洪卓立

洪卓立認愛Hillary:努力令她成為貪慕虛榮的人 劉沛蘅否認紆尊降貴買外賣

最新娛聞

廣告

洪卓立終於認愛!日前Hillary劉沛蘅被斷正買外賣去洪卓立的舊樓寓所,富家女紆尊降貴。Hillary在《家族榮耀》飾演熊黛林長女「馬招娣」,獲讚演技自然,外界對這「新臉孔」有讚冇彈,其實Hillary入行已十四年,早前憑ViuTV《膠戰》才開始為人熟識﹗Hillary對事業充滿野心,定下目標要做女主角,不過戀愛同樣重要,與洪卓立傳出緋聞後,表面上避忌,私底下繼續熱戀。

洪卓立 Hillary
(圖片來源:IG@hillarylau)
洪卓立 Hillary
(圖片來源:IG@hungcl)

Hillary被確認私有化

35歲的洪卓立,與拍拖11年的湯怡分手後Dry足三年,早前錯手在社交網限時動態上載一張「男友視角」的Hillary劉沛蘅攬狗相,雖然很快便刪掉,但已被手快的網民Cap圖,間接令戀情曝光。日前Hillary被傳媒影到出入洪卓立位於大圍的舊樓寓所,今次斷正,洪卓立終於認愛。

Hillary 被斷正同居的洪卓立,於社交網上載一張三隻小狗一齊的合照,據知其中兩隻是Hillary所養。
被斷正同居的洪卓立,於社交網上載一張三隻小狗一齊的合照,據知其中兩隻是Hillary所養。(圖片來源:IG@hungcl)

洪卓立公開認愛大讚Hillary

紙包唔住火,洪卓立日前終於社交網公開認愛,他留言:「多謝大家關心。佢係我見過最善良最有愛心嘅女仔,我哋每一日都好開心。」對於被傳媒形容他蝸居於大圍,要Hillary屈就,洪卓立為自己及女友辯護,「其實呢個單位買咗好幾年,我哋亦都係財政獨立,我好開心看到她的發展,而我自己一直都有工作在身,識我嘅朋友都知我從來都靠自己。當然我會努力,令她成為『貪慕虛榮』的人。」對於住所被公開,洪卓立更對受影響的街坊街里道歉。

Hillary 洪卓立公開認愛,仲大讚女友Hillary。
洪卓立公開認愛,仲大讚女友Hillary。(圖片來源:IG@hungcl)
Hillary 洪卓立公開認愛後,Hillary亦上載與4狗一家親的照片來個愛的呼應。
洪卓立公開認愛後,Hillary亦上載與4狗一家親的照片來個愛的呼應。(圖片來源:Facebook@劉沛蘅Hillary Lau)
洪卓立 Hillary Hillary的回應含蓄得來蘊藏愛意。
Hillary的回應含蓄得來蘊藏愛意。(圖片來源:Facebook@劉沛蘅Hillary Lau)

Hillary自出自入洪卓立寓所

Hillary被指與洪卓立已發展至同居關係,今年30歲的Hillary現實中是富家女一名,家住何文田千萬豪宅,然而最近卻被影到已搬往男方位於大圍舊樓的寓所同居,享受二人世界。據報道所指,Hillary連日出入男方寓所,更與洪卓立以情侶帽打扮拍拖返家,但全程相當小心,Hillary更曾一身街坊裝外出,買了二人份量的外賣返去與洪卓立撐枱腳,Hillary更熟練地自己識按鐵閘密碼入內,已熟晒地頭。

Hillary Hillary被影到連日出入洪卓立屋企。
Hillary被影到連日出入洪卓立屋企。(圖片來源:IG@hillarylau)
洪卓立 Hillary Hillary有拖拍春風得意,近月每次在社交網出po都心情大靚。
Hillary有拖拍春風得意,近月每次在社交網出po都心情大靚。(圖片來源:IG@hillarylau)
Hillary 洪卓立與Hillary養埋同一款狗,有共同愛好與話題。
洪卓立與Hillary養埋同一款狗,有共同愛好與話題。(圖片來源:IG@hungcl)
Hillary Hillary曾兩次為洪卓立拍MV,早前洪卓立貼出她的素顏抱狗相,由於她躺在咖色梳化,跟洪卓立家中梳化撞款,令戀情意外曝光。
Hillary曾兩次為洪卓立拍MV,早前洪卓立貼出她的素顏抱狗相,由於她躺在咖色梳化,跟洪卓立家中梳化撞款,令戀情意外曝光。(圖片來源:IG@hillarylau)

Hillary否認是富家女

至於被指紆尊降貴Hillary回覆傳媒時多謝大家關心,她說自己每一日都好開心,並且覺得任何關係都唔應該建基於金錢上,最重要係用心去交流、溝通,她表示搵到一個能夠互相支持大家的人非常難得。Hillary更否認是富家女,聲言一直都要努力工作,希望大家給他們少少空間。

洪卓立 Hillary 30歲的Hillary在ViuV的遊戲節目《膠戰》中被封為「索膠」,成為一眾男拍檔包括Edan等的「女神」,早前她在《家族榮耀》飾演熊黛林女兒更備受關注。
30歲的Hillary在ViuV的遊戲節目《膠戰》中被封為「索膠」,成為一眾男拍檔包括Edan等的「女神」,早前她在《家族榮耀》飾演熊黛林女兒更備受關注。(圖片來源:IG@hillarylau)
洪卓立 Hillary Hillary在回應中否認自己的富二代。
Hillary在回應中否認自己的富二代。(圖片來源:IG@hillarylau)

Hillary劉沛蘅冧爆講戀情:日日都好開心

早前Hillary劉沛蘅被爆前度是狄易達,她表示唔介意因為是她過去的一部分,「我都三十歲,拍過拖都好正常﹗」但同時被指三年前擔任洪卓立《數寄屋橋次郎》MV女主角而結緣,早前對方疑似上載一張其素顏抱狗照,因而傳緋聞﹗一直封口的Hillary透露揀男朋友最緊要是孝順和有愛心,其次是上進心能照顧到自己﹗Hillary近日在另一個訪問中被問感情狀況時,由最初避談到甜笑指現在日日都好開心,當時更以「了解中」來形容和洪卓立關係﹗

Hillary 三年前Hillary劉沛蘅擔任洪卓立《數寄屋橋次郎》MV女主角,
三年前Hillary劉沛蘅擔任洪卓立《數寄屋橋次郎》MV女主角, (圖片來源:《Viu1娛樂新聞》截圖)
Hillary 2019年Hillary擔任MV女主角,並與洪卓立到日本拍攝﹗
2019年Hillary擔任MV女主角,與洪卓立到日本拍攝﹗(圖片來源:FB@Hillary劉沛蘅)
Hillary 之前洪卓立在IG上傳了Hillary素顏抱狗照,及後刪除,因而傳出緋聞﹗一直二人未有回應﹗
之前洪卓立在IG上傳了Hillary素顏抱狗照,及後刪除,因而傳出緋聞﹗(圖片來源:《Viu1娛樂新聞》截圖)

Hillary自爆為前度做過一件瘋狂事

Hillary仲自爆那些年的另一段情,曾苦等前度成晚的慘劇!她透露曾與前男友凌晨三、四點在家鬧交,出動喊功男友都唔理佢,更嬲到奪門就走,Hillary九秒九換衫衝落街欲追返男友,但卻發現男友走了,Hillary即坐的士急追,但遭對方封鎖電話冇法聯絡, 最後在前度屋企樓下公園等到第二朝十點,原來曾經係一名癡女﹗

洪卓立 Hillary Hillary被封人氣女神﹗
Hillary被封人氣女神﹗(圖片來源:《Viu1娛樂新聞》截圖)

Hillary劉沛蘅大方講前度與現任:

劉沛蘅Hillary情史超豐富?單眼皮前度與阿正撞樣!失戀水著派福利

Hillary談5膠 對Jeffrey首個印象:睇唔起人

Hillary劉沛蘅坦言《膠戰》令她名利雙收,對各膠有不同評價,先講阿正,Hillary第一次見到阿正:「以為佢斯斯文文,又係DJ應該講嘢應該好官腔,點知原來癲嘅,轉數好快﹗」之後講到Jeffrey,Hillary指他是外表同真實反差最大:「我唔識佢,只係睇過《調校你男友》,以為佢好chok好酷,有少少睇唔起人咁,你知佢顏值幾高啦﹗點知原來好膠,男仔之中同佢傾最多偈﹗」之後數到珈其,Hillary指若然流落荒島必定揀珈其:「佢有安全感,而且求生意識強,喺BBQ嗰集佢又識起火﹗」之後提到Edan,笑言被對方在其中一集欺騙後,對他信任度跌至零,笑言自此對男人失去信心﹗

洪卓立 Hillary Hillary私下同Jeffrey、阿正最多互動﹗
Hillary私下同Jeffrey、阿正好老友,又認了珈其囝囝做契仔﹗(圖片來源:FB@Hillary劉沛蘅)
洪卓立 Hillary 現年30歲劉沛蘅,天生童顏唔似三字頭、入行十多年﹗
現年30歲劉沛蘅,天生童顏唔似三字頭、入行十多年﹗(圖片來源:FB@Hillary劉沛蘅)
洪卓立 Hillary Hillary直言《膠戰》令她名利雙收,而且賺到友誼,大讚團隊所有人都好好﹗
Hillary直言《膠戰》令她名利雙收,而且賺到友誼,大讚團隊所有人都好好﹗(圖片來源:FB@Hillary劉沛蘅)

王敏奕介紹入行 原來「誤中副車」

Hillary自爆入行經過,原來被睇中的不是她而是其妹妹,她指中三嗰年因為王敏奕介紹入行做兼職Model,Hillary話細妹同王敏奕是同學:「其實嗰時王敏奕係叫我細妹,但佢怕醜,我好鍾意上鏡,所以同媽咪去咗見模特兒公司經理人傾,就咁就開始做兼職模特兒﹗」

洪卓立 Hillary Hillary同妹妹好好感情﹗
Hillary同妹妹好好感情﹗(圖片來源:《Viu1娛樂新聞》截圖)
洪卓立 Hillary Hillary入行時有「翻版薛凱琪」之稱。
Hillary入行時有「翻版薛凱琪」之稱。(圖片來源:FB@Hillary劉沛蘅)

洪卓立為何突然認愛?

日前Hilary被影到出入洪卓立居住的寓所…詳情請看

洪卓立有發文公開戀愛消息?

洪卓立早前曾在社交網限時動態貼出Hilary抱住狗狗的相,及後很快刪掉了,而日前終於再出Post…..詳情請看

撰文:東方新地圖片來源:《Viu1娛樂新聞》截圖、Facebook@洪卓立、IG@hillarylau、FB@Hillary劉沛蘅