Kelly Ng

港姐面試最索參加者 「翻版李若彤」 Kelly Ng

最新娛聞

廣告

昨日《2017香港小姐競選》進行首輪面試,絕對係一年一度食花生的大日子,參賽者「燕瘦環肥」係意料中事,往往令網民眼界大開!不過咁,其中一位來自加拿大多倫多的參加者 Kelly Ng ,面試時以深藍色斯文look示人,五官標緻,舉手投足仙氣逼人,唔少人大讚佢有幾似那些年女神李若彤!

多倫多靚女 Kelly Ng

昨日《2017香港小姐競選》的首輪面試,參加者有131人之多,大家可以按此重溫精選圖集!而在眾多參加者之中,除了些屆友誼小姐張寶兒妹妹張寶欣 (Boanne) 受注目外,來自加拿大多倫多的靚女Kelly Ng都好出眾!深色裙造型大方端莊,笑容自然甜美,網民都撐佢一定入圍!

 

另外網上有唔少人覺得Kelly同那些年「姑姑」李若彤有幾分相似,仙氣程度可想而知!

好白… 好滑…

話說Kelly今年20歲,青春無敵,睇番佢IG就唔算有好多相,亦唔係followers千軍萬馬的所謂「女神」。而最令人觸目應該係一張Kelly舉起手紥馬尾、望住鏡頭甜笑的照片,靚樣唔需要多講,仲見到勁白滑胳肋底,唔少人話請佢拍脫毛廣告就啱晒!

原來是女騎師

雖然Kelly望落斯斯文文,不過原來佢應該幾鍾意戶外活動,見到佢有唔少騎馬、行山等等的靚相,生活都好健康!其中一張「回眸一笑」圖中,仲令人清楚睇到其玲瓏浮凸身材,小編真係好想同呢位女騎師……

瞬間看地球

相信Kelly都好鍾意去旅行,四圍遊歷一下~

 

影全身時就更清楚睇到Kelly修長身型!

全文完

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!