港姐

【港姐2018】佳麗複選見傳媒

最新娛聞

廣告

《2018香港小姐》競選下月舉行,早前無綫安排咗約180個候選佳麗進行港姐首輪面試,而今日進行第二輪面試,比起上次已經高質好多,約60參賽者著得靚靚與傳媒見面,大家慢慢睇相,覺得邊個最有機會入決賽?

撰文:東方新地 圖片:新傳媒圖片

【港姐2018】佳麗複選見傳媒

應該港姐決賽見系列:

中大護理系畢業的陳曉華(Hera),笑容甚為甜美、身材高佻,前男友仲係藝人狄易達!Hera理所當然地有份參加第二輪面試,今日就以一身單邊露肩裙示人,靚樣身形好,著咩都靚!

潛水教練Honey Ho,身形弗又有健康膚色,佢就話自己信心都OK,以平常心參選~

今早同Hera結伴同行的建築師Amber,樣子夠晒甜美,未知會唔會同新朋友Hera一齊入決賽?

同樣擁有健康膚色、來自加州的Norma。

黎瑞恩的世姪女吳天兒(Tiffany),佢就話自己之前去泰國做一年義工,喺山區教英文,所以皮膚比較黑!

前組合As One成員陳苑澄(Tania),就話唔覺得自己做過藝人有著數,今次參選緊張到失眠!

紅裙美女丁子田(Sara),小編覺得佢有少少似朱智賢?

想行性感路線系列:

活出自我系列:

其他參賽者一覽:

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!