秦沛

秦沛想畀首期幫仔女上車 姜麗文拒絕:憑乜要Daddy入行70年嘅錢

最新娛聞

廣告

香港樓價高企,淨係要「上車」都好困難,作為父親、現年73歲的秦沛(Paul哥)也深明此道,有指佢早前提出話幫一對仔女姜文杰(Benji)、姜麗文(Lesley)畀首期,等佢哋可以買樓「上車」。不過姜文杰與姜麗文好拒絕父親的幫助,話要靠自己,認真好生性!

撰文:東方新地| 圖片:新傳媒圖片、姜麗文IG

秦沛想幫仔女俾首期

秦沛不嬲都好錫一對子女,早前有傳秦沛見香港買樓不容易,提出幫一對子女付首期等佢哋上車,不過被二人拒絕!

拒用爸爸辛苦錢

Lesley回應傳媒時表示:「其實Dadd每年都話要買樓畀我哋,但我哋唔會用阿爸辛苦拍戲所賺嘅錢,我憑乜要Daddy入行70年嘅錢(秦沛3歲便入行),爸爸嘅錢應該留嚟自己去享受吓,好似打高爾夫球、去旅行,或返加拿大陪吓媽咪,同最緊要佢身體健康!我哋都大個喇,我同哥哥都30幾歲,應該要靠自己生生性性咁儲錢買樓。」

問到幾時買樓?佢話目前樓價太貴,暫時唔買住,反而希望有日可以買層樓送畀爸爸,氹佢開心!

Lesley Chiang 姜麗文(@lesleychianglove)分享的貼文 張貼

Lesley Chiang 姜麗文(@lesleychianglove)分享的貼文 張貼

秦沛的父母嚴化及紅薇都是演員,一對子女姜文杰和姜麗文都加入娛樂圈,並成為圈中「星三代」,不過二人在「成功靠父幹」的年代,卻未有借助秦沛之名搵機會上位,反而選默默耕耘!

從小在加拿大長大的姜文杰和姜麗文同樣熱愛音樂,所以大學畢業後都入娛樂圈發展,入行初期以兄妹組合「Benji & Lesley」出唱片,不過做樂壇新人收入不高,食住行又要置裝化妝整頭,開支好大,秦沛這個廿四孝爸爸都好體貼,怕子女捱得辛苦,不時問二人「夠唔夠錢使?」,只是一對子女每每婉拒爸爸的好意!

據知,Benji不想別人以為他靠父親之名出位,初入行時,在外邊工作碰見秦沛冇叫他做爸爸,反而跟大家一樣叫他做Paul哥,不過話明係星三代,邊有得暪!當年Benji & Lesley加盟HKTV,滿心歡喜,仲有份參演人氣劇《導火新聞線》!

點知最後HKTV不獲發牌,二人去遊行靜坐,Paul也有同行表達支持!

姜麗文說:「依家嘅錢就放在交租,同埋自己嘅音樂上先!」

而姜文杰早前在熱爆中港台嘅網劇《反黑》,除了飾演「細華」一角,套劇嘅製作公司畀機會佢可以監製《反黑》主題曲《大丈夫》,仲有做《反黑》嘅電影配樂。

當年兒子想要入行,秦沛曾勸他三思,因為在娛樂圈工作好辛苦,但姜文杰說:「爺爺嫲嫲都係做呢行,爸爸、叔叔(姜大衛)都係圈中人。」一言九頂,秦沛話唔夠佢拗!

難得姜麗文都同爸爸感情超好,父女之間無所不談,連出街都孖住,早前本刊影到佢兩父女一齊去街,秦沛仲陪個女去食乳酪!

鄭俊弘 紅咗即飛姜麗文

講到最為人記得,當然是姜麗文和鄭俊弘的一段舊情!當年鄭俊弘(Fred)於01年參加新秀大賽入行,但一直寂寂無聞,直至12年參加無綫歌唱比賽《星夢傳奇》奪冠才人氣急升,姜麗文隨即於社交網留言「Proud of you」,因而被踢爆戀情,原來二人發展地下情長達6年!

戀情見光死

走紅咗嘅Fred事業有起色,突然要求分手,更有傳當時Lesley情緒崩潰︰「佢(Fred)紅咗先飛我!」

鄭俊弘未紅前,不時會同秦沛、女友姜麗文三人行,不過男方一紅唔認人立即提出分手!

去年,鄭俊弘背住未婚妻偷嗒何雁詩,秦沛出席金像獎活動,被追問點睇鄭的負面新聞、是否很開心?他笑說:「頭先、𠵱家、一陣間都好開心。呢兩日攰啲,因為剛喺外地返來,時差關係,有時夜晚瞓覺都會笑醒。」

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!