泥鯭

泥鯭寸姜濤「愛的感言」 RubberBand發文道歉︰浪費了公共媒體資源

最新娛聞

廣告

《CHILL CLUB頒獎典禮2023》已圓滿告一段落,不過場外花生仍多羅羅!話說MIRROR成員姜濤在《CHILL CLUB頒獎典禮2023》奪得男歌手銀獎,台上逐一向11位成員「示愛」,感動全場,當晚MIRROR橫掃多個獎項,成大贏家。有指,當晚缺席頒獎禮的樂隊RubberBand鼓手泥鯭(黎萬華)原來人不到卻mon住電視,連環出po疑似嘲諷MIRROR及各成員。今天(10日)晚上,RubberBand在IG發文道歉。

RubberBand發文致歉

「對於隊友近日失言而引起的風波,我們感到非常抱歉。經過隊友間反覆討論,今次事件確實得到一場反思,在仍然堅信社會應要存在自由的言論空間的同時,我們亦深明表達手法、尊重不同聲音的重要性。對於是次事件引起之擾攘爭持,還有浪費了公共媒體資源,我們希望藉此向各受牽連單位及人士致歉。」

姜濤 泥鯭 RubberBand在IG發文道歉
RubberBand在IG發文道歉(圖片來源:IG@RubberBand)
泥鯭 rubberband Chill Club 奪銀獎的姜濤亦在台上逐一感謝MIRROR 11位成員。
奪銀獎的姜濤亦在台上逐一感謝MIRROR 11位成員。(圖片來源:ViuTV截圖)

網民批評:表達意見又何需道歉

對於今次道歉,不少網民紛紛表示:「表達意見又何需道歉」、「尊重你地決定,btw你地冇做錯到」、「多元化社會唔係要接納唔同意見咩?」、又強調「RubberBand一直係無變過!」

泥鯭 姜濤
(圖片來源:IG@RubberBand)
泥鯭 姜濤
(圖片來源:IG@RubberBand)

泥鯭@RubberBand缺席CHILL CLUB頒獎禮

RubberBand獲《CHILL CLUB頒獎典禮2023》的樂隊銀獎,不過未有出席,由主音6號拍片道謝,表示多做音樂少做無謂嘢。泥鯭在FB出po撐隊友:「唱好啲歌先做啲小動作啦,#全晚最啱聽嘅評語」。

姜濤 泥鯭 RubberBand雖缺席頒獎禮,仍獲頒樂隊銀獎,金獎是Dear Jane,銅獎是ToNick。
RubberBand雖缺席頒獎禮,仍獲頒樂隊銀獎,金獎是Dear Jane,銅獎是ToNick。(圖片來源:FB@RubberBand)

泥鯭疑寸姜濤:修哥都講唔出啦!

當晚泥鯭連環出po,「多謝說話定係「鼓勵」說話?!WTX?!係咪short X咗?!修哥都講唔出啦」,「嘩,頒唔尷尬,攞唔尷尬,唯有睇嘅尷尬」、「又一個大台誕生」、「依家諗返當年亞太區最受歡迎男歌手真係’”實至名歸”」、「下屆叱咜司儀會點玩呢段感言?」。泥鯭連環出po疑似暗寸大會偏私MIRROR,疑似寸爆姜濤獲男歌手銀獎時的感言,又疑似嘲諷男歌手金獎Anson Lo,狠批「又一個大台誕生」, 「歌迷會夾份請個寫手同看護畀佢啦」、「建議先做言語治療」,泥鯭再抵死留言:「我想喺度嘥大家小小時間,我要借呢個機會去多謝我隊友」。

泥鯭 rubberband 泥鯭 姜濤當晚表演環節,掀起全場氣氛,更獲讚修身成功。
姜濤當晚表演環節,掀起全場氣氛,更獲讚修身成功。(圖片來源:影片截圖)
泥鯭 rubberband 泥鯭 姜濤上台講感言時,隊友們十分驚喜,反應各異!
姜濤上台講感言時,隊友們十分驚喜,反應各異!(圖片來源:大會提供)

連環出po狂寸

姜濤 泥鯭 rubberband 泥鯭
(圖片來源:FB@MW Lai)

網民起罵戰:留言同揀女人一樣無腦

泥鯭的社交網突然變得很熱鬧,有網民洗版為MIRROR護航,「身為前輩講呢啲,抵你無運行」、「你哋以為自己喺樂壇大哥?無品!」、「留言同揀女人一樣無腦,要黃心穎」。

姜濤 泥鯭 rubberband 黃心穎 泥鯭 黃心穎似乎收起副「姣婆格」,從良做好女友…
黃心穎亦中槍。(圖片來源:IG@jacquelinebwong)

網民再指:「雖然你哋一把年紀,不過仲有時間努力嘅,唔好再妒忌人啦」。泥鯭粉絲起罵戰:「唔啱睇就過主,做乜要去人哋FB度吠?」、該網民反擊:「就因為你無品到隔離都知,擾民!」泥鯭粉絲即反駁:「講擾民真係無人及你哋班姜嬸,塞住個銅鑼灣搞亂交通」,該網民再回罵:「咁呢啲控制唔到,得人心藝人先可以有咁嘅場面,真係前無古人」,泥鯭粉絲炮轟:「你死返去MIRROR嗰邊求存在感啦!你哋鍾意喺紅館點玩都得,但唔好搞亂銅鑼灣囉!」

姜濤 泥鯭 rubberband 泥鯭 泥鯭女友黃心穎早前隨RubberBand到英國、德國做巡迴演唱會!
泥鯭女友黃心穎早前隨RubberBand到英國、德國做巡迴演唱會!(圖片來源:FB@MW Lai)
姜濤 泥鯭 rubberband 泥鯭 鼓手泥鯭!
鼓手泥鯭!(圖片來源:FB@MW Lai)

撰文:東方新地(部份內容轉載自New Monday)圖片來源:FB@MW Lai、FB@RubberBand、大會提供、IG@jacquelinebwong資料或影片來源:原文刊於NewMonday