港姐2023

港姐2023|一文睇清21位入圍佳麗齊變髮 Juliana金毛變黑慘被莊子璇抽水

最新娛聞

廣告

《香港小姐競選2023》在經過3輪面試後成功挑選出26位入圍佳麗,當中21位亦按照慣例先後分兩日到髮型屋進行首次形象大改造。Juliana在海選已經因「金毛」以及好身材而受到網民注目,豈料卻遭獲稱「翻版乜乜乜」的Hilary莊子璇出言抽水酸味極濃!
港姐2023 港姐 是當日的佳麗中最性感。
Juliana郭珮文在第三輪面試時因為金髮及好身材而受到網民注目。(圖片來源:YouTube@TVB 娛樂新聞台)

Juliana「招牌金髮」立即變黑 入完髮型屋慘被封胸

第一日現身的分別有11名入圍佳麗:Juliana郭珮文、Hilary莊子璇、Gladys趙穎琪、Michelle潘明璇、Victoria 毛志琛、Zora陳怡名、Hanna 胡睿涵、Jennifer周婷、Hera陳霈錤、Anna吳詠婷、Kitty 王藝淳。

而第二日現身的佳麗共有10名:Venus高伊聤、Debbie梁倩淇、Cindy陳曉彤、Lynn王怡然、Nicole梁晶晶、Jessica黃泳嘉、Eris鄧凱文、Cherry鄭思怡、Lea賀怡雯、Jenny姜依寧。

Juliana變髮後髮色完全不同,對於佢頭「招牌金髮」唔見咗,形象大跌Watt!Juliana即尷尬笑,直言:「呢個黑色,可能啲人就認唔到係我。」而另一方面,當日以Deep-U低領現身的Juliana,在「變髮」之後面對傳媒時竟然換上一件較高領的白色T-Shirt,封胸示人性感度大減!

港姐2023 「變髮」當日亦都谷盡現身。
「變髮」當日亦都谷盡現身。(圖片來源:YouTube@TVB 娛樂新聞台)
港姐2023 不過變髮之後被滅金,而且要著多件衫減性感。
不過變髮之後被滅金,而且要著多件衫減性感。(圖片來源:YouTube@TVB 娛樂新聞台)

莊子璇繼續可愛 笑裡藏刀出言抽水

至於「港版IU」Hilary莊子璇繼續保持空氣瀏海的清純味道,仙氣及可愛形象不減。她笑言自己稱不上可愛:「Keep返個瀏海會Young啲。」至於Hilary被封仙氣脫俗嘅代表,她透露:「好開心,但係都有啲壓力,希望可以做得更加好。」又話聽到好多媒體叫佢「翻版乜乜乜」,自己開心嘅係因為前輩們都好靚,但佢最希望係做返自己莊子璇1.0 。

當日莊子璇與Juliana同時接受訪問,但當主播提到Juliana因突出上圍而被傳媒關注時,身旁的莊子璇竟然突衝口而出抽水補一句:「好嘢開心Share呀嘛!」場面一度尷尬!

港姐2023 港姐 莊子璇入圍第三輪面試。
莊子璇入圍第三輪面試。(圖片來源:YouTube@TVB 娛樂新聞台)
港姐2023 港姐 熱門 Hilary莊子璇繼續保持空氣瀏海的純純味道,仙氣形象不減
Hilary莊子璇繼續保持空氣瀏海的純純味道,仙氣形象不減(圖片來源:YouTube@東張+)
港姐2023 二人一起接受訪問時,莊子璇竟然出言抽水!
二人一起接受訪問時,莊子璇竟然出言抽水!(圖片來源:YouTube@TVB 娛樂新聞台)

鄉音國語多被笑指選「亞姐」

除了兩位「大熱」佳麗在鏡頭前「針峰相對」之外,網民亦發現今次的港姐亦有不少帶有鄉音,甚至需要用國語輔助發言的佳麗,網民一時唔習慣揶揄似選「亞洲小姐」,例如「野性學霸」Michelle明顯有新加坡口音;Zora陳怡名更誤將「太重」講成「太醜」;Jennifer周婷亦「鬼妹仔」口音再加國語受訪;Kitty 王藝淳更強行以廣東話受訪,尊重本土不過就每粒字都歪晒音,差啲聽唔明佢講乜!

到第二日亮相的佳麗更加嚴重,包括Cherry鄭思怡、Lea賀怡雯、Lynn王怡然、Jessica黃泳嘉以及Jenny姜依寧,聽得出她們5位的母語都非廣東話,認真國際化!

港姐2023 Zora陳怡名更誤將「太重」講成「太醜」
Zora陳怡名更誤將「太重」講成「太醜」(圖片來源:YouTube@TVB 娛樂新聞台)
港姐2023 Jennifer周婷亦「鬼妹仔」口音再加國語受訪
Jennifer周婷亦「鬼妹仔」口音再加國語受訪(圖片來源:YouTube@TVB 娛樂新聞台)
港姐2023 爭啲聽唔明Kitty 王藝淳講乜!
爭啲聽唔明Kitty 王藝淳講乜!(圖片來源:YouTube@TVB 娛樂新聞台)
港姐2023
(圖片來源:YouTube@TVB 娛樂新聞台)
港姐2023
(圖片來源:YouTube@TVB 娛樂新聞台)
港姐2023
(圖片來源:YouTube@TVB 娛樂新聞台)
港姐2023
(圖片來源:YouTube@TVB 娛樂新聞台)

想知各佳麗口音有幾嚴重?即睇片重溫:

「翻版范冰冰」王敏慈缺席

有「翻版范冰冰」之稱的王敏慈在首三輪面試都受到傳媒追訪,由最初被指整容到後來改化淡妝重捨靚樣!不過今次兩日的「變髮」就未有現身,據聞是因事缺席。

港姐2023 港姐 妝容淡了,成個氣質出晒嚟!
妝容淡了,成個氣質出晒嚟!(圖片來源:YouTube@TVB娛樂新聞台)
港姐2023 港姐 讀北京中央戲劇學院的王敏慈多才多藝。
讀北京中央戲劇學院的王敏慈多才多藝。(圖片來源:YouTube@TVB娛樂新聞台)
港姐2023 「翻版范冰冰」王敏慈中)與另外兩位佳麗Lynn及Lea一同現身。
「翻版范冰冰」王敏慈(中)第二輪面試好濃妝。(圖片來源:YouTube@TVB娛樂新聞台)
港姐2023 港姐 不過王敏慈閨蜜就即刻上傳兩人中學合照,力證好友冇整容。
王敏慈閨蜜上傳兩人中學合照,力證好友冇整容。(圖片來源:小紅書圖片)

撰文:東方新地圖片來源:YouTube@TVB 娛樂新聞台資料或影片來源:YouTube@TVB 娛樂新聞台