渣打馬拉松

渣打馬拉松2024|周潤發半馬時間未達標爆發嫂會扣錢!9位藝人成績一覽

最新娛聞

廣告

今年的2024渣打馬拉松賽事吸引了眾多藝人的參與,他們勇敢挑戰10K和半馬項目,展現了出色的成績,而周潤發作為半馬賽事的「吉祥物」之一,亦順利完成賽事…

唐詩詠跑10公里又關發哥事?!

原來唐詩詠今年也有挑戰《渣打馬拉松2024》挑戰10公里賽事 ,她在IG分享心聲:「終於今日10k,全程心率維持良好,無氣促,氣喘,時間唔係今年嘅目標,1:21完成,我已經好開心,多謝自己堅持冇放棄,多謝跑步帶俾我新嘅體會,呢個再唔係我無興趣嘅運動,我會繼續挑戰落去。」

渣打馬拉松2024 藝人 「 第一日希望自己可以挑戰一項我無興趣嘅運動-跑步,就以渣馬為目標。由練習心率開始,經歷疫情,經歷跑步訓練的上上落落,多謝周教練嘅指導、調節,教導我跑步係訓練自己內心,挑戰自己嘅耐力、耐性,點樣唔受外界影響,專注自己呼吸。」
「 第一日希望自己可以挑戰一項我無興趣嘅運動-跑步,就以渣馬為目標。由練習心率開始,經歷疫情,經歷跑步訓練的上上落落,多謝周教練嘅指導、調節,教導我跑步係訓練自己內心,挑戰自己嘅耐力、耐性,點樣唔受外界影響,專注自己呼吸。」(圖片來源:natalietong53@IG)
渣打馬拉松2024 藝人 而唐詩詠口中的「周教練」,原來正是周潤發
而唐詩詠口中的「周教練」,原來正是周潤發(圖片來源:natalietong53@IG)

渣打馬拉松2024|周潤發半馬順利完成賽事 表示未達自己期望

周潤發(發哥)作為半馬賽事的「吉祥物」之一,挑戰自己的極限。雖然他用2小時26分08秒完成半馬,覺得未達到自己的期望,慢了4分鐘,但這個成績仍然不俗。事後接受傳媒訪問提到明年會否參加全馬,他搞笑說:「如果半馬跑到兩個鐘頭,全馬咪跑返兩個鐘頭囉,如果我跑唔到兩個鐘頭咪唔跑。我會練嘅,90零歲就應該跑到,你等等。」

渣打馬拉松2024 藝人 發哥順利完成半馬賽事。
發哥順利完成半馬賽事。(圖片來源:Viu1HK截圖)

渣打馬拉松2024|成績唔達標發哥爆發嫂扣錢

至於今天成績唔達標,發哥坦言:「豬腸粉。(發嫂冇出糧?)返去扣返四百,一分鐘一百,唔達標今日,食返碗碗仔翅。」

渣打馬拉松2024 藝人 發哥話成績唔達標,會畀發嫂扣糧。
發哥話成績唔達標,會畀發嫂扣糧。(圖片來源:Viu1HK截圖)

梁諾妍陀B七個月完成10公里賽事超勵志

另一方面 ,洪永城太太梁諾妍亦有參加今年渣馬,有個小BB陪住一齊完成,時間大概1小時04分:「今次嘅參與唔係想證明俾人睇孕期期間都可以去跑個10公里, 只係想鼓勵媽媽們,喺自己身體許可下,了解自己身體狀況下,繼續去做自己喜愛的事!自己能力範圍內做適量嘅運動、散步、yoga、pilates等等絕對可以令孕媽放鬆心情,相信寶寶都會健康啲,每個媽媽體質都唔一樣,自己一定係最清楚自己身體狀況嘅人,我哋繼續同行,繼續互相扶持!」

渣打馬拉松2024|保錡打破上年紀錄 感謝已故前主播柳俊江令佢對跑步的啟發

在10K賽事中男藝人中也有驚人的表現。保錡則在最近拍攝的節目中展現出色的體能,以48分鐘46秒完成10K,並打破了自己去年的紀錄。他接受傳媒訪問時表示感謝已故前主播柳俊江對他對跑步的啟發。梁釗峰在前一天完成泰國山地賽後,以驚人的52分22秒完成10K賽事。

渣打馬拉松2024 藝人
(圖片來源:IG@ k_p0k1)
渣打馬拉松2024 藝人
(圖片來源:IG@callstarcf)

渣打馬拉松2024|「前亞視一姐」薛影儀10K堅持完成 用咗1小時59分

另外,「前亞視一姐」薛影儀起初宣布報名參加渣馬10K時,曾遭受網民的調侃,他們嘲笑她說「10K唔係10步喎」,懷疑她無法完成賽程。然而,令人意外的是,薛影儀成功地完成了整整10公里的賽程,雖然用了1小時59分19秒的時間,比其他女藝人多出了整整一小時,但她堅持參與並成功完賽,這足以讓那些看不起她的網民大吃一驚!

渣打馬拉松2024 藝人
(圖片來源:IG@ ching_yee0205)

渣打馬拉松2024|《愛·回家》許家傑首次參賽 林淑敏爆全因好天氣先順利完成

另外《愛·回家》的CP組合許家傑(送水輝)及林淑敏(大小姐)也有參與賽事,許家傑則參與半馬組別,他是第一次參加,則以1小時46分35秒完成賽事,並在IG分享寫道:「成個過程好過癮 不停咁穿越人群 臨到終點又會好多人同你打氣 可以喺彌敦道 再入西隧 經過Sogo 真係好有香港特色」

另外林淑敏就報了10K賽事,以1小時08分07秒分完成,她亦寫道:「今日好天氣,好心情,可以順利完成,係鼓勵我繼續去跑步嘅動力!」

渣打馬拉松2024 藝人
(圖片來源:IG@ sukman_lam)
渣打馬拉松2024 藝人
(圖片來源:IG@jackhero5)

渣打馬拉松2024|陳安立手掌中寫下已故前主播柳俊江對他的激勵話語

與他相比,ViuTV的陳安立在半馬項目中表現更為出色,以1小時49分38秒完賽。他在手中寫下已故前主播柳俊江對他的激勵話語「跑呀!阿立!」,每當疲累時捉緊這個信念,堅持完成賽事。

渣打馬拉松2024 藝人 陳安立手寫打氣說話,不過佢話已甩晒色。
陳安立手寫打氣說話,不過佢話已甩晒色。(圖片來源:Viu1HK截圖)

渣打馬拉松2024|TVB東張女神何沛珈以優異的58分16秒完成賽事

女藝人的亮眼表現引人注目。洪永城太太梁諾妍(Inez)懷孕期間參加10K賽事,以1小時10分04秒的成績完賽,僅稍遜於「籃球女神」譚旻萱(Mandy)的1小時08分29秒。同樣在10K項目中,TVB的「東張女神」何沛珈以優異的58分16秒完成賽事,成為新一代女飛人的代表。

圖片來源:Viu1HK截圖、IG@ k_p0k1、IG@callstarcf、IG@ ching_yee0205、IG@ sukman_lam、IG@jackhero5、IG@ hpgroxanne