炎明熹

炎明熹親自揀歌翻唱哥哥名曲 素顏上陣粉刺都見光 天后級唱功懾人心

最新娛聞

廣告

本周六(4 月 1 日)適逢張國榮離世20周年,為紀念哥哥傳奇一生,無綫一連三個周末推出以《永遠寵愛張國榮》為主題的特備節目,並在其社交平台「See Saw 先」找來小天后炎明熹(Gigi)、清唱方式哥哥四首經典金曲,聽到耳油都出晒!
炎明熹唱功不嬲有料到!
炎明熹唱功不嬲有料到!(圖片來源:IG@yiminghay)

小天后炎明熹清唱顯唱功 傳神演繹哥哥名作

為紀念哥哥傳奇一生,無綫官方社交平台「See Saw 先」找來小天后炎明熹(Gigi)、以清唱方式獻唱哥哥四首經典金曲,包括《為你鍾情》、《今生今世》、《風繼續吹》及《追》。
素顏眼鏡Look上陣的炎明熹,充滿感情地徐徐唱出哥哥四首經典歌曲,不但輕聲位處理得相當悅耳動聽,整體唱功亦甚有穿透力。

炎明熹 認真做準備。
認真做準備。(圖片來源:TVB提供)

炎明熹親自選曲天分爆晒棚 自動波要求素顏上陣

製作組透露四首經典金曲均由炎明熹親自挑選。炎明熹是次獻唱更是「零修音」原裝直出, 相當厲害。談到素顏上陣,Gigi 受訪時透露原來是其本人意願:「因為 See Saw 先嘅觀眾睇得最多就係我呢個樣,我同工作人員都覺得咁樣出鏡可能對佢哋嚟講更有親切感。其實我都唔係好鍾意化妝出鏡,呢個係我最舒服嘅狀態。」

炎明熹 果然素顏上陣,粉刺都見到!
果然素顏上陣,粉刺都見到!(圖片來源:TVB提供)

炎明熹態度認真重錄求完美

工作人員又指對自己「精益求精」的炎明熹,曾主動要求「重錄」致敬獻唱片段:「原本上星期拍咗一次,但炎明熹覺得自己當時把聲爭咗啲,因為嗰日做完嘢有啲攰,佢就主動要求過幾日再錄過,好有誠意、對自己好有要求,亦都希望以最好嘅狀態向哥哥致敬。」
炎明熹為每首歌錄音前,都會認真研究最適合清唱的 Key、人聲及音樂聲應如何配合,甚至只是「兩個字」的歌詞,炎明熹也會認真地研究出最圓滿的演繹方法,試 key 時又會眼仔睩睩邊錄邊諗點 fine tune。

炎明熹 忘我地唱。
忘我地唱。(圖片來源:TVB提供)
炎明熹 唱到眼仔碌碌!
唱到眼仔睩睩!(圖片來源:TVB提供)

炎明熹無架子待人友善

炎明熹對工作人員態度亦相當友善,全程與大家有商有量之餘,於錄畢所有歌曲後亦有禮貌地向工作人員道謝:「感謝大家,辛苦晒!」錄音期間又一再為自己認真打氣:「我可以嘗試嘅!」盡顯有禮可愛一 面,難怪工作人員都封她做「幕後開心果」。

炎明熹私下都無乜架子!
炎明熹私下都無乜架子!(圖片來源:IG@yiminghay)

即睇炎明熹清唱哥哥串燒歌集:

由GiGi清唱4首哥哥嘅經典歌曲+自己嘅《大開眼界》,向哥哥致敬!

撰文:東方新地圖片來源:TVB提供、IG@yiminghay資料或影片來源:TVB提供