王君馨

王君馨孖老公爭「峰芒」鬥搶fo 騷白滑長腿翹到實瘋狂放閃

最新娛聞

廣告

37歲的王君馨(Grace)於2016年與其老公Daniel結婚後,一直愛得高調兼甜蜜,雖然老公作為圈外人不常出鏡,但係Grace只要一post同老公的合照,就肯定會甜度爆燈!早前Grace就同老公飛去越南享受二人世界,仲喺社交平台分享咗唔少靚相,當中更有Grace激罕的泳裝照,引來不少網民讚好……
(圖片來源:IG@)
王君馨與老公結婚7年依然sweet到漏!(圖片來源:IG@gwgurlie86)

王君馨泳裝上陣同老公爭「峰芒」

王君馨早前孖老公齊齊去越南旅遊,仲喺社交平台開心share,令大家隔住個mon都感受到佢有幾開心!而王君馨日前更大派福利,以泳裝上陣癡實老公放閃,仲大方騷埋事業線同白滑長腿,引來網民大讚:「這套泳裝很蠱惑」、「走性感風的Grace太讚了」、「這個頂級身材又想起花曼了」、「老公和Grace一樣很有睇頭喔!」

0
王君馨早前孖老公飛去越南嘆二人世界。(圖片來源:IG@gwgurlie86)
0
王君馨仲喺社交平台大放閃光彈!(圖片來源:IG@gwgurlie86)
0
以泳裝上陣的王君馨仲大騷一對長腿!(圖片來源:IG@gwgurlie86)
0
王君馨仲夾到老公Daniel實一實!(圖片來源:IG@gwgurlie86)

王君馨素顏做運動騷fit爆身材

除了孖老公大放閃光彈之外,王君馨亦有分享自己去旅行都不忘做運動的照片,大騷fit到漏的完美身材,實行邊keep fit邊享受陽光與海灘!王君馨仲超大方以素顏出鏡,照舊靚到爆的她更被網民大讚:「素顏完全冇壓力」、「講真,咁多年都keep到咁靚真係好厲害」、「又靚又有身材!」、「素顏看起來更年輕了!」

0
王君馨去旅行之餘都keep住做運動。(圖片來源:IG@gwgurlie86)
0
王君馨仲超大方展示素顏。(圖片來源:IG@gwgurlie86)

撰文:東方新地圖片來源:IG@gwgurlie86