王麗嘉

28歲王麗嘉半裸遮胸自拍迎夏日 懶理走光照出po 爸爸王敏德咁反應

最新娛聞

廣告

影星王敏德(Michael)與名模馬詩慧(Janet)的二女王麗嘉(Irisa)一向愛派福利,近日天氣愈來愈熱,她更玩埋半裸自拍,僅以單手遮胸,即使係走光相都照po!

王麗嘉 挑戰性感極限

被封為「最大膽星二代」的王麗嘉近日上載了一批自拍福利照,其中有兩張更係一絲不掛超性感,當中有一張她僅以右手遮胸,左手則拎著手機對鏡自拍,雖然她的右手臂似乎遮不住「重點」,但她仍照樣出po,只在相中的走光部位遮上一個Kuromi公仔,效果惹人遐想,睇到網民嘩嘩。

(圖片來源:)
王麗嘉一向愛自拍性感福利照。(圖片來源:IG@irisashannon)
0
衣著大多走型格性感路線。(圖片來源:IG@irisashannon)
0
今次更有一絲不掛望鏡的半裸自拍照,獲網民大讚充滿女人味。(圖片來源:IG@irisashannon)
0
這張相中王麗嘉僅以單手遮胸,漏出「重點」來,不過她只以公仔圖案遮住就照出po。(圖片來源:IG@irisashannon)
0
仲有一張似是王麗嘉在家中拍攝的自拍照,當中她穿著寬鬆的短上衣,漏出少許「南半球」。(圖片來源:IG@irisashannon)

父親王敏德低調畀Like

對於王麗嘉今次這輯挑戰性感極限的自拍照,父親王敏德雖然曾多次講話唔鍾意個女行性感路線,但今次亦有在女兒的帖文下畀Like,不過就冇任何留言,而王麗嘉的母親馬詩慧和家姐王曼喜則分別留下心心眼和火辣的emoji表示支持。

0
王麗嘉亦有po與母親馬詩慧一同出席活動的自拍照,當中馬詩慧中門大開,比女兒更見性感。(圖片來源:IG@irisashannon)
0
56歲馬詩慧。(圖片來源:IG@janetma28)
0
仲有王麗嘉與家姐王曼喜的合照,兩姊妹現時分別為28歲及31歲。(圖片來源:IG@irisashannon)

王敏德曾反對女兒曬性感相

王敏德與馬詩慧去年為TVB節目《搵鬼做情人》任嘉賓時,曾直言:「有啲嘢男人先明,你望其他女仔,你知佢哋望緊咩;但當嗰個係你個女時,你會覺得唔係咁好。大部分爸爸都會咁諗,有啲朋友同我講『我睇到你個女,我仲記得佢好細個嗰陣』,我會話『你唔好再幻想落去』!」

王麗嘉
王敏德曾多次公開表達對女兒po性感相的不滿,直言:「呢啲相對男人好,但對爸爸就好辛苦!好多朋友拎啲相問我係咪我個女,好尷尬!」(圖片來源:TVB
王麗嘉
王敏德好介意囡囡的出浴照,認為太過火!(圖片來源:IG@irisashannon)

王敏德最終妥協讚女兒識玩

王敏德更直指女兒「呃Like」去得太盡,曾直接問王麗嘉:「使唔使咁?」卻被女兒批評太認真,最終王敏德也妥協,並笑指現在已不會再看女兒的性感相:「佢哋(女兒)係OK,我有信心,佢哋識玩啊,都OK啊,佢哋影得好靚。」

王麗嘉
王敏德兩位千金都已入行做模特兒,經常拍攝不少清涼相養大家眼睛。(圖片來源:IG@irisashannon)
王麗嘉
一家人私下感情好好,王敏德大女王曼喜於去年跟混血攝影師Elaine Chan結婚,一家人都有出席到賀。(圖片來源:IG@irisashannon)
王麗嘉
「鬼妹仔」王麗嘉作風一向大膽,經常在社交網大派福利。(圖片來源:IG@irisashannon)

撰文:東方新地圖片來源:IG@irisashannon