捷運

KOL捷運車廂意外露胸狠半球 網上擁48萬粉絲性感相密密影 

最新娛聞

廣告

打工仔生活日理萬機,去到收工時段地鐵車廂點會唔迫爆人?網上流傳一張圖片,見到有一名短髮嘅靚靚OL喺捷運車廂上邊瞓着咗,就連上衣胸前鈕扣都突然爆開,胸狠的暴乳喺眾目睽睽之下若隱若現,非常震撼網民!然而呢一位短髮OL,竟然係一名受歡迎嘅KOL!?

KOL捷運車廂意外露奶 效果胸狠 

社交網絡群組近日瘋狂流傳圖片,內容就係一名短髮嘅靚靚KOL,返工返到攰攰豬,一上到捷運車廂即刻閉目養神瞌眼瞓,點知胸前鈕扣突然爆開,隨即成為網民熱烈討論嘅關注點!照片中可以見到,短髮嘅OL頸上面掛住一條藍色嘅吊繩,穿着住杏色嘅緊身衣,米色嘅性感短裙,完全將S級嘅身材曲線表露無遺,加上若隱若現嘅驕人上圍,網民都大讚短髮OL索爆鏡,瘋狂起底相中OL嘅身份,睇嚟網民嘅反應的確熱烈!

捷運 網民錯晒重點!
網民錯晒重點!(圖片來源:FB@爆廢公社)
捷運
(圖片來源:FB@爆廢公社)

女OL真實身份竟係網紅!?

兩張震懾網民眼球嘅圖片,瞬間令到網民變身金田一,用盡千方百計找出短髮女OL嘅真實身份。最後網民終於發現呢一位正妹OL,真實身份就係馬來西亞嘅網紅「瑋兒」,喺Instagram坐擁48萬粉絲,果然號召力驚人!

而上文兩張靚相,正正就係「瑋兒」在2022年10月搭車時拍攝的,當時呢幾張照片已經吸引到6萬人讚好,睇嚟大家都難以抗拒正妹的睡相,更有網民留言:「我怎麼都沒遇到過這種好事」、「我放大只是為了看刺青而已」、「這視角會秒殺一票男性!」我哋一齊睇睇「瑋兒」其他靚靚相:

捷運 靚相大放送。
靚相大放送。(圖片來源:IG@diorwynn)
捷運
(圖片來源:IG@diorwynn)

撰文:東方新地編輯部圖片來源:IG@diorwynn、FB@爆廢公社