波波 黃婧靈

25歲波波黃婧靈重返YouTube界 拍Q&A自爆最鐘意「甫士」超大膽

最新娛聞

廣告

現年25歲的「波波」黃婧靈日前開通了個人YouTube頻道,第一條影片大玩Q&A,回答了網友10幾條尖銳問題。近期不斷被外界指失寵的波波,不但首度提及在TVB曝光大減的原因,更揚言有機會重返「熊仔頭」的YouTube頻道!
波波 黃婧靈 雖然波波終於開通自己YouTube頻道,但Q&A片段上傳了超過5日都只得1,500Views,反應慘淡。
雖然波波終於開通自己YouTube頻道,但Q&A片段上傳了超過5日都只得1,500Views,反應慘淡。(圖片來源:YouTube@波波 黃婧靈 Krysella)

波波首度提及在TVB曝光大減原因

波波自2017年加入無綫後,便成為高層曾志偉愛將備受力捧,有份參與多個綜藝節目。不過到今年開始就突然工作量、曝光率都大減,直到去年年底才獲安排拍無綫劇集《妳不是她》,令外界質疑是否有意離巢。有網民在Q&A表示「呢排好少喺J2見到波波」,波波就帶網民遊花園回應道:

呢個係一個好有邏輯性嘅問題,「呢排好少喺J2見到我」,咁當然啦,因為除咗我自己拍咗嗰《冇人性教育》,我都冇拍J2,所以你唔會係J2見到我。

波波 黃婧靈 波波指最近根本冇拍J2,所以網民未能在J2看到自己都好正常。
波波指最近根本冇拍J2,所以網民未能在J2看到自己都好正常。(圖片來源:YouTube@波波 黃婧靈 Krysella)
波波 黃婧靈 曾經被稱為「曾志偉愛將」的波波,最近除了拍新劇《妳不是她》之外,都沒有新搞作。
曾經被稱為「曾志偉愛將」的波波,最近除了拍新劇《妳不是她》之外,都沒有新搞作。(圖片來源:《妳不是她》劇照)
波波 黃婧靈 曾志偉聽到大家介紹主持波波,笑住話:「呢個係一個好多波波嘅節目﹗」仲搞笑話以後就改名叫「波波節目」。
波波於2021年在《後生仔傾下偈》中坐正曾志偉隔離,更有幸被點名,隨即備受TVB力捧。(圖片來源:TVB影片截圖)

波波揚言有機會重返「熊仔頭」FH頻道

原名黃凱儀的波波,自筲箕灣官立中學畢業後,2016年跟YouTuber「熊仔頭」拍攝短片而現身於幕前,因擔任「熊仔頭女主角」之一,而獲網民冠以「熊女郎」的稱號。不過近年她已經沒有在熊仔頭頻道出現。當網民問到會否回FH頻道拍片時,波波就揚言指有機會再合作:

唔會話唔會嘅,因為未來有咁多可能性,冇人知;同埋返去拍嘢都幾好,因為都好耐冇見佢哋喇,同埋我最近都有同佢哋傾計。

波波 黃婧靈 波波指有機會回FH拍片。
波波指有機會回FH拍片。(圖片來源:YouTube@波波 黃婧靈 Krysella)
波波 黃婧靈 波波於17歲時曾經在「熊仔頭」拍攝短片而現身於幕前
波波於17歲時曾經在「熊仔頭」拍攝短片而現身於幕前(圖片來源:YouTube@FHProductionHK)
波波 黃婧靈 波波 為熊仔頭拍片時嘅波波。
為熊仔頭拍片時嘅波波。(圖片來源:YouTube@FHProductionHK)

波波大膽分享「最鐘意Pose」

此外,有網民在Q&A中向波波分享,指自己身材同波波相似,問波波會否因為「負載太重」而腰酸,並問波波解決方法。波波就表示自己以前中學時期因為剛剛開始發育,所以都有過相同問題。波波指當時每到第7、8堂開始就會腰痛,所以就會借意靠上前,然後趴在桌上:

我會趴喺張枱到,卸一卸我上半身嘅所有力,同埋我下半身嘅放鬆,所以「擺上檯」、「擺上本身上檯」係我最喜歡嘅Pose!

波波 黃婧靈 波波話自己最鐘意嘅pose係「放喺檯上」。
波波話自己最鐘意嘅pose係「放喺檯上」。(圖片來源:YouTube@波波 黃婧靈 Krysella)
波波 黃婧靈 波波向來係有料之人。
波波向來係有料之人。(圖片來源:IG@Krysellawong)

波波答案大多超意淫 自爆自己理想型

網民指波波在今次Q&A影片中,大多答案都非常意淫,令人想入非非。其中當問到波波理想型時,波波一開始就表示一定要靚仔,之後就話只係講笑,唔靚仔都冇問題,不過就想搵一個對自己好嘅人。當在鏡頭外的朋友問到「靚仔但要養佢得唔得」,波波就笑指「唔好,唔好搵我養你,我想問一個餵飽我嘅人,唔係我餵飽佢嘅人。」到回答一星期會做幾多次Gym時,波波一開始又「口誤」地話「以前全盛時期就一日做足7次」。最後又回答自己「咩cup」,不過就以「sawadeecup」帶過,非常搞笑。

一齊睇片:

波波 Q&A 大公開!

圖片來源:IG@Krysellawong、YouTube@波波 黃婧靈 Krysella、《妳不是她》劇照