盧瀚霆你送

Anson Lo新歌《On》即學即「揸」電單車 型格造型獲神徒激讚

最新娛聞

廣告

盧瀚霆在今年推出的最後一首跳唱作品《ON》,總括了他出道以來的價值觀。MV中,Anson Lo首次「揸」電單車,過程令他十分難忘。除此之外,置身於搭建的地鐵車廂中,又令他回想起MIRROR初出道時的一件小事。
盧瀚霆你送 Anson Lo
Anson Lo(圖片來源:大會提供)

新歌道出4年價值觀

新歌《ON》談及的是Anson Lo出道4年以來的價值觀,他說:「價值觀以外,亦係我喺生活上嘅態度:一直都不停地衝,不停向前望冇理任何嘢。希望藉住呢首歌,可以鼓勵大家同我一齊有積極價值觀,無論生活上工作上任何事情都可以向前面對。」

盧瀚霆你送 Anson Lo的allback造型獲神徒激讚!
Anson Lo的allback造型獲神徒激讚!(圖片來源:大會提供)
盧瀚霆你送 Anson Lo透露歌曲談及的是自己出道4年以來的價值觀。
Anson Lo透露歌曲談及的是自己出道4年以來的價值觀。(圖片來源:大會提供)

為配合歌曲放棄Signature手勢

為了配合歌曲中談及向前衝的概念,這次Anson Lo特別要求排舞師不要加入任何Signature手勢,他更說:「我想舞步有咁快得咁快,有咁密得咁密,有咁辛苦得咁辛苦,因為今次成個舞蹈Pattern、肢體動作,都好似跑緊步,不停地衝衝衝嘅感覺,咁跳法係好攰嘅,但襯返首歌。」而MV的畫面,出現了各式各樣的交通工具,例如在廠內搭建的地鐵車廂與月台、在馬路上飛馳的電單車,還有在隧道內的私家車,Anson Lo亦以多個有型造型,配合不同的場口,他說:「今次用唔同場景比喻速度呢樣嘢,而我嘅角色係一個超光速嘅人物,不停同時間競賽,甚至拯救唔同嘅人。」

盧瀚霆你送 Anson Lo要求排舞師不要加入signature手勢。
Anson Lo要求排舞師不要加入signature手勢。(圖片來源:大會提供)
盧瀚霆你送 Anson Lo這次的舞步非常密集!
Anson Lo這次的舞步非常密集!(圖片來源:大會提供)
盧瀚霆你送 Anson Lo的排舞師LaiDeeAnson Lo左)和Pang2Anson Lo右)。
Anson Lo的排舞師LaiDee(Anson Lo左)和Pang2(Anson Lo右)。(圖片來源:大會提供)

同名車拍攝超有挑戰

MV中其中一幕,是在隧道中拍攝,這次是Anson Lo第一次在隧道拍攝,他更與舞蹈員在隧道內起舞,他興奮道:「好好玩!第一次喺隧道入面拍攝,平時成日過隧道,每一日都會過隧道,但冇諗過條隧道空晒,自己喺度跳舞,係好有趣!」除此之外,製作團隊亦安排了多架超跑入鏡,Anson Lo要坐在車冚上面唱歌擺甫士,沒想到這讓他十分緊張!他解釋道:「我要喺車冚上面拍一啲Mood Shot或唱歌Shot,要有Movement得嚟又唔刮花人哋架車,好難!因為Stay Still好奇怪,但衣服上面又有鐵扣,所以呢一Part係拍攝最謹慎嘅一個Shot!」

盧瀚霆你送 Anson Lo這次有隧道內拍攝的場景。
Anson Lo這次有隧道內拍攝的場景。(圖片來源:大會提供)
盧瀚霆你送 Anson Lo大騷麒麟臂!
Anson Lo大騷麒麟臂!(圖片來源:大會提供)
盧瀚霆你送 Anson Lo「壞過瀚霆」的造型十分吸睛!
Anson Lo「壞過瀚霆」的造型十分吸睛!(圖片來源:大會提供)

為MV首次接觸電單車

除了在隧道拍攝,Anson Lo還要坐上電單車,在馬路上風馳電掣,但原來這次是Anson Lo首次接觸電單車,他說:「呢次第一次掂電單車,我完全未掂過電單車、上過電單車,今次第一次接觸乘搭電單車,原來上電單車都幾難,因為係要筋鬆嘅人先上到。」不過即使只是坐在拖車上的電單車模仿駕車的姿勢,Anson Lo有板有眼之餘,依然有型有款!

盧瀚霆你送 Anson Lo第一次接觸電單車。
Anson Lo第一次接觸電單車。(圖片來源:大會提供)
盧瀚霆你送 Anson Lo就咁企喺到已經好吸引!
Anson Lo就咁企喺到已經好吸引!(圖片來源:大會提供)

場景勾起出道初期回憶

MV另一重要場景,就是地鐵車廂,望著廠景內搭建的車廂,Anson Lo回憶道:「對上一次乘搭公共交通具,應該係兩年前,其實都幾懷念。我拍幕後花絮嘅時候,扮望出地鐵車廂出面,感覺好似啱啱出道嗰排搭地鐵嘅感覺,有機會都想同大家一齊去乘搭公共交通工具。呢個都算係MIRROR出道後自己一個小回憶。」

盧瀚霆你送 Anson Lo表示地鐵場景勾起了初出道時的回憶。
Anson Lo表示地鐵場景勾起了初出道時的回憶。(圖片來源:大會提供)

盧瀚霆《ON》MV現已於Mirror YouTube Channel推出。
Mirror YouTube Channel – https://www.youtube.com/c/MIRRORweare/

撰文:東方新地圖片來源:大會提供