羅毓儀 白色強人2

白色強人2|羅毓儀26歲演技爆發話喊就喊雨中狂奔 陳豪佬味濃角色網民大讚

最新娛聞

廣告

《白色強人2》昨晚(26 日)劇情相當緊湊,其中羅毓儀演技大爆發成為焦點,為見母親最後一面冒雨狂奔一幕獲網民大讚。
即睇《白色強人2》最新劇情劇透

《白色強人2》26歲羅毓儀演技大爆發

《白色強人2》第2集劇情講到,祝文君在立法會暈倒,患有結節性硬化症,經郭晉安拼命搶救仍不樂觀,祝文君女兒羅毓儀為見母親最後一面,胡定欣冒住狂風暴雨接她到醫院,可惜最後還是未能如願。郭晉安在二人抵埗前在手術枱上宣布趙苑蘭死亡時間。26歲羅毓儀冒雨狂奔一幕話喊就喊,演繹少女角色毫無違和感,喊到面都紅晒,眼淚從眼角慢慢滴落嚟非常好戲。

白色強人2 26歲羅毓儀演技大爆發話喊就喊。
26歲羅毓儀演技大爆發話喊就喊。(圖片來源:TVB截圖)
白色強人2 羅毓儀為見母親最後一面,雨中狂奔。
羅毓儀為見母親最後一面,雨中狂奔。(圖片來源:TVB截圖)

《白色強人2》羅毓儀感激胡定欣帶自己入戲

羅毓儀演戲經驗相對較淺,但網民對於她「話喊就喊」讚口不絕,大讚有前途。羅毓儀受訪時坦言這次是自己首度正式拍喊戲,事前壓力相當大:「我真係第一次演情緒咁高嘅戲,所以我好緊張、好大壓力唔知點做好;但又幸運地呢種情緒反而同個角色有啲似,因為羅毓儀當時都係好徬徨同無助。」羅毓儀更大大力感激定欣幫忙帶自己入戲:「佢絕對有幫到我入戲!因為我嗰一吓個人真係好慌,當時定欣攬住我,嗰刻我好感覺到定欣擁抱入面嘅關懷,所以佢攬住我後,我反而喊得更加放,覺得好似有個依靠,可以真正鬆落嚟。」

白色強人2 羅毓儀感激胡定欣帶自己入戲,攬住佢嘅呢一幕令佢喊得更加放。
羅毓儀感激胡定欣帶自己入戲,攬住佢嘅呢一幕令佢喊得更加放。(圖片來源:TVB截圖)

《白色強人2》羅毓儀累郭晉安捱轟

祝文君現身立法會病發後,郭晉安備受猛烈抨擊,遭張達倫飾演的醫發局主席力勸暫停草案,而祝文君苑蘭死後,劉溫馨飾演的電視台新聞部總監咬住郭晉安唔放,大字標題稱他為「罪魁禍首」,還訪問羅毓儀以圖進一步抹黑郭晉安。結果羅毓儀聲淚俱下指,若果媽咪沒有現身立法會「佢就唔使死」,令郭晉安再陷困局兼被要求停牌。

白色強人2 羅毓儀聲淚俱下,表示媽媽冇去立法會就唔使死。
羅毓儀聲淚俱下,表示媽媽冇去立法會就唔使死。(圖片來源:TVB提供)
白色強人2 郭晉安因祝文安病發身亡而被要求停牌。
郭晉安因祝文安病發身亡而被要求停牌。(圖片來源:TVB提供)

《白色強人2》陳豪佬味濃角色觀眾受落

雖然《白色》只播了兩集,但網民已相當入戲,三大視帝之中,暫以陳豪最多正評,更被譽為明成北最型醫生:「陳豪好適合演啲半唐番又粗豪角 色,雖然年紀大咗但真心型」、「陳豪人物角色做得唔錯」、「陳豪這個角色加得好」、「有 齊三大熱門視帝人選,論演技:郭晉安,論外型:陳豪」等等。

白色強人2 陳豪佬味濃角色觀眾非常受落。
陳豪佬味濃角色觀眾非常受落。(圖片來源:TVB提供)
白色強人2 有網民讚:「陳豪好適合演啲半唐番又粗豪角色,雖然年紀大咗但真心型。」
有網民讚:「陳豪好適合演啲半唐番又粗豪角色,雖然年紀大咗但真心型。」(圖片來源:TVB提供)

羅毓儀因演出那個節目爆紅?

羅毓儀在《好聲好戲》中聲演表現獲讚,及後與藝員訓練班的同學一齊翻唱拍片放上社交網⋯⋯詳情請看

《白色強人2》祝文君會出現幾多集?

《白色強人2》第1-5集劇情由郭晉安邀請祝文君一同到立法會現身說法,祝文君有3分鐘獨白,場面感人⋯⋯即睇劇睇劇透

撰文:東方新地圖片來源:TVB提供