王君馨

花曼發圍 勢超胡定欣 王君馨禁慾拒生

最新娛聞

廣告

2016年王君馨憑《城寨英雄》花曼一角,創出事業第一個高峰,當時人氣急升的她備受讚賞,但敵不過同劇的胡定欣,與視后擦身而過。去年王君馨與拍拖11年圈外男友Daniel結婚,婚後繼續專注拍劇,就連生B計劃都要押後, 慘豬老公無奈要配合禁慾!王君馨不拎視后心不死,裝備好自己等時機再發圍,而最大勁敵胡定欣連奪兩屆視后早已放軟手腳,仲有傳約滿會離巢,王君馨有演技之餘,仲打得又剝得,機會嚟喇!

撰文:東方新地|圖片:東方新地、Instagram、微博、劇集截圖

王君馨《法官閣下》演技大爆發

早前一集《是咁的,法官閣下》中一場法庭戲,王君馨與黃智賢互數,當中的對白令不少人回味及引起共鳴!兩公婆之間的事擺上庭,兩人終於可以好好審視呢段婚姻,究竟出咗咩問題!所以王君馨喺庭上作供時,經常會講一啲「九唔搭八嘅嘢」,其實呢啲並唔係供詞,反而係對呢段婚姻的感觸!

「每一段關係嘅開始,總係好像花咁燦爛,而結尾總會令又唏噓,又無奈。」

成日話夫妻感情會昇華,愛情都會變成感情,激情退卻,要為婚姻的保鮮期延長,係要靠兩個人嘅努力。

「我們之間咩都有,就係冇咗愛!」

其實好多夫妻都可能面對緊同樣的問題,君馨對於呢場戲都有自己解讀:「我哋有婚姻,有屬於自己嘅屋企,有穩定嘅事業同收入。可能好多人都會覺得做夫妻咁樣已經好好,但中間冇咗溝通,冇咗了解,冇咗愛,就乜都冇。」

「我同你嘅相遇,從來唔係我嘅主觀意願可以控制,一切都係天意。」

緣份係天注定,但係兩個人點發展,就要睇大家點樣去經營同維繫。經營感情,講到底都唔可以咁「佛系」。

校長小方都大讚:

王君馨入行11年博到盡

王君馨入行11年,肯捱肯博早已是無綫受矚目當家花旦,演技毋庸置疑,亦絕對不會吝嗇美好身材。16年《城寨英雄》中,飾演歌女花曼令她成功入屋,為了演好角色,王君馨開拍前苦練八極拳,拍時不錫身,周身傷仍忍痛繼續拍攝,之後睇醫生及捽跌打酒一個月。而為了保住20.5吋纖腰,連瞓覺都戴住腰封,令她不能安睡。

演花曼周身傷

當年不敵定欣

劇集大受歡迎,她與胡定欣平分秋色,更被指是當年視后的兩大熱門,但最後她只獲提名最佳女配角,及奪得最受歡迎電視女角色,而年資較深的胡定欣就成為視后,不過王君馨未有氣餒,反而更努力為自己的將來鋪路。

婚後專心搏殺

據悉王君馨當年咁紅都冇得爭視后,之後就走去嫁人,外界都以為佢心淡想結婚生仔,但其實王君馨係覺得Daniel等咗自己咁多年,兩個人分隔兩地得好少時間相處,如果要繼續喺香港發展,就先要穩定咗感情先,所以係時候結婚。婚後Danie亦可以名正言順嚟香港,君馨則繼續好努力拍劇同工作,希望再遇到好機會發圍。

老公全力撐

近日盛傳胡定欣約滿離巢,現時無綫一線花旦買少見少,王君馨視后勁敵就少好多。至於生仔方面,據知其實Daniel都好想,但佢知道太太準備好,所以亦好體諒,只係默默支持對方。王君馨4歲已移居美國紐約,思想西化,而Banker老公Daniel亦是在美國長大,婚後他甘願放棄美國的工作留港生活,早前更在港搵到新工作,全力撐王君馨發圍。

老婆咁惹火精壯老公死頂

有個錫到自己燶的老公,王君馨恃住自己只有32歲仲有時間,決意在事業上衝刺多幾年才開始造人大計。雖然她與Daniel不時周圍飛過二人世界,但為了安全起見,除了做足安全措施,禁慾亦是最好的方法。知情者透露:「Daniel同Grace都係32歲,呢個年紀嘅男人血氣方剛,Daniel仲要咁精壯,婚前又禁慾咗十一年,見到個老婆咁惹火,真係忍得好辛苦㗎!」

扭傷誤會為有喜

早前王君馨被影到睇完醫生摸住肚,疑似有喜,其後她出席新劇《是咁的,法官閣下》宣傳活動時,卻叫記者不需要恭喜她,因為早前她起身時扭到條頸好痛,當日被影到是去搵醫生按摩鬆筋及電療,她笑言看完醫生好肚餓,所以才會摸住個肚!王君馨笑言這是個美麗的誤會,就連老公也問她是否有喜訊。

王君馨:想多啲二人世界先!

對於造人大計,王君馨斬釘截鐵表示要押後,因為老公都係來香港不久,佢需要時間適應工作、生活及文化,而且兩人仲後生,都希望有更多時間喺事業上更上一層樓、更穩定,同埋有多少少二人世界先。王君馨又指工作已排到明年底,希望明年有更多新嘗試,特別在音樂方面多發展。她承認未捨得放下大好事業做媽咪,因現時的心靈及身體狀態很好,想趁這段時間作出一些大膽挑戰。

跟得老公陪Shopping

早前本刊記者在尖沙咀遇上王君馨與老公Daniel,兩公婆溫馨行街,現場所見,平時硬橋硬馬有啲cool的王君馨,對住Daniel即變小鳥依人,能夠做自己喜歡的演藝事業,而另一半又肯力撐,幸福王君馨拎視后指日可待!

成功力抗抑鬱狀態大勇

王君馨對自己要求甚高,早年因為自覺事業唔順利,曾患上抑鬱及暴食症,亦諗過離開娛樂圈。事過境遷有老公Daniel支持同行,當年因暴食症曾令身材走樣的王君馨,現在一有時間就操弗自己,時時刻刻都keep住有馬甲線,狀態大勇。看到好姊妹鍾嘉欣結婚生仔後就不再想拍劇,待產的李亞男亦有意引退,王君馨寧願選擇滿足完自己,才去進行人生另一大計。

「處女黨」人妻逐個生

07年港姐亞軍 搏殺至今

王君馨07年選全美華埠小姐第一公主獲亞軍,同年選港姐也是亞軍、最上鏡小姐及國際親善小姐得主,加入無綫後肯捱肯博,是力捧花旦之一。

新劇再拍煎Pang