光率亦隨之大減,直到最近她出席TVB節目巡禮2024時,才以一件低胸禮服強勢回歸,近日她忽然罕有爆Seed,公開狠批一間爆粗食店,結果反而引來網民圍攻!
波波 黃婧靈 黃婧靈最近以性感造型出席活動。
黃婧靈最近以性感造型出席活動,獲網民大讚「咪神」歸位。(圖片來源:IG@krysellawong)

波波黃婧靈 鬧爆廚師對食客「0尊」

波波日前忽然在IG限時動態中公開鬧爆一間食店的廚師,狠批他一邊煮麵一邊爆粗,兼且發晦氣掟碗又倒奶茶,對食客和食物都「0尊」:

一入門口佢哋個廚師就即刻講晒粗口
發晦氣掉碗又倒奶茶
一路煮麵一路切大聲講粗口
係咁怨話點解仲有客
但明明係營業時間
對食物零尊重
對食客都零尊重
其實我好少何會公開咁樣話一間舖

之後波波更影下食店招牌,並標記食店的名字,寫道:「身為廚師都可以侮辱食物!」似乎非常不滿。

波波 波波公審食店仲影埋相。
波波公審食店仲影埋相。(圖片來源:IG@krysellawong)

網民反責波波:有要求就去酒店

事件被報道後,竟引來不少網民都反責波波:「係廚師都講粗囗,呃like去高級餐廳」、「咁真性情點解唔直接同佢講」、「收皮啦!街坊食店咋!去大酒店囉!」、「五星酒店唔講,咪玩啦」、「又係嗰啲聽到粗口會打冷震呀?收皮啦」、「唔通同妳講『之乎者也』嗎?」、「波大沒腦,食幾草嘢茶記想點?知唔知飲食業苦況?你要求佢哋專業嘅時候,有沒做過咩幫過香港飲食業?」、「香港精神,呢條女真係冇見識」、「要安靜去圖書館,有要求就去酒店,食嗰幾十蚊茶記又唔准講粗口,又唔准跌野」等等。

波波 除了去茶記,波波最近仲著埋吊帶小背心去Care Bear主題餐廳打卡。
除了去茶記,波波最近仲著埋吊帶小背心去Care Bear主題餐廳打卡。(圖片來源:IG@krysellawong)

有網民力撐:香港很多茶餐廳也這樣

不過亦有網民力撐波波講出香港飲食業的真實情況:「香港飲食業態度真係好差」、「香港很多茶餐廳也這樣~不奇怪」、「客人要睇佢面色都叫人唔使多事?佢關埋門自己爆粗就唔多事喇」、「生意愈做愈衰,與人無尤」等。

波波 雖然有不少網民圍攻波波,但亦有網民力撐她講出香港飲食業的真實情況。
雖然有不少網民圍攻波波,但亦有網民力撐她講出香港飲食業的真實情況。(圖片來源:IG@krysellawong)

波波低胸禮服上陣 大方不「封胸」

波波早前在社交平台分享了幾張出席無綫電視節目巡禮時的造型照,除了靚樣備受關注外,波波「big爆」的上圍更為吸睛!雖然波波擁有傲人的身材,但是不常在社交平台騷事業線的她一改以往作風,以低胸禮服上陣,大方展示好身材,更獲網民激讚:「好想埋個頭入去」、「波波返嚟啦」、「逼爆!核彈!」、「真心好波」,對性感回歸的波波讚口不絕!

波波 黃婧靈 黃婧靈的性感造型獲網民激讚。
黃婧靈一改以往作風,大方展示事業線。(圖片來源:IG@krysellawong)
波波 黃婧靈 黃婧靈一改以往作風,大方展示事業線。
黃婧靈的性感造型獲網民激讚。(圖片來源:IG@krysellawong)

波波黃婧靈慘被嘲「變大媽」再晒翹臀泳照反擊:我同個大字好有緣

TVB新一代咪神「波波」黃靖靈今年似乎錫身了不少,曝光率大減,劇集亦只拍過一套《痞子無間道》,早前她終於久違地晒水著相派福利,不過身形看似有些走樣,有網民留言無情嘲笑她「變大媽」、「加左幾個碼」。波波隔幾日後再發新相反擊,仲高EQ自嘲:「睇嚟我真係同個大字好有緣」!

波波 黃婧靈 港姐2023 波波黃婧靈是無綫新一代咪神,大受網民喜愛,Juliana被封「黃婧靈2.0」,有大把前途!
波波黃婧靈被封為無綫新一代咪神,大受網民喜愛!(圖片來源:IG@krysellawong)

波波慘被網民嘲「變左大媽」

早前波波(黃靖靈)在IG晒出兩張穿著低胸衫遊船河的性感相,並謂為夏天畫上完美句號,可惜惹來網民無情嘲笑留言:「加了幾個碼」、「變左大媽」、「全身腫脹」,而向來敢言的波波亦大方回應道:「我呢啲叫健康,唔係個個要瘦到成枝竹咁先叫好」!

波波 黃婧靈 波波 早前波波黃靖靈)在IG晒出兩張穿著低胸衫遊船河的性感相
早前波波在IG晒出兩張穿著低胸衫遊船河的性感相(圖片來源:IG@krysellawong)
波波 黃婧靈 波波 惹來網民無情嘲笑留言:「加了幾個碼」、「變左大媽」
惹來網民無情嘲笑留言:「加了幾個碼」、「變左大媽」(圖片來源:IG@krysellawong)

波波晒出一件頭泳衣翹臀美照大反擊:今次叫大乜好?

事隔幾日,波波再晒出兩張穿著藍白間條的一件頭泳衣照,相中的波波晒出美背及渾圓美臀,都已經好突顯其fit爆身型的曲線美,並疑似反擊寫道:「睇嚟我真係同個大字好有緣!今次叫大乜好?」並Hashtag道:「操得咁辛苦影張相唔過分、呢次真係夏天的尾巴。」至於波波所提及的「大」到底是指什麼,就未有再講。不過波波翹臀上的「微笑線」,亦引起不少網民留言道:「大籮波波。」、「大良牛乳」等。

波波 黃婧靈 波波 事隔幾日,波波再晒出兩張穿著藍白間條的一件頭泳衣照
事隔幾日,波波再晒出兩張穿著藍白間條的一件頭泳衣照(圖片來源:IG@krysellawong)
波波 黃婧靈 波波 相中的波波晒出美背及渾圓美臀,展示自己身型的曲線美
相中的波波晒出美背及渾圓美臀,展示自己身型的曲線美(圖片來源:IG@krysellawong)

「波波」黃靖靈 獲讚依然好「凶猛」

有不網民都留意到波波已好耐冇現身幕前,近日她久違地開始密密派福利,日前更曬出了一張搭遊艇出海影的靚相,相中她穿著一件掛頸式的Tube Top小背心,突顯出她玲瓏浮凸的曲線,網民都大讚她:「細咗喎…條腰,靚咗」、「清減咗」、「依然咁凶猛」等。

波波 黃婧靈 波波 波波著Tube Top小背心出海。
波波著Tube Top小背心出海。(圖片來源:IG@krysellawong)

公開相片高EQ回應「上圍尺寸」提問!

當有網民直接問她:「上圍有幾大?」,波波就搞笑地分享了自己的後腦照片,並以10字回應:「俾最上個圍你度住先啦!」用頭圍換上圍,估唔到波波咁大方。

波波 黃婧靈 波波 網民問波波:「上圍有幾大?」波波大方回應,話畀最上個頭圍佢度!
網民問波波:「上圍有幾大?」波波大方回應,話畀最上個頭圍佢度!(圖片來源:IG@krysellawong)
波波 黃婧靈 波波 其實波波以前都有公開度過上圍,係85cm,即係約34吋,但數年過去可能已有變化。
其實波波以前都有公開度過上圍,係85cm,即係約34吋,但數年過去可能已有變化。(圖片來源:《#後生仔傾吓偈》截圖)

波波做「熊女郎」彈起

擁有逼爆36E的25歲波波於2016年跟與YouTuber「熊仔頭」拍攝短片而現身於幕前,擔任「熊仔頭女主角」之一,獲網民封為「熊女郎」,並靠《台妹港女大對決!!!》、《小心!!內有美女在脫毛》、《爆機英雄》等短片而為人所熟悉。

波波 黃婧靈 波波 波波話畢業後,仍會為演藝工作而繼續去進修。
波波擁有逼爆36E上圍。(圖片來源:IG@krysellawong)
波波 黃婧靈 波波 為熊仔頭拍片時嘅波波。
為熊仔頭拍片時嘅波波。(圖片來源:YouTube@FHProductionHK)

入無綫被封新一代「性女」

自2017年加入無綫後,波波更成為高層曾志偉愛將,備受力捧,早前她主持節目《冇人性教育》,因言行出位,更被封為新一代「性女」。在《冇人性教育》其中一集曾討論乳房大小,波波以自身經驗數出五大煩惱,包括腰背容易攰、好難買胸圍及做運動唔方便等,波波又自爆小學三年級已開始發育,當時嚇到媽媽立即帶她去睇醫生!

波波 黃婧靈 曾於《#後生仔傾吓偈》中被曾志偉欽點,成為新寵兒
波波曾於《#後生仔傾吓偈》中被曾志偉欽點,成為新寵兒。(圖片來源:《#後生仔傾吓偈》截圖)
波波 波波正式加入無綫後由黄凱儀改名為黃婧靈。
波波正式加入無綫後由黄凱儀改名為黃婧靈。(圖片來源:IG@krysellawong)
波波 黃婧靈 波波黃婧靈是《痞子殿下》八嬌之一。
波波去年曾在《痞子殿下》中飾演青樓八嬌之一「藍紗」,古裝造型同樣逼爆。(圖片來源:IG@krysellawong)

波波曾失去人生目標 被麥明詩一句點醒重返校園

原來波波早在入行前,已開始修讀香港城市大學專上學院的工商管理副學士課程,但入行後為專注工作,她一度停學長達兩年,至2020年,因受《#後生仔傾下偈》的拍檔主持麥明詩啟發,波波決定重返校園。她在受訪時透露要同時兼顧事業與學業,令她壓力非常大,一度暴瘦多達10公斤(約22磅)。

波波 黃婧靈 波波 雖然瘦咗22磅,但波波嘅E Cup上圍並無縮水。
雖然瘦咗22磅,但波波嘅E Cup上圍並無縮水。(圖片來源:IG@krysellawong)

食飯時間少過10分鐘一度暴瘦22磅

波波憶述這兩年的讀書生涯中,最重要是懂得時間管理和自律,她猶記得為了兼顧拍嘢、溫書、沖涼和做功課,她曾經犧牲休息時間,每日最多瞓4個鐘,食飯時間也少過10分鐘,過程可說有血有淚,但最終能成功取得學位,令她覺得一切努力都是值得的。

波波 黃婧靈 波波 著起畢業袍「咪神波」秒變「文青波」,獲網民大讚好有書卷氣。
著起畢業袍「咪神波」秒變「文青波」,獲網民大讚好有書卷氣。(圖片來源:IG@krysellawong)
波波 黃婧靈 波波 波波話畢業後,仍會為演藝工作而繼續去進修。
波波話畢業後,仍會為演藝工作而繼續去進修。(圖片來源:IG@krysellawong)
波波 月前曾著一件頭泳衣出海。
月前曾著一件頭泳衣出海。(圖片來源:IG@krysellawong)

撰文:東方新地圖片來源:IG@krysellawong