真係唔好笑

真係唔好笑|傳遭曾志偉抽起一年終播出 「食腦三子」要搵女神上陣打救節目

最新娛聞

廣告

一連13集的全新遊戲節目《真係唔好笑》,由何廣沛、麥美恩、馮盈盈、郭子豪、彭慧中、方紹聰(奶仔)及羅毓儀擔任主持,將於4月1日起、逢周六晚9點45分翡翠台播出。節目每集均會邀請不同嘉賓,與主持分成兩隊上演連串搞笑對決,各人要在不同的搞笑攻擊下忍住笑聲,一旦笑出來就要接受大懲罰!

真係唔好笑 節目宣傳片介紹4位女主持,當中以水著彭慧中做主角,介紹她為「流行都市女神」。
節目宣傳片介紹4位女主持,當中以水著彭慧中做主角,介紹她為「流行都市女神」。(圖片來源:)
真係唔好笑 羅毓儀就以女僕Look成為第二位被介紹的女主持,其後麥美恩和馮盈盈的介紹都相對較Hea。
羅毓儀就以女僕Look成為第二位被介紹的女主持,其後麥美恩和馮盈盈的介紹都相對較Hea。(圖片來源:YouTube@TVB 綜藝)

《真係唔好笑》被阮兆祥食字爛Gag攻陷

第一集《真係唔好笑》嘉賓是阮兆祥、丁子朗和游嘉欣,分隊名單分別是「日隊夜隊」的阮兆祥、丁子朗、游嘉欣、彭慧中和奶仔,以及「最好唔好比人隊」的麥美恩、何廣沛、馮盈盈、羅毓儀(Yuki)和郭子豪。是集首個遊戲「笑話Falling Down」玩法是每隊派一個成員講笑話,另外一隊的成員則站在機關上,只要忍不住笑就會跌落機關直踩石春墊。

真係唔好笑 節目由方紹聰左起)、彭慧中、麥美恩、何廣沛、馮盈盈、郭子豪及羅毓儀擔任主持。
節目由方紹聰(左起)、彭慧中、麥美恩、何廣沛、馮盈盈、郭子豪及羅毓儀擔任主持。(圖片來源:TVB提供)
真係唔好笑 第一集有阮兆祥、游嘉欣及丁子朗擔任嘉賓。
第一集有阮兆祥、游嘉欣及丁子朗擔任嘉賓。(圖片來源:TVB提供)
真係唔好笑 分成「日隊夜隊」和「最好唔好比人隊」進行對決。
分成「日隊夜隊」和「最好唔好比人隊」進行對決。(圖片來源:TVB提供)

羅毓儀笑點極低成「老鼠屎」

這個回合的「老鼠屎」絕對是游嘉欣和羅毓儀,兩位笑點極低經常忍不住爆笑。擅長食字爛Gag的阮兆祥表演魔術,他拿着紙巾笑說:「信唔信我一秒鐘就可以將呢張紙變成動物?」說畢他便將紙巾撕掉(意指獅子),當中只有Yuki對小學雞食字爛Gag忍俊不禁。

真係唔好笑 阮兆祥又搞食字爛Gag。
阮兆祥又搞食字爛Gag。(圖片來源:TVB提供)
真係唔好笑 極低笑點嘅羅毓儀完全忍唔到笑。
極低笑點嘅羅毓儀完全忍唔到笑。(圖片來源:TVB提供)

游游更加誇張,單單被人叫名字已經忍不住笑出聲,極低的笑點令人摸不着頭腦。

真係唔好笑 游嘉欣就咁畀人叫個名已經開始笑,究竟係咩玩法呢?
游嘉欣就咁畀人叫個名已經開始笑,究竟係咩玩法呢?(圖片來源:TVB提供)

至於「大隻仔」郭子豪則表現亮眼,他分別模仿阮兆祥的招牌大笑及丁子朗的扯蝦式笑聲,令對方連環失手爆笑。

真係唔好笑 郭子豪扮嘢原來有一手。
郭子豪扮嘢原來有一手。(圖片來源:TVB提供)

馮盈盈慘遭兜頭笠絲襪靚樣淪陷

另一環節「笑到噴血」,玩法是兩隊各挑對方一名隊員進行化妝大改造,五分鐘限定時間之後,同隊成員要在擋板後含住「血水」忍笑,只要噴出「血水」即視為失敗,忍笑較多的一組勝出。當中兩位靚女馮盈盈及游嘉欣慘成糟質對象,身為港姐冠軍的盈盈被兜頭笠絲襪、整白成塊面、黐上「曱甴腳」眼睫毛及畫上大Red唇,靚樣崩壞相當可憐!

真係唔好笑 馮盈盈女神崩壞,靚樣慘被糟質憐!
馮盈盈女神崩壞,靚樣慘被糟質憐!(圖片來源:TVB提供)

游嘉欣「黑化」變人肉保齡球

至於深受宅男喜愛的游游,則慘遭畫黑成塊面兼笠上黑色泳帽,之後臉上再被畫上幾個白點,游游「黑化」後似足人肉保齡球,喜感十足。兩位靚女被弄至面目全非,造型爆笑,但有一隊竟然能夠全員忍住不笑,究竟邊一隊忍笑功力咁犀利?

真係唔好笑 游嘉欣就被油黑塊面,變咗人肉保齡球。
游嘉欣就被油黑塊面,變咗人肉保齡球。(圖片來源:TVB提供)

仲有其他遊戲:

去年4月《真係唔好笑》傳因效果差遭曾志偉抽起唔播

「食腦三子」何廣沛、方紹聰及郭子豪在前年開設YouTube Channel「食腦BrainStorming」,有指無綫有感三子用心經營,覺得其Channel「有得做」,可以力捧成為「TVB試當真」。去年有傳無綫科水千萬,讓三子開拍新節目《真係唔好笑》,不過曾志偉看畢節目首集後有感「真係唔好笑」,欲抽起不播,千萬製作費恐怕倒水落海。

真係唔好笑 曾志偉 何廣沛、方紹聰奶仔)及郭子豪在去年創立YouTube channel「食腦BrainStorming」。
何廣沛、方紹聰(奶仔)及郭子豪在去年創立YouTube Channel「食腦BrainStorming」,不過Channel推出兩年,只有7千多人訂閱,三子出片亦不算勤力。(圖片來源:YouTube@食腦 BrainStorming)
真係唔好笑 曾志偉 何廣沛上903接受Do姐訪問,坦言未來可能重心會在經營Channel上。
何廣沛上903接受Do姐訪問時,曾表示會將重心放在經營YouTube Channel上,希望有朝一早唔再做幕前,專注做幕後!(圖片來源:IG@do_do_cheng)

《真係唔好笑》曾志偉科水千萬拍港版Running Man

曾志偉自前年入主無綫做高層主理綜藝,銳意發展綜藝節目,去年無綫內部傳出食腦三子獲公司科水過千萬,拍攝新節目《真係唔好笑》,以打造港版《Running Man》為目標,以每集一百萬成本計算,13集的節目花費高達1300萬的製作成本,每次出動近50名工作人員,除了食腦三子做主持,藝人麥美恩、馮盈盈、彭慧中及羅毓儀也是主持之一,50人的拍攝團隊,比起台慶更大陣仗!

真係唔好笑 有指曾志偉決定科水比食腦三子,打造港版Running Man。
有指曾志偉決定科水比食腦三子,想打造港版Running Man。(圖片來源:新傳媒資料庫)

傳何廣沛製作人上身 惹麥美恩不滿

不過節目拍攝期間,有傳被無綫高層視為「TVB試當真」之一的何廣沛在拍攝時製作人上身,擔當指揮角色,又要求製作組拍攝三子「吹水」的片段,不過效果未如理想,唔好笑又悶,阻礙到真正拍攝,惹來主持人之一的麥美恩不滿,更開咪爆Seed叫先拍攝遊戲部分,而何廣沛則「懶懶閒」沒有理會對方建議。

真係唔好笑 有指麥美恩對何廣沛製作人上身感到不滿。
有指麥美恩對何廣沛製作人上身感到不滿。(圖片來源:IG@mayannem)

網民:呢個傳聞可能好笑過個節目

去年傳聞出現後,好多網民都表示唔睇好TVB這個新綜藝節目,認為TVB仍保留一貫「老土特色」:「其實我唔明點解CCTVB做親咩綜藝節目,班人都一定要尖叫大嗌?煩到死!」「連個節目名都好老土」、「TBB咁多錢燒」、「呢3條友算數啦,真係以為自己好好笑咩」、「最好笑係曾志偉睇完覺得唔好笑」、「呢段新聞最好笑」,也有網民認為《Running man》本來都已經係好多年前的節目,依家先學人拍太遲。

曾志偉 真係唔好笑
網民留言(圖片來源:LIHKG討論區截圖)

睇埋《真係唔好笑》預告:

唔俾笑嘅遊戲節目究竟好唔好笑?

曾志偉啜爆性感女模影片詳情?

近日曾志偉與一名性感女模慶生的視頻流出,從片中可見曾志偉在飯局中為壽星女熱唱生日歌之後,特意走向女模身旁一同吹蠟燭,隨後更…詳情請看

被啜爆的性感女模是誰?

影片流出之後,女模的身份背景亦立即被起底。原來女模擁有180cm魔鬼身形,曾經被傳是擔任過多間上市公司主席富豪余錦基的契女…詳情請看

撰文:東方新地圖片來源:YouTube@TVB 綜藝、TVB提供、YouTube@食腦 BrainStorming、IG@do_do_cheng、新傳媒資料庫、IG@mayannem、LIHKG討論區截圖資料或影片來源:YouTube@TVB 綜藝