簡淑兒

33歲簡淑兒池中戲水派「甜頭」 曬零贅肉body夠吸睛!

最新娛聞

廣告

現年33歲的簡淑兒(Jessica)自離巢TVB後,極速過檔香港開電視拍攝節目《離鄉別井的故事》,簡淑兒近日罕有在IG向粉絲派「甜頭」!

白色誘惑瘋狂吸like

簡淑兒前天(2日)上載了2張在無邊際泳池的照片,更留言:「Summerrrrrrrrrr is coming!」相中簡淑兒穿上白色比堅尼,曬出一副零贅肉body置身碧波蕩漾的水中,小蠻腰更是吸睛,短短兩日輕鬆吸過萬like,更有網民大讚她「so beautiful!」

簡淑兒 32B的簡淑兒穿上白色比堅尼派福利。
32B的簡淑兒穿上白色比堅尼派福利。(圖片來源:IG@kan_jessica)
簡淑兒 簡淑兒小蠻腰夠曬吸睛!
簡淑兒小蠻腰夠曬吸睛!(圖片來源:IG@kan_jessica )

簡淑兒同老友陳婉衡鬥「曬」

簡淑兒經常孖住好友陳婉衡(Alycia)一齊做運動操肌,過去她更發了兩人一同出海玩直立板的靚相,笑言:「Can’t believe it’s the last day of August already!(不敢相信這已經是8月的最後一天了!)」相中兩人分別著上黑色和淺藍色的比堅尼泳衣,大騷Fit爆身形,簡淑兒更大擺心形pose,引得網民大讚「性感又甜美」、「好Fit好靚」、「充滿青春活力」等等。

簡淑兒 擁有36E上圍的「咪神」陳婉衡這日穿著一件黑色Tube Top比堅尼泳衣,視覺上竟然同32B的簡淑兒相差不遠。
擁有36E上圍的「咪神」陳婉衡這日穿著一件黑色Tube Top比堅尼泳衣,同32B的簡淑兒合照。(圖片來源:IG@kan_jessica)

網民擔心簡淑兒唞唔到氣

簡淑兒難得以性感比堅尼示人,讓網民大感驚喜,但也有網民留意到她谷出的深長事業線,竟然不輸給「咪神」陳婉衡,激讚她「有啲料到」、「原來你身材都唔輸蝕」、「兩個都好身材」等等,但簡淑兒似乎因為谷得太用力,令到心口有點谷到變形起角,有網民就擔心表示:「夾到咁會唔會窒息唞唔到氣?」

簡淑兒 即使放下手臂,亦見到簡淑兒的心口被其比堅尼泳衣谷到起角,令網民好擔心她會夾到唞唔到氣。
即使放下手臂,亦見到簡淑兒的心口被其比堅尼泳衣谷到變形起角,令網民好擔心她會夾到唞唔到氣。(圖片來源:IG@kan_jessica)
簡淑兒 有網民片即時為簡淑兒做對比。
有網民片即時為簡淑兒做對比。(圖片來源:網民圖片)

最開心識到陳婉衡

簡淑兒早前接受網上節目《月傾會》訪問,講到在無綫10年最開心的事,她直言:「最開心就係我識到依家嘅best friend,大家係同一屆入選嘅Alycia(陳婉衡)!我諗我呢10年裏面,如果冇佢喺身邊,日子未必會咁開心囉!」

簡淑兒 簡淑兒同陳婉衡係best friend。
簡淑兒同陳婉衡係best friend。(圖片來源:IG@kan_jessica)

離巢TVB為跳出框框

簡淑兒2012年曾經參選港姐,在落敗後加入無綫,之後參演過《我家無難事》、《踩過界II》、《平安谷之詭谷傳說》等多套劇集,更於《萬千星輝頒獎典禮》中獲提名「飛躍進步女藝員」。簡淑兒早前在社交平台上宣佈離巢,留言表示:「曾經有一份執著,好想喺到做到啲成績出嚟。去到有一刻,發覺自己唔想再活喺一個框框入邊,慢慢咁失去自己嘅價值,之後仲有好長嘅路,我會繼續努力。」

離巢 tvb 簡淑兒曾於《萬千星輝頒獎典禮》中獲提名「飛躍進步女藝員」
簡淑兒曾於《萬千星輝頒獎典禮》中獲提名「飛躍進步女藝員」(圖片來源:IG@kan_jessica)

簡淑兒被指女大十八變

簡淑兒入行以來一直被指有變臉疑雲,本刊曾獲得一批2012年香港小姐競選官方照,當年簡淑兒20強不入,一早做咗炮灰。係同屆黃心穎、朱千雪、湯洛雯等太高質,還是簡淑兒方面、細眼、扁鼻實力差太遠?雖然話女大十八變啫,點解事隔多年冇人話心穎BB同千雪BB唔同晒樣嘅?又點解可以變變吓變咗撞埋Baby樣呢?

簡淑兒選港姐照
簡淑兒選港姐照(圖片來源:TVB
簡淑兒選港姐照
簡淑兒當年參選港姐時,三圍為32B、24、35。(圖片來源:TVB

簡淑兒解釋:以前只係黑同肥

事隔10年,簡淑兒已面目全非,愈大愈靚,她曾經解釋係當初官方妝頭出事,又曾自post在2011年回流前美國留學舊照,自嘲曾經又肥又黑、再自嘲EQ差、話傳媒專揀妝頭出事的相片對比,水蛇春咁長hashtags,曲線自辯係女大十八變唔係整容囉!

簡淑兒 簡淑兒曾貼出在美國留學時的舊照,自嘲以前又肥又黑。
簡淑兒曾貼出在美國留學時的舊照,自嘲以前又肥又黑。(圖片來源:IG@kan_jessica)
簡淑兒 腰果眼加心形嘴,現時的簡淑兒已變身成宅男女神。
腰果眼加心形嘴,現時的簡淑兒已變身成宅男女神。(圖片來源:IG@kan_jessica)
簡淑兒 現在的簡淑兒,外貌冇再進化,但身形就不斷改善,狂操腹肌。
現在的簡淑兒,外貌冇再進化,但身形就不斷改善,狂操腹肌。(圖片來源:IG@kan_jessica)

撰文:東方新地圖片來源:IG@kan_jessica、網民圖片、TVB