盤點 叱咤2022

叱咤2023|盤點去年7大重點 姜濤大暴走、林海峰淆底唔敢玩Anson Lo

最新娛聞

廣告

每年1月1日都是年度盛事《叱咤流行頒獎禮》舉行的大日子,作為全年最有分量的樂壇成績表,每年叱咤的歌手表演、奪獎歌手得獎感言抑或頒獎嘉賓的言論都受到外界的矚目,一齊回顧一下上年叱咤發生過什麼事,大家最印象深刻的又是什麼呢?

1)So Ching最後一次以COLLAR成員身份表演

自2022年7月MIRROR演唱會事故發生後,So Ching(蘇芷晴)一直專心照顧因演唱會受傷的舞者男友阿Mo(李啟言),直到去年叱咤終於復出與COLLAR一同齊人方式登場表出道作《Call my name!》和《ON/OFF》,So Ching以齊蔭長髮現身,臉帶笑容、精神不俗,但身形明顯暴瘦。不過同時亦成為COLLAR最後一次以8人組合示人,So Ching於去年5月10日宣布退出COLLAR。

盤點 叱咤2022 叱咤樂壇
So Ching(左三)最後一次以COLLAR成員身份示人。(圖片來源:商台)
盤點 叱咤2022 叱咤樂壇 So Ching精神很好。
So Ching(左二)精神很好。(圖片來源:商業電台 Hong Kong Toolbar截圖)

2)謝安琪奪叱咤獎拒唱live

謝安琪(Kay)憑《憶年》奪叱咤十大歌曲第5位,這是她繼2018年簽約麥浚龍公司的《一個女人和浴室》之後再奪獎,由於係自組公司後首度奪獎,本應意義重大,但在台上的她,講完感受之後就無唱現場,並以3個原因解釋點解:1,早前拍攝電影「吹風」而喉嚨不適;2, 醫生不建議獻唱擔心病情加劇;3,自知叱咤時間緊迫,想節省表演時段,將4分鐘歌曲的「寶貴時間」多留給下一位得獎者(編按:第4位得主是姜濤的《鏡中鏡》)講得獎感受。

盤點 叱咤2022 叱咤樂壇 頒獎典禮 謝安琪 plt
(圖片來源:商業電台)
盤點 叱咤2022 叱咤樂壇 頒獎典禮 謝安琪 plt 謝安琪表示將演唱時間 「豪畀下家」。
謝安琪表示將演唱時間 「豪畀下家」。(圖片來源:商業電台)

3)姜濤瘋狂暴走 網民:佢做緊乜?

姜濤因《鏡中鏡》獲得「專業推介.叱咤十大」的第4位。不知係咪因為姜濤因腳傷後久未出席表演,表演得獎歌時今次特別興奮,衝出舞台到台下狂奔,不斷大叫「let’s go」、「I’m back!」不過姜濤「掃掃掃」的舉動似乎引嚟唔少網民的不滿「當咗自己個唱,個場係自己咁?」、「佢唱緊乜」、「到底發生過什麼事?」,鬧爆網絡。

盤點 叱咤2022 這個「掃掃掃」動作隨即紅爆網絡。
這個「掃掃掃」動作隨即紅爆網絡。(圖片來源:YouTube@商業電台 Hong Kong Toolbar)
盤點 叱咤2022 叱咤樂壇 頒獎典禮 姜濤因《鏡中鏡》獲得「專業推介.叱咤十大」的第四位。
姜濤因《鏡中鏡》獲得「專業推介.叱咤十大」的第四位。(圖片來源:my903.com 商業電台)
盤點 叱咤2022 叱咤樂壇 頒獎典禮 不知係咪因為姜濤因腳傷後久未出席表演,表演得獎歌時今次特別興奮,衝出舞台到台下狂奔。
不知係咪因為姜濤因腳傷後久未出席表演,表演得獎歌時今次特別興奮,衝出舞台到台下狂奔。(圖片來源:my903.com 商業電台)
盤點 叱咤2022 叱咤樂壇 頒獎典禮 姜濤不斷大叫「let’s go」「I’m back!」
姜濤不斷大叫「let’s go」「I’m back!」(圖片來源:my903.com 商業電台)
盤點 叱咤2022 叱咤樂壇 頒獎典禮 姜濤此舉似乎引嚟唔少網民的不滿「當左自己個唱,個場係自己咁?」
姜濤此舉似乎引嚟唔少網民的不滿「當左自己個唱,個場係自己咁?」(圖片來源:my903.com 商業電台)

4)林海峰怕咗Anson Lo

林海峰每年都會有一個環節講棟篤笑惡搞一番,不過由於前年玩笑玩太大激嬲MIRROR粉絲,去年頒發我最喜愛的男歌手獎時都「淆底」,表示吸收了前年的教訓,形容事情嚴重到要判自己「終身監禁」,承諾不會再搞事只會簡單讀出得獎人的姓名,隨後他就直接宣佈「叱咤樂壇我最喜愛的男歌手」的得獎者便是被林海峰惡搞過的Anson Lo。被林海峰玩過一次的Anson Lo一聽到自己名字的時候都不敢上台,怕被林海峰再玩多次,等到林海峰親自到台下請Anson Lo上台先敢行上台!

盤點 叱咤2022 叱咤樂壇2022 林海峰的Solo「是但噏」環節是每年焦點。
林海峰的Solo「是但噏」環節是每年焦點,前年便玩謝MIRROR。(圖片來源:my903)
盤點 叱咤2022 叱咤樂壇2022 在宣佈「叱咤樂壇我最喜愛的男歌手」之前,都惡搞自己去年戲弄Anson Lo一事!
在宣佈「叱咤樂壇我最喜愛的男歌手」之前,都惡搞自己去年戲弄Anson Lo一事!(圖片來源:《2022年度叱咤樂壇流行榜頒獎典禮》截圖)
盤點 叱咤2022 叱咤樂壇 頒獎典禮 叱咤樂壇 林海峰 叱咤樂壇2022 林海峰一出場就話唔敢再玩嘢,會直接宣佈得獎者。
林海峰一出場就話唔敢再玩嘢,會直接宣佈得獎者。(圖片來源:《2022年度叱咤樂壇流行榜頒獎典禮》截圖)
盤點 叱咤2022 叱咤樂壇 頒獎典禮 叱咤樂壇 林海峰 叱咤樂壇2022 Anson Lo一聽到自己嗰名都唔敢上台,怕俾林海峰再玩多次。
Anson Lo一聽到自己嗰名都唔敢上台,怕俾林海峰再玩多次。(圖片來源:《2022年度叱咤樂壇流行榜頒獎典禮》截圖)
盤點 叱咤2022 叱咤樂壇 頒獎典禮 叱咤樂壇 林海峰 叱咤樂壇2022 直到林海峰落台親自請AnsonLo上台先敢信
直到林海峰落台親自請AnsonLo上台先敢信(圖片來源:《2022年度叱咤樂壇流行榜頒獎典禮》截圖)
盤點 叱咤2022 叱咤樂壇 頒獎典禮 叱咤樂壇 林海峰 叱咤樂壇2022 最後林海峰乖乖頒獎俾Anson Lo
最後林海峰乖乖頒獎俾Anson Lo(圖片來源:my903)

5)黃偉文勇奪填詞人:千其唔好頒終身成就獎俾我

寫出24首冠軍歌的黃偉文再次勇奪「叱咤樂壇填詞人大獎」,由於身在外國未能親身出席頒獎典禮,他預先拍片講了3分鐘的得獎感受:「我想借呢次機會,多謝我從來未係呢個台多謝過嘅人,亦都好擔心之後會冇機會多謝嘅人。我唔係擔心之後冇獎攞,或者冇頒獎禮去,而係呢幾年我學識重要嘅嘢要喺失去之前好好記住。所以想提大家,千其唔好等我死咗先頒終身成就獎俾我啊,我可以話俾大家知我死咗之後一定唔會去攞獎。」

盤點 叱咤2022 叱咤樂壇2022 Wyman在得獎感言時表示希望大家能夠珍惜眼前人,又搞笑表示:「千其唔好等我死咗先頒終身成就獎俾我啊,我可以話俾大家知我死咗之後一定唔會去攞獎。」
Wyman在得獎感言時表示希望大家能夠珍惜眼前人,又搞笑表示:「千其唔好等我死咗先頒終身成就獎俾我啊,我可以話俾大家知我死咗之後一定唔會去攞獎。」(圖片來源:《2022年度叱咤樂壇流行榜頒獎典禮》截圖)

6)時裝災難勁誇張

去年叱咤女歌手性感欠奉,露得最多的是穿吊帶白裙的泳兒,緊接已經是一身貼身白色、仿如郭富城Dancer的顧定軒(Zeno)。方皓玟的灰色貼身衫已經夠搶眼,加上兩邊「駱駝膊」夠晒誇張。唱作女歌手Merry Lamb Lamb及章尾而同樣以超誇張的造型登場,前者換上灰臉綠唇妝配全綠毛毛打扮,章尾而則以黑白服裝配上巨型斑馬紋帽。另外肌肉型的ANSONBEAN(陳毅燊)「封胸」現身,以摷到超亂的髮型配上Smokey Eye妝容示人。

盤點 叱咤2022 叱咤樂壇
泳兒(圖片來源:商業電台 Hong Kong Toolbar截圖)
盤點 叱咤2022 叱咤樂壇
顧定軒(圖片來源:商業電台 Hong Kong Toolbar截圖)
盤點 叱咤2022 叱咤樂壇
章尾而(圖片來源:商業電台 Hong Kong Toolbar截圖)
盤點 叱咤2022 叱咤樂壇
Merry Lamb Lamb(圖片來源:商業電台 Hong Kong Toolbar截圖)
盤點 叱咤2022 叱咤樂壇
方皓玟(圖片來源:商業電台 Hong Kong Toolbar截圖)
盤點 叱咤2022 叱咤樂壇
ANSONBEAN(圖片來源:商業電台 Hong Kong Toolbar截圖)

7)泳兒全場喊得最誇張

入行17年的泳兒終於獲得「叱咤樂壇女歌手」銀獎,上台一刻她都忍唔住爆喊,連眼妝都甩埋:「我用咗17年終於攞到,我自己可以用我嘅歌曲為我發聲。喺我最迷失嘅時候,多謝我嘅音樂團隊,17年我都可以做一個有夢想嘅人,多謝我每一個Fans,每一個留言我都有睇。同等緊一個機會嘅人講,無論你做緊咩工作都要堅持,我都每一個人都有能力創造奇蹟。」

盤點 叱咤2022 泳兒 泳兒上台領人生首個台歌手獎,感動爆喊。
泳兒上台領人生首個台歌手獎,感動爆喊。(圖片來源:YouTube@商業電台 Hong Kong Toolbar)

圖片來源:商台、商業電台 Hong Kong Toolbar截圖、