陳志雲 素海霖

陳志雲睇中素海霖合作拍片探索內心世界 女方自爆鏡仔中最愛係Edan

最新娛聞

廣告

女優素海霖自在日本發展後,在香港亦人氣急升,不時也有藝人及KOL找她合作拍片。最近陳志雲亦找她拍了一連3集的節目,主要探索她的內心世界,由兒時到成年、由朋友到家人、由事業到婚姻,多角度解剖這位女生的人生觀,讓大家認識到鏡頭以外的素海霖。而在第三集中陳志雲便帶素海霖到中環品嚐日本料理,這間餐廳的主廚是有「中環姜濤」之稱的日本師傅西村祐宏所自創的日本料理,其中一道菜更食到素海霖嗒嗒聲,不少網民看到後都指「好搞笑,睇佢個樣好似真係好好食」。

陳志雲帶素海霖去幫襯「中環姜濤」

陳志雲YouTube Channel「志雲頻道 stephenchannel」早前與素海霖拍了3集節目,其中第3集去到中環品嚐由西村先生主理的日本料理。志雲大師指自己一向都喜歡這間餐廳,事關主廚靚仔且料理非常精美。而主廚西村祐宏背景亦相當厲害,他日本的爸媽97年來香港開了一間西村日本料理,於富豪酒店經營,同時亦在其他地方開了十幾間餐廳。而西村主廚自己亦是在香港出生,經自己自學廣東話所以現時可用流利廣東話對答。而當志雲大師問西村先生「佢(素海霖)靚唔靚呀?」,他亦即時回答:「靚」!

陳志雲 素海霖 西村主廚有中環姜濤之稱
西村主廚有中環姜濤之稱(圖片來源:YouTube@志雲頻道 stephenchannel)

素海霖:真係有D似,但我驚人哋唔鍾意咁講

而眾多料理中,素海霖和志雲大師最愛是一道如蘿蔔絲一樣的日本刨冰,刨冰有多種汁醬可隨自己喜好加入冰內,而當中一款薑糖更十分應景,事關西村主廚原來一直都有「中環姜濤」的稱號,「中環姜濤配薑糖」,連真姜糖都認證,特意慕名而來。而素海霖亦指「真係有D似,我啱先都想講,但驚有D人會唔鍾意咁樣講所以無講」。而志雲大師問西村師傅「知唔知邊個係姜濤,你鍾唔鍾意姜濤」時,西村先生即指「知道,鍾意」。

陳志雲 素海霖
(圖片來源:YouTube@志雲頻道 stephenchannel)

素海霖自爆MIRROR 12子最愛Edan:我唔係睇樣

而志雲大師亦順帶問素海霖「MIRROR 12個入邊,你最鍾意邊個?」,素海霖即指「Edan,因為佢性格好好」;志雲大師再追問:「咁覺得邊個最靚仔」,她即指「Edan,但我唔係睇樣,因為睇樣會厭,我睇性格」。

陳志雲 素海霖
(圖片來源:Instagram@plastic_family6)

網民:素海霖掛住食個樣好搞笑

除了談及男仔的話題外,素海霖食冰的樣子亦備受網民關注,事關由刨冰上枱一刻,她已食無停口,到後來西村師傅介紹可加北海道紅豆、薑糖、士多啤梨、北海道牛奶等的配料時,素海霖不停讚「好!」、「好濃啊」、「好有嚼口」、「呢個好特別」。網民見狀即留言指「勁大個口係咁食,又食到好大聲,好搞笑」、「好清新~日本新派菜色~謝謝分享~祝福新作~大賣~」、「師傅真係幾靚仔」。

陳志雲 素海霖
(圖片來源:YouTube@志雲頻道 stephenchannel)

圖片來源:YouTube@志雲頻道 stephenchannel