狄以達

狄以達前女友個個高質 點止港姐冠軍陳曉華?

最新娛聞

廣告

33歲狄以達( 藝名狄易達,原名廖成達)情使豐富,身高172的他前度包括港姐及女模,然好多人覺得狄以達演藝事業唔算出色,不過前女友就真係好出色啦!

撰文:東方新地|圖片:東方新地、Instagram

狄以達前女友:2018港姐冠軍 陳曉華(2018年分手)

2018年港姐冠軍係賽前大熱陳曉華(Hera)!喺才藝表演環節,陳曉華表演空中瑜珈!泳衣問答環節,淡淡定冇問題~陳曉華決賽當晚表現唔算最亮眼,但勝在夠平均,同埋本身條件實在係強勁!早在陳曉華參選港姐初時,就有網民在討論區爆料,指Hera曾經同狄以達拍拖,兩人曾被影到在牛頭角一一餐廳撐枱腳,舉止親蜜,而Hera畢業時達仔亦有露面。當時達仔回覆傳媒,表示佢同Hera喺參選前已分手,不過都支持前女友參選!其後前女友奪港姐冠軍,傳媒當然要問問狄以達反應,唔知佢打電話定Whatsapp恭喜呢?對此達仔就表示:「喺TVB撞到先親口恭喜啦!」避免太過主動,不過似乎又幾有誠意,達仔呢個回答大方得體。

狄以達被前度指貌似阿正前女友個個高質

在ViuTV《膠戰S2》最後一集,阿正大爆與Hilary初相識時,Hilary表示她的樣子跟其某個朋友右邊面「好相似、十分親切」。有觀眾估計這位前度就是同樣眼細細的狄以達。

狄以達前女友個個高質 點止港姐冠軍陳曉華?

現年33歲的狄以達,2008年以藝名狄易達 (2017年改為狄以達)出道成為唱跳歌手,大家對佢印象應該都係其精湛舞技。雖然狄以達演藝事業又唔算話好出色,但佢本身係跳舞學校校長,又與朋友開設室內設計裝修的配對平台。不過最令人佩服的,就係達仔除了陳曉華外,歷任女朋友同緋聞對象個個都係咁高質!

狄以達前女友:台灣性感女神(2016年分手)

台灣性感女神吳亞馨,身兼演員、模特兒及主持人,除了174cm模特兒身高,更擁有34C噴血上圍!2015年時,狄以達參加一次私人活動而結識比自己年長5歲的吳亞馨,有指兩人一見傾心,好快就打得火熱!不過呢段姊弟戀大概一年後便告終,兩人於2016年約5月分手。而吳亞馨可能仲有一件更廣為人知的事,就係佢喺2012年曾捲入李宗瑞淫照事件中。

狄以達前女友:Hillary劉沛蘅(2014年分手)

現年30歲的模特兒劉沛蘅(Hilary),為Angelababy同公司的小師妹,又因為與薛凱琪樣貌有幾分相似,而被稱為「模界薛凱琪」。除了模特兒事業外,Hilary近年亦開始涉足影壇,參與過拍攝電影《蝕日風暴》及《八個女人一台戲》等,最近亦有份參與ViuTV新劇《詭探前傳》,與前輩鄭少秋和陶大宇合作。

狄以達前女友個個高質 點止港姐冠軍陳曉華?

比狄以達年輕約3年的Hillary,據聞家底豐厚,狄以達更一度搬進女友於何文田的豪宅同居。兩人拍拖長達四至五年,但於2014年9月正式承認分手,有指原因係狄以達難忍女方港女性格……

狄以達前女友個個高質 點止港姐冠軍陳曉華?

狄以達前女友?蔚雨芯

以上三位索女,其實都只係狄以達承認過的女朋友,不過其異性緣又點止咁少!狄以達與同公司藝人、有「魔鬼胸」之稱的蔚雨芯,曾因多次合作而傳出緋聞,不過當時達仔承認與Hillary的戀情先終止傳聞。

狄以達前女友個個高質 點止港姐冠軍陳曉華?

狄以達女拍檔|林穎彤

狄以達於無綫節目《安樂窩》的拍檔林穎彤(Bella),細細粒好多人鍾意,又係同達仔曾經傳過緋聞!似乎達仔並唔係只鍾情高妹?

狄以達前女友個個高質 點止港姐冠軍陳曉華?

狄以達緋聞女友|吳嘉熙

Super Girls成員Cheronna(吳嘉熙)都曾經同狄以達傳緋聞!

狄以達前女友個個高質 點止港姐冠軍陳曉華?

不過Cheronna依家已經有個感情穩定的男朋友、夏雨兒子兼ViuTV主持黃奕晨 (Dixon),兩人仲經常喺網上放閃!

狄以達前女友個個高質 點止港姐冠軍陳曉華?

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!