波波黃婧靈

痞子殿下|波波黃婧靈古裝大騷好身形 網民激動:古代有個職業係咁

最新娛聞

廣告

TVB新劇《痞子殿下》昨日(8月1日)首播,周嘉洛做無膽鬼配陳瀅做男人婆感覺幾新鮮,不過都唔夠24歲波波黃婧靈搶鏡,雖然人未出場但先在IG出post,一身古裝造型震撼網民。

即睇《痞子殿下》最新劇情劇透

《痞子殿下》24歲波波黃婧靈古裝Look搶鏡

24歲波波黃婧靈向來出位,擁有傲人身段加上出位言論在J2《冇人性教育》成上位,到近日首播的新劇《痞子殿下》中,她將飾演青樓女子,她post出劇中的古裝造型照震撼網民,其澎湃上圍非常搶眼。她寫道:「自己好開心可以係劇集一份子,初嘗古裝!完咗古裝夢,仲可以同七個女仔一齊玩!日夜唔瞓教咁梳化排舞,最期待一齊放宵!」

黃婧靈 《痞子殿下》中,24歲波波飾演青樓女子,她post出劇中的古裝造型照震撼網民
《痞子殿下》中,24歲波波飾演青樓女子,她post出劇中的古裝造型照震撼網民(圖片來源:IG@krysellawong)

網民睇到有反應:古代奶媽就係咁!

波波古裝造型難掩澎湃上圍,網民睇到有反應,有人留言:「古代的奶媽就是這樣!」、「你做奶媽角色?」「地對空導彈又再發射!」、「太澎湃了的宮廷裝!」

波波 黃婧靈
(圖片來源:IG@krysellawong)

波波《痞子殿下》晒舞功

日前《痞子殿下》舉行宣傳活動,席上播出波波與、李芷晴、陳詩欣、杜穎珊、呂靜文等等新小花劇中跳舞的片段,而波波當然有即場跳返part,事後接受訪問佢表示自己落力練舞,又賣口乖多謝監製Andy剪接剪得好,佢仲話跳舞呢一幕去到第10集打後先出街,希望觀眾支持會睇到大結局。

黃婧靈 波波在劇中大晒舞功。
波波在劇中大晒舞功。(圖片來源:YouTube@TVB 娛樂新聞台)
波波 黃婧靈 跳得咁好緊係要現場跳返次!
跳得咁好緊係要現場跳返次!(圖片來源:YouTube@TVB 娛樂新聞台)

波波《冇人性教育》「創意性愛體位」教你玩腳

有一集《冇人性教育》講到「創意性愛體位」,包括背後式女上男下、萬字夾等。波波即刻同女主持故敏芝 (Karen) 示範,引嚟全埸尖叫聲不斷,波波示範時仲講解女性如有後腰線「腰有個凹陷位仲正!」波波上咗Karen身上示範後仲有少少「坐唔定」不斷想郁嚟郁去,真係活潑!扮做男性體位瞓於地上的Karen就大讚真係好舒服「做男人好幸福!」之後波波仲同Karen示範另一個體位「萬字夾」,波波將對腳放於Karen的膊頭上,差啲走光!之後又講到唔同的性癖好時,要做戀足癖的動作,波波又落埸親自示範。波波一做就表現佢出熟練的技巧,大教應該如何正確使用腳部令件事做得更好,一直面不改容,仲令對手大讚「好舒服!」

波波 黃婧靈 冇人性教育
(圖片來源:youtube@TVB USA Official)
黃婧靈 冇人性教育 波波同女主持故敏芝 Karen) 示範背後式女上男下
波波同女主持故敏芝 (Karen) 示範背後式女上男下(圖片來源:youtube@TVB USA Official)
波波 黃婧靈 冇人性教育 Karen大叫好正
Karen大叫好正(圖片來源:youtube@TVB USA Official)
波波 黃婧靈 冇人性教育 萬字夾式體位
萬字夾式體位(圖片來源:youtube@TVB USA Official)
波波 黃婧靈 冇人性教育 萬字夾式體位
萬字夾式體位(圖片來源:youtube@TVB USA Official)
黃婧靈 冇人性教育 波波教你玩腳
波波教你玩腳(圖片來源:youtube@TVB USA Official)
波波 黃婧靈 冇人性教育 大讚好舒服
大讚好舒服(圖片來源:youtube@TVB USA Official)

波波眼鏡娘造型一樣殺食

波波數年前遺失了眼鏡,只是因為「拖延症」而多年未有配眼鏡,今次重新矯正視力,又有另一番感受,不過網友就表示「波波靚,重點不在有冇戴眼鏡」,更有人表示,完全睇唔到有冇眼鏡。

波波 黃婧靈 台慶2021 plt 波波變身眼鏡娘。
波波變身眼鏡娘。(圖片來源:ig@krysellawong)
波波 黃婧靈 台慶2021 plt 波波 黃凱儀
TVB台慶2020「波波」黃凱儀立體盛裝現身。(圖片來源:IG@sl_sandy_sl)

《痞子殿下》波波黃婧靈邊集登場?

波波首次拍古裝劇,將飾演青樓女子,早前出席宣傳活動透露⋯⋯詳情請看

《痞子殿下》幾時大結局?

據悉古裝劇《痞子殿下》一共有25集,波波黃婧靈將會飾演青樓女子,更為劇集落力練舞⋯⋯即睇劇情劇透

撰文:東方新地圖片來源:IG@krysellawong