十大中文金曲

十大中文金曲︱重溫7大尷尬位 十優歌手僅4位歌手出席 老歌表演似足春晚

最新娛聞

廣告

《廣播九十五周年十大中文金曲》今晚於紅館舉行。頒獎典禮舉行之前已經爆出多單趣事,其中有次更錯誤轉發一則「十大廢老中文金曲」嘅帖文,搞到港台俾網民恥笑。今晚嘅直播過程趣事多羅羅,就等我哋一齊回顧今年頒獎典禮7大尷尬位!

尷尬位 1︱ 十優歌手得4位歌手到場

今年《十大中文金曲》喺舉辦之前已經傳出唔少歌手帶頭杯葛,令原本應該星光熠熠嘅頒獎典禮失色不少。由頒第一個「優秀流行歌手大獎」就出曬事,原本有十位歌手得到「優秀流行歌手大獎」,但最後就只有Gin Lee 李幸倪、馮允謙、泳兒同王灝兒等4位歌手到場領獎,人氣王姜濤同Jer柳應廷則未有到場領獎。

十大中文金曲 雖然有十位歌手獲得「優秀流行歌手大獎」,但只有4位到場授獎。
雖然有十位歌手獲得「優秀流行歌手大獎」,但只有4位到場授獎。(圖片來源:RTHK32《十大中文金曲》截圖)

尷尬位 2︱老歌串燒超尷尬 網民:以為睇流行經典50年

唔知係唔係因為唔夠藝人出席今次頒獎典禮,第一個表演嘉賓就令人大跌眼鏡,由「靚聲天后」陳潔麗一連唱出明月千里寄相思、月亮代表我的心和每天愛你多一些等多首老歌。唔少網民都話唔知演唱者係邊個之餘,仲話覺得似睇緊內地春晚表演同《流行經典50年》。

十大中文金曲 「靚聲天后」陳潔麗一連唱出6首老歌
「靚聲天后」陳潔麗一連唱出6首老歌(圖片來源:RTHK32《十大中文金曲》截圖)
十大中文金曲 網民都話以為自己睇緊睇緊內地春晚表演同《流行經典50年》
網民都話以為自己睇緊睇緊內地春晚表演同《流行經典50年》(圖片來源:RTHK32《十大中文金曲》截圖)
十大中文金曲 唔少網民都話唔知道邊個係陳潔麗
唔少網民都話唔知道邊個係陳潔麗(圖片來源:東方新地)

尷尬位 3︱大部分歌手缺席

今日頒獎典禮聽得最多嘅一句一定就係:「今日有事在身無法到場領獎,但我地會轉交獎項俾佢」,差唔多每個獎項都一定有一位歌手無法到現場領獎,布志綸、洪嘉豪等人都事前錄好得獎感言現場播。

十大中文金曲 獲得「十大中文金曲獎」同「最佳進步獎」的洪家豪缺席頒獎典禮,事前錄好得獎感言現場播放。
獲得「十大中文金曲獎」同「最佳進步獎」的洪家豪缺席頒獎典禮,事前錄好得獎感言現場播放。(圖片來源:東方新地)

尷尬位 4︱李志剛講錯嘢又唔做功課

主持之一的李志剛喺頒發第二首「十大中文金曲獎」時,介紹馮允謙上台時懶神秘,介紹馮允謙話佢有個孖生細佬,點知之後驚講錯,即刻戴頭盔話:「會唔會係孖生阿哥嚟」,被網民狠批「講錯嘢又唔做功課」!

十大中文金曲 李志剛喺介紹馮允謙嘅時候介紹唔做足功課,介紹對方有個孖生細佬,明明冇講錯,但又要戴頭盔話「會唔會係孖生阿哥嚟」。
李志剛喺介紹馮允謙嘅時候介紹唔做足功課,介紹對方有個孖生細佬,明明冇講錯,但又要戴頭盔話「會唔會係孖生阿哥嚟」。(圖片來源:RTHK32《十大中文金曲》截圖)

尷尬位 5︱多位新人表現失準

今年一班新人為多首張國榮和梅艷芳的經典作品重新編曲,並聯同多位樂壇新晉演繹歌曲。不過多位新人嘅表現都失準,唱歌走音、甩歌詞樣樣有,睇到觀眾們都非常尷尬!

十大中文金曲 張天穎翻唱梅艷芳的《壞女孩》
張天穎翻唱梅艷芳的《壞女孩》(圖片來源:RTHK32《十大中文金曲》截圖)
十大中文金曲 不少新人的表現都麻麻。
不少新人的表現都麻麻。(圖片來源:RTHK32《十大中文金曲》截圖)

尷尬位 6︱頒獎嘉賓橫跨多個行列 醫生都有份頒獎

今年雖然出席歌手少得可憐,但頒獎嘉賓就非常多元化,運動員、醫生、護士都有份頒獎。其中王姑娘非常搶Fo,當被問到平時有冇聽開港台嘅時候,王姑娘竟然帶骨回應話收唔到。此外,喺宣佈Ian陳卓賢憑《留一天與你喘息》奪得「十大中文金曲獎」時候,王姑娘話自己都好鐘意呢首歌,自爆自己係Hellosss!

十大中文金曲 醫生護士都有份頒獎
醫生護士都有份頒獎(圖片來源:RTHK32《十大中文金曲》截圖)
十大中文金曲 連運動員都有份頒獎!
連運動員都有份頒獎!(圖片來源:RTHK32《十大中文金曲》截圖)

尷尬位 7︱兩位男女主持口水多過茶 狂搞爛Gag

今年由李志剛、黃天頤擔大旗做主持,不過兩人為咗揼波鐘,不停大搞爛gag、口水多過茶。李志剛仲要係咁欺負新人,其中仲搵Cloud 雲浩影的名字搞gag,叫對方做「雲冇影」。

十大中文金曲 兩位主持被指口水多過茶,瘋狂搞爛gag!
兩位主持被指口水多過茶,瘋狂搞爛gag!(圖片來源:東方新地)

網民全晚總結: 老派約會之必要、給缺席的人唱首歌

頒獎禮最後由開場未有現身的MC張天賦奪得優秀男歌手大獎,他的作品《老派約會之必要》亦得到十大中文金曲首位,有看畢整個頒獎禮的網民認為這首歌絕對配合香港電台的風格,老歌唱不停!另外,由於缺席歌手眾多,加上馮允謙的得獎歌《給缺席的人唱首歌》可以總結這個頒獎禮的風格。

十大中文金曲 眾人期待的MIRROR亦沒有出現呢!
眾人期待的MIRROR亦沒有出現呢!(圖片來源:RTHK32《十大中文金曲》截圖)

撰文:東方新地圖片來源:RTHK32《十大中文金曲》截圖