王君馨

王君馨晒衣帽間盡顯慳妹本色 背囊用足6年 珍藏結婚鞋有錢買唔到

最新娛聞

廣告

日前王君馨(Grace)為馬天佑的YouTube平台「MUSE TV」做嘉賓,首次公開家中衣帽間的名牌收藏品,被發現是慳妹一名,收藏了用足6年甩晒色價值7,000蚊背囊,還有當年結婚時穿的高踭鞋,原來是由Jimmy Choo本人親自為她設計,真係有錢都買唔到,成為最有紀念價值的無價品。
王君馨 日前王君馨擔任馬天佑的YouTube平台「MUSE TV」嘉賓,首次公開她家中衣帽間入面的名牌收藏品。
日前王君馨擔任馬天佑的YouTube平台「MUSE TV」嘉賓,首次公開她家中衣帽間入面的名牌收藏品。(圖片來源:YouTube@MUSE TV 截圖)

王君馨白色衣帽間

今次透過馬天佑的YouTube平台「MUSE TV」,大家可以看見王君馨的衣帽間以簡約白色為主,房門一打開就見到設計非常整齊,窗台前是一張白色化妝枱,大大的化妝鏡配上LED燈,和林林總總的化妝工具。房間兩旁大衣櫃相信是按照物品類型而擺放,有兩個櫃用來放衫褲裙之外,亦有一個專門放高踭鞋的多層鞋櫃,櫃面設計成全身鏡方便王君馨照鏡扮靚。

王君馨 王君馨首次公開佢嘅衣帽間,相信會令好多女士為之羨慕。
王君馨首次公開佢嘅衣帽間,相信會令好多女士為之羨慕。(圖片來源:YouTube@MUSE TV影片截圖)
王君馨 王君馨非常有條理而且簡潔的白色衣帽間設計,非常值得一眾姊妹參考。
王君馨非常有條理而且簡潔的白色衣帽間設計,非常值得一眾姊妹參考。(圖片來源:YouTube@MUSE TV 影片截圖)

結婚高踭鞋係無價品

王君馨更公開指著鞋櫃其中一對寫上「Zhou Yng Jie」的高踭鞋表示這對鞋是衣帽間內最有意義的東西:「我結婚嗰對鞋啊,但係呢個唔係Jimmy Choo個品牌,係Jimmy Choo嗰個人ZhouYangie(周仰傑)!」點解王君馨可以認識到Jimmy Choo創辦人周仰傑?原來她憑花曼的角色在馬來西亞得獎時,在吉隆坡機場遇到對方,對方更上前主動打招呼,最後王君馨鼓起勇氣交換電話號碼:「之後有幾次去馬來西亞我都有請佢食飯,(差唔多結婚嘅時候)我就問Do you think you can make a pair of shoes for me? (你能為我設計一對鞋嗎?)』跟住我send咗我個婚紗畀佢睇,跟住佢整咗兩對畀我!一對就係結婚嗰日著嘅,你見到有好多著過嘅痕跡,另一對就係for keep,著都冇著過。」究竟出自Jimmy Choo本人設計嘅高踭鞋有幾貴呢?「送㗎!好有意義,所以 I really love them!」原來係無價寶。

王君馨 鞋櫃內以淺色高跟鞋和波鞋居多。
鞋櫃內以淺色高跟鞋和波鞋居多。(圖片來源:YouTube@MUSE TV 影片截圖)
王君馨 呢對米色裐面鑲滿閃石的高踭鞋,是由Jimmy Choo品牌創立人ZhouYanJie親自為王君馨設計。
呢對米色裐面鑲滿閃石的高踭鞋,是由Jimmy Choo品牌創立人ZhouYanJie親自為王君馨設計。(圖片來源:YouTube@MUSE TV 影片截圖)
王君馨 一次過收到獨一無二的結婚鞋,王君馨表示是人生中最寶貴的一對鞋,非常有紀念價值,絕對唔可以用金錢去衡量。
一次過收到獨一無二的結婚鞋,王君馨表示是人生中最寶貴的一對鞋,非常有紀念價值,絕對唔可以用金錢去衡量。(圖片來源:YouTube@MUSE TV 影片截圖)
王君馨 身為國際級專業高踭鞋設計師的ZhouYanJie,心思細密到送出同款一共兩對高踭鞋給王君馨,一對結婚用,另一對可以作為收藏。
身為國際級專業高踭鞋設計師的ZhouYanJie,心思細密到送出同款一共兩對高踭鞋給王君馨,一對結婚用,另一對可以作為收藏。(圖片來源:IG@gwgurlie86)
王君馨 16年王君馨就是著住Jimmy Choo品牌創立人ZhouYanJie的結婚鞋影結婚相。
16年王君馨就是著住Jimmy Choo品牌創立人ZhouYanJie的結婚鞋影結婚相。(圖片來源:IG@gwgurlie86)

買盡不同大細圓圈耳環

鬼妹仔性格的王君馨非常喜歡戴飾物,衣帽間必備大量飾櫃,以抽屜形式設計,每一層都整齊放滿耳環頸鏈等飾物,其中有大半層都是圓圈耳環,放滿不同大細又金又銀又有立體設計。王君馨仲話4年前才買入人生第一條Dior頸鏈:「我以前唔知點解唔敢入Dior,I think it’s a bit too girly,跟住我好朋友DaDa陳靜,she loves Dior and then she was like,跟住我就一次過買咗兩條(金色頸鏈)!」

王君馨 飾物架上,放滿林林總總圓圈款式耳環,是王君馨多年來四處搜集的精品。
飾物架上,放滿林林總總圓圈款式耳環,是王君馨多年來四處搜集的精品。(圖片來源:YouTube@MUSE TV 影片截圖)
王君馨 王君馨愛圓圈耳環有幾盡,不論大小金或銀,同一個款可以8、9、10cm都有齊。
王君馨愛圓圈耳環有幾盡,不論大小金或銀,同一個款可以8、9、10cm都有齊。(圖片來源:YouTube@MUSE TV 截圖)

LV袋諗咗4年先捨得買

身為藝人點會冇名牌手袋跟身,但王君馨在片中展示的珍藏品,價值$45,500的LV小盒形手袋,是考慮了4年才捨得入手:「我鍾意咗佢四年,太貴啦,我今年咪去內地做跳舞比賽入咗決賽嘅,我同我老公講,我ready去買呢個袋喇!」Grace表示這個袋好貴,所以打算自己出錢買,但老公卻堅持要送她作為禮物:「佢話『因為我三年都冇買過禮物畀你,let me get this for you(等我買畀你啦)』,跟住就買咗佢喇!好靚呀!」

王君馨 當大家都以為女藝人愛不停買名牌手袋時,眼前的王君馨卻考慮咗四年,先買這個LV手袋。
當大家都以為女藝人愛不停買名牌手袋時,眼前的王君馨卻考慮咗四年,先買這個LV手袋。(圖片來源:YouTube@MUSE TV 影片截圖)
王君馨 這個LV手袋看似一般嘅「廢包」,但其實可以放到電話和一個超薄粉盒。
這個LV手袋看似一般嘅「廢包」,但其實可以放到電話和一個超薄粉盒。(圖片來源:YouTube@MUSE TV影片 截圖)

慳妹馨一個背囊用足6年

最後王君馨又拿出另一個約價值$7,600的黑色Versace背囊,仲話呢個背囊係自己的返工袋:「我連續6年喺TVB每一日返工拍劇都用佢,用到Versace個鼻都甩色喇,有時冇地方瞓呢,我就會(墊住個頭)咁樣瞓喺地下,有時拍劇拍到第20個鐘,你係攰到just anywhere ,跟住我就咁樣(瞓)!雖然我依家唔用,但係我未好捨得掉吖。」睇得出王君馨除了好熱愛工作、好珍惜她擁有的一切,仲完全唔物質兼且係慳妹一名。

王君馨 王君馨被發現原來好慳家,一個背囊用咗6年用到甩晒色都繼續用。
王君馨被發現原來好慳家,一個背囊用咗6年用到甩晒色都繼續用。(圖片來源:YouTube@MUSE TV 截圖)
王君馨 呢個約價值$7,600的黑色Versace背囊曾經陪住王君馨捱更抵夜拍劇,當佢枕頭墊住周圍瞓,用到又殘又甩色,但係王君馨都唔捨得唔要。
呢個約價值$7,600的黑色Versace背囊曾經陪住王君馨捱更抵夜拍劇,當佢枕頭墊住周圍瞓,用到又殘又甩色,但係王君馨都唔捨得唔要。(圖片來源:YouTube@MUSE TV 影片截圖)
王君馨 王君馨介紹自己第一條Dior頸鏈,如果唔係好朋友鼓勵都未必會買。
王君馨介紹自己第一條Dior頸鏈,如果唔係好朋友鼓勵都未必會買。(圖片來源:YouTube@MUSE TV影片 截圖)
王君馨 王君馨除了好熱愛工作、好珍惜她擁有的一切,仲完全唔物質兼且係慳妹一名。
王君馨除了好熱愛工作、好珍惜她擁有的一切,仲完全唔物質兼且係慳妹一名。(圖片來源:IG@gwgurlie86)
王君馨 好友DaDa帶王君馨進入Dior世界,二人平時約會見面都會帶住Dior飾物。
好友DaDa帶王君馨進入Dior世界,二人平時約會見面都會帶住Dior飾物。(圖片來源:IG@gwgurlie86)

王君馨 王君馨結婚多年,和老公經常在社交平台放閃,還大爆近5萬的LV手袋是老公送贈。
王君馨結婚多年,和老公經常在社交平台放閃,還大爆近5萬的LV手袋是老公送贈。(圖片來源:IG@gwgurlie86)
王君馨 大家有幸見到女神王君馨衣帽間不同珍藏品,她還挑選了一件晚裝出來resell。
大家有幸見到女神王君馨衣帽間不同珍藏品,她還挑選了一件晚裝出來resell。(圖片來源:YouTube@MUSE TV 截圖)

撰文:東方新地圖片來源:YouTube@MUSE TV影片截圖、IG@gwgurlie86