爆乳裁判

內地桌球爆乳裁判慘遭禁賽 擁火辣G奶都係罪?!

最新娛聞

廣告

現年29歲喺內地桌球界有「巨乳裁判」之稱嘅呂帥希,最近傳出因為穿着及國籍問題,遭內地無限期禁賽!事件傳出後,就令好多人不滿,唔通波大著衫都有罪?

撰文:東方新地|圖片:呂萌希子微博

內地桌球爆乳裁判慘遭禁賽

據了解,呢位桌球界嘅「巨乳裁判」呂帥希擁有極之嬌人嘅35G、24、31好身材,體重仲要只得47公斤,而佢喺微博就獨擁近40萬嘅粉絲,認真來頭唔細!佢擔任桌球裁判時,除咗西裝外套,最愛就係着上Deep V上衣登場!

身材正成咁,就好難唔出名!佢喺2014年,就因擔任國際賽裁判而「一戰成名」,成功走紅桌球界!見到呢位巨乳裁判,相信唔少桌球手都好難將集中力放喺桌球枱上!

作為一個專業嘅桌球裁判就當然都要識篤波啦!呂帥希就訓埋成個身落去打一球,認真唔話得!有幾多人想即刻做嗰張波枱!

據知,呂帥希走紅後,曾受邀拍攝寫真,又獲得企業聘任特別助理,同時仲轉籍美國!

擁火辣G奶都係罪?!

之前,台灣「亞洲花式撞球聯盟」會長凃永輝曾爆出嘗試邀約呂帥希到台灣做裁判,但被「中國枱球協會」拒絕,更直言:「呂帥希身材很好,很受到媒體和網友歡迎,不過她不只服裝方面大膽,私生活也很精彩,圈內有很多風風雨雨傳聞。」,唔通真係同個人私生活有關?

呂帥希平日最鍾意就係post性感噴血相上微博,張張都勁有睇頭!

佢條深深長長嘅事業線真係夾得死蟻!但如果係因為有火辣身材而失去做裁判嘅機會,唔知佢又覺唔覺得好唔抵呢?但可以肯定嘅係,唔少桌球界同喜歡桌球嘅人都會好失望少咗個咁養眼嘅裁判!