王祖藍

王祖藍李亞男宣布囡囡中文名 眾星齊賀B女百日宴!

最新娛聞

廣告

李亞男於2015年下嫁王祖藍,在迪士尼樂園舉行童話式婚禮,二人的愛情結晶品Gabrielle於去年12月出生,轉眼原來已經100日。日前王祖藍和李亞男帶囡囡重訪迪士尼舉行百日宴,圈中多位明星都有出席,場面非常熱鬧,同時亦公開B囡中文名!

原文:Sundaykiss-Kayla|圖片來源:Instagram、微博、官方圖片|編輯:東方新地

王祖藍李亞男B女百日宴

昨日(17日)是王祖藍和李亞男女兒Gabrielle百日宴嘅大日子,見Gabrielle身穿白色公主裙、戴著粉紅色頭帶,樣子非常可愛!

祖藍與亞男筵開逾四十席,並 「懇辭賀禮」,將所有人情轉贈慈善機構Lifewire,幫助香港的罕有病兒童,呢家人相當有善心!

兩公婆圈中好友甚多,昨日有眾多藝人皆有出席百日宴,包括陳智燊、宋熙年、蔡少芬、張晉、苟芸慧、李施嬅、方力申、鄧萃雯、何超蓮、陳美詩、羅蘭、薜家燕等,齊齊為Gabrielle送上祝福。

何超蓮喺個人IG Story更甫出B女長長眼睫毛嘅相,唔知係咪似媽咪定爸爸啲眼睫毛呢?不過似邊個都唔緊要嘅,最緊要都係B女健健康康同開開心心咁長大!

當祖藍與亞男上台致謝辭時,二人表現興奮,不時擺出唔同pose俾大家影相,期間更即席宣布愛女中文名字,指由於當時亞男陀緊B時只要聽到有音樂,B女就會踢亞男個肚,所以改名為王天韻,意指天上嚟嘅音樂!

 

雖然當日Gabrielle要同大批賓客朋友合照,但全程都非常乖巧未有扭計,而愛錫囡囡嘅祖藍及亞男,一見愛女打呵欠就當然立即叫陪月姐姐帶B女返回「公主房」休息一陣。

事後,祖男及亞男一齊接受訪問,祖男就笑指好感恩Gabrielle愈大就愈似老婆亞男,仲話:「好多謝你呀!王家因你而改變!醫生仲話,我個女喺同齡嘅BB嚟講算係高㗎!」 ,認真搞笑!

即時回顧:

內地節目直擊 王祖藍返港陪產過程

片段喺內地東方衛視綜藝節目《沒想到吧》最新一集播出,當時王祖藍喺內地工作完,就急急腳上車去機場,直飛香港。

到達香港之後,王祖藍就上咗保姆車,發現原來老婆已經幫佢準備好晒所有嘢,包括BB車同日常用品,令王祖藍不禁大讚老婆細心:「她就是沒毛病(冇得彈),所有事情都是她去弄,寶寶的房間、所有的衣服、迎接寶寶的聚會,她基本上一個人都搞定,如果沒有她,我最近就真的不知道同一個怎麼樣的心情,好好地去工作。」

祖藍仲話覺得生命入面好多嘢都估唔到,就好似兩個身高完全唔同嘅人,都可以愛上對方,相信Gabrielle出世之後,會有更多「估唔到」等住佢兩個去發掘!

去到醫院,王祖藍就換上全副裝備,準備入產房陪李亞男生BB,生B過程當然冇拍攝低,不過老婆幫你生咗個咁可愛嘅囡囡,祖藍一定要好好愛錫亞男呀!

囡囡出世未有即時出樣

王祖藍同太太李亞男結婚3年,一直Keep住甜蜜!小祖藍終於喺上月出世,而當時王祖藍和李亞男同一時間,係IG公布B女已經出世,分享一家三口拖著手既相,但未有揭盅BB囡究竟似爸爸定媽媽。王祖藍古惑表示,「個樣太似我,所以唔俾你睇」,而媽媽表示,「我們很高興地宣布,Gabrielle是我們收到的最好的聖誕禮物!對我們三個人來說,2018年真的是特別的一年。」更祝大家冬至快樂!

李亞男大方分享B女得意樣

不過喺祖藍生日當日,李亞男趁機放閃,上載一家三口合照。Gabrielle被媽咪公開了個靚樣之後,亞男又再於她的ig post了Gabrielle的多張靚相,攝於不同角度且有多個造型,全部都好趣緻㗎,相信亞男已經化身做狂曬B女的媽咪了。

李亞男:同嫲嫲餅印一樣

李亞男喺Instagram分享多張Gabrielle嘅玉照,其中一張係佢同嫲嫲嘅對比照,仲未足月嘅Gabrielle原來同嫲嫲真係好似樣,連李亞男都忍唔住留言表示:「Gabrielle, watching you grow up have been the best thing that has happened to me #myangel #同奶奶餅樣」而其中一張相,就是以Gabrielle的樣子來跟祖藍媽咪個樣做對比,望落兩人的輪廓確是幾似的,唔怪之得亞男都話囡囡同奶奶個樣是餅印啦。

囡囡未有出樣

王祖藍和李亞男同一時間,係IG公布B女已經出世,分享一家三口拖著手既相,但未有揭盅BB囡究竟似爸爸定媽媽。王祖藍古惑表示,「個樣太似我,所以唔俾你睇」,而媽媽表示,「我們很高興地宣布,Gabrielle是我們收到的最好的聖誕禮物!對我們三個人來說,2018年真的是特別的一年。」更祝大家冬至快樂!

待產靚媽李亞男,今日就係IG分享幾張大肚照,仲好感性留言「與BABY GIRL每一刻都是寶貴的」,無錯啊!媽媽真係要好好珍惜BB,仲喺媽媽肚裏面的時間。而網民都發現靚媽嘅腳有水腫,但除此之外手都好纖瘦。此外,大家都好期待BB究竟似爸爸定媽媽!

早前王祖藍今次一改搞笑嘅態度,再冇扮鬼扮馬,同李亞男影咗一輯Sweet爆孕照,留底美好回憶。王祖藍仲抵死留言「我都就生」,皆因自己都有個大肚腩,同李亞男肚入面個BB相映成趣!

網民:BB個鼻超似爸爸

雖然B女尚有兩個星期才會正式跟大家見面,不過爸爸王祖藍已經急不及待在Instagram上分享BB的4D超聲波照,不少網民還留言指B女的鼻子很像爸爸王祖藍,令人更期待BB的來臨!

在 Instagram 查看這則貼文
王祖藍(@wong_cho_lam)分享的貼文張貼

李亞男陀B音樂胎教

李亞男上星期貼出自己的孕照,表示同肚中的小baby girl去聽音樂會,實行音樂胎教,仲話囡囡好鐘意聽音樂(Bringing baby girl to a concert.she really loves music)。網民都大讚,媽媽陀得好靚,好期待「小祖藍」出世。唔洗急,大家好快就知道BB,似李亞男定王祖藍喇!

李亞男經常笑言丈夫基因太強,如果生女似爸爸就大獲,但真係係囡囡呀!李亞男在個人Instagram上載了一張孕照,肚上就用粉紅色寫了「Baby Girl」,留言指:「今日小公主陪我開工,佢好乖!」

網民得知李亞男陀B女後,紛紛留言指希望不要像爸爸王祖藍,更有粉絲指會天天替李亞男祈禱:「拜託要像媽媽!」

胎動似攪肚痛

李亞男有咗4個月時,狀態仲好好,冇增磅,冇腰痛,又冇乜作嘔作悶,胃口都OK!不時仲去行吓公園,希望對將來順產會有幫助。

View this post on Instagram

一家三口的小幸福 #找亮點

A post shared by 王祖藍 (@wong_cho_lam) on

李亞男話,初初感受到胎動嘅時候,感覺好奇妙,好似攪肚痛咁!

View this post on Instagram

Enjoying my backyard💕

A post shared by 李亞男Leanne (@therivergirl) on

未決定順產定開刀

李亞男話而家仲未決定順產定開刀,因為王祖藍實在太忙喇,怕BB出世會撞正爸爸要開工,如果開刀嘅話,爸爸就可以提早請定假!

李亞男選完華姐初到香港,就被公司安排同鍾嘉欣同住。而家佢哋都先後結婚,仲升級做媽媽喇!

李亞男:BB好錫媽咪

有網友就關心懷孕初期的李亞男早上有沒有晨起嘔吐、噁心、喜食酸物或厭油膩等妊娠反應,李亞男就表示,BB好錫媽媽,佢暫時都未經歷過孕期的任何不適,只會每日覺得好攰,又會頻頻「尿尿」。

 

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!