無制限探險隊

無制限探險隊|《造星4》咖喱跟Mike導去非洲做隊醫 上山下海著埋比堅尼

最新娛聞

廣告

「Mike導」劉諾衡由2021年開始計劃,到今年終於成事的節目《無制限探險隊》,即將在10月18日晚10:30於ViuTV首播,今次節目的主持陣容有「小薯茄」程人富、P1X3L成員Marco(葉振弘)同《全民造星4》參賽者「咖喱」黃雅慧(Kelly),作為今次唯一幕前女成員,咖喱不但要兼任埋隊醫身份,仲要跟住Mike導上山下海,著埋比堅尼出鏡!
無制限探險隊 Mike導籌備2年終於夢想成真,成功帶領團隊到非洲拍攝節目《無制限探險隊》。
Mike導籌備2年終於夢想成真,成功帶領團隊到非洲拍攝節目《無制限探險隊》。(圖片來源:IG@curry_wnw)
無制限探險隊 咖喱成為了今次節目唯一幕前女成員。
咖喱成為了今次節目唯一幕前女成員。(圖片來源:IG@curry_wnw)

無制限探險隊|29歲咖喱 首次公開著泳衣拍節目

ViuTV日前釋出《無制限探險隊》約3分多鐘的預告片,片中焦點除了有Marco狂嘔2次和程人富露點外,作為今次Mike導麻甩班底中唯一的幕前女成員,「咖喱」黃雅慧亦引起不少網民關注,特別是其中一幕見到咖喱首次公開著黑色比堅尼游水,更睇到網民嘩嘩聲!

無制限探險隊 咖喱做隊醫,件衫貼住個紅十字!
咖喱做隊醫,件衫貼住個紅十字!(圖片來源:《無制限探險隊》截圖)
無制限探險隊 估唔到去到非洲都要玩探靈,嚇到咖喱花容失色!
估唔到去到非洲都要玩探靈,嚇到咖喱花容失色!(圖片來源:《無制限探險隊》截圖)
無制限探險隊 仲首次挑戰著三點式泳衣出鏡!
仲首次挑戰著三點式泳衣出鏡!(圖片來源:《無制限探險隊》截圖)

無制限探險隊|跟Mike導玩盡非洲5國

今次Mike導帶隊去非洲,由6月30日出發,拍到8月20日返港,足足50日的旅程,玩盡非洲5國,包括南非、烏干達、肯亞、埃塞俄比亞和坦桑尼亞,Mike導更講到明唔係「食買玩」旅遊特輯,而係要為拍攝「黃金畫面」而搵命搏,難怪要埋隊醫咖哩嚟幫拖。

無制限探險隊 玩盡非洲5國。
玩盡非洲5國。(圖片來源:IG@curry_wnw)
無制限探險隊 唔少得Mike導曬肌。
唔少得Mike導曬肌。(圖片來源:《無制限探險隊》截圖)
無制限探險隊 Marco連環嘔最搶Fo。
Marco連環嘔最搶Fo。(圖片來源:《無制限探險隊》截圖)
無制限探險隊 程人富除剩低褲出鏡。
程人富除剩低褲出鏡。(圖片來源:《無制限探險隊》截圖)

無制限探險隊|網民勁讚組合好新鮮

網民都話對《無制限探險隊》非常期待:「玩到嘔都拍埋出嚟,應該係電視史上第一個旅遊節目係咁」、「程人富加咖喱加Marco,呢個組合好新鮮!」、「Mike導之前講過最想拍Discovery Channel嘅野,替你開心,真係做到」、「睇預告都覺得好痴線」、「大癲,respect!」等等。

無制限探險隊 程人富加咖喱加Marco嘅組合,獲網民勁讚好有新鮮感。
程人富加咖喱加Marco嘅組合,獲網民勁讚好有新鮮感。(圖片來源:IG@curry_wnw)
無制限探險隊 網民對今次節目好期待。
網民對今次節目好期待。(圖片來源:IG@chingyanfu)

無制限探險隊|咖喱曬燶變「港版濱崎步」

不過有網民就不滿預告片得太少咖喱的鏡頭:「我要咖喱啲黃金畫面啊,點解你畀啲獅子既金蛋畫面我!」亦有網民擔心咖喱去完非洲會曬到燶,變成「黑咖喱」或者「港版濱崎步」,連咖喱在結束今次非洲之旅時,都搞笑形容自己:「返黎變咗黑漆漆圓滾滾!」

無制限探險隊 IG反而有鏡頭以外嘅睡相。
IG反而有鏡頭以外嘅睡相。(圖片來源:IG@curry_wnw)
無制限探險隊 有小背心Look。
有小背心Look。(圖片來源:IG@soaplau)
無制限探險隊 咖喱指自己去完非洲黑咗又圓咗!
咖喱指自己去完非洲黑咗又圓咗!(圖片來源:IG@curry_wnw)

即睇《無制限探險隊》預告:

咖喱入行前做醫生為比賽辭職

現年29歲的「咖喱」黃雅慧(Kelly)入行前職業是醫生,曾在瑪麗醫院及屯門醫院任職,更做過約兩個月急症室醫生,2021年為參加ViuTV選秀節目《全民造星4》辭去醫生一職,但在首輪即被淘汰,之後被復活,去到第三輪再被淘汰,最終於40強止步,現時未有再做公立醫院醫生,改為在私人醫美機構任職,亦有兼做藝人的工作,包括去年曾演出古巨基和Edan呂爵安的《飄流教室》MV,今年又有份主持ViuTV資訊節目《我想身體健康》。

無制限探險隊 參賽時嘅咖喱。
參賽時嘅咖喱。(圖片來源:IG@curry_wnw)
無制限探險隊 咖喱很有大家姐的風範。
咖喱獲讚好有大家姐風範。(圖片來源:《全民造星4》截圖)
無制限探險隊 入行前是醫生。
入行前是醫生。(圖片來源:全民造星4@ViuTV第7集截圖)
無制限探險隊 外形亦很亮眼。
外形亦很亮眼。(圖片來源:《全民造星4》截圖)
無制限探險隊 咖喱在40強止步。
可惜在《全民造星4》40強止步。(圖片來源:《全民造星4》截圖)

《全民造星4》小丑女造型驚艷網民

當年《全民造星4》中咖喱的表現不算太突出,不過她有一種擅長照顧別人的親和力,不少網民都希望她最後可以成為女團的一員,更指她有「女團隊長」的架勢!可惜來到第三輪淘汰賽,咖喱卻入了導師梁祖堯B3組的「死亡名單」,雖然她在第三輪比賽表現不俗,尤其指定表演中,咖喱以小丑女的造型亮相,令導師、評判都非常驚喜,可惜面對實力超晒班的A5組,咖喱只能飲恨離場。

無制限探險隊 咖喱小丑女打扮,展現出自己的另一面。
咖喱的小丑女打扮,展現出自己另一面。(圖片來源:《全民造星4》截圖)
無制限探險隊 咖喱小丑女打扮,展現出自己的另一面。
表演《狂人日記》,可惜最終仍被淘汰。(圖片來源:《全民造星4》截圖)
無制限探險隊 去年曾演出古巨基和Edan呂爵安的《飄流教室》MV。
去年曾演出古巨基和Edan呂爵安的《飄流教室》MV。(圖片來源:《飄流教室》MV截圖)
無制限探險隊 MV中咖喱有美少女戰士和小背心造型。
MV中咖喱有美少女戰士和小背心造型。(圖片來源:《飄流教室》MV截圖)
無制限探險隊 今年又同Ash、強尼一齊主持ViuTV節目《我想身體健康》。
今年又同Ash、強尼一齊主持ViuTV節目《我想身體健康》。(圖片來源:《我想身體健康》截圖)
無制限探險隊 IG有長腿照。
IG有長腿照。(圖片來源:IG@curry_wnw)
無制限探險隊 仲有半身泳衣照。
仲有半身泳衣照。(圖片來源:IG@curry_wnw)
無制限探險隊 仲有跳舞Look。
仲有跳舞Look。(圖片來源:IG@curry_wnw)
無制限探險隊 不時大派福利!
不時大派福利!(圖片來源:IG@curry_wnw)
無制限探險隊 呢輯金魚加白紗寫真照就最有睇頭!
呢輯金魚加白紗寫真照就最有睇頭!(圖片來源:IG@curry_wnw)
無制限探險隊
(圖片來源:IG@curry_wnw)
無制限探險隊
(圖片來源:IG@curry_wnw)
無制限探險隊
(圖片來源:IG@curry_wnw)

撰文:東方新地圖片來源:《無制限探險隊》截圖、IG@soaplau、IG@curry_wnw、《全民造星4》截圖、《飄流教室》MV截圖、《我想身體健康》截圖資料或影片來源:YouTube@ViuTV