素海霖 周星馳

素海霖直認有被問價即拒絕 自爆最想同周星馳梁朝偉合作

最新娛聞

廣告

素海霖(Erena)成為「香港第一人」進軍日本女優界,以藝名「繪麗奈」出道,一夜間成為不少香港網民的新女神!素海霖3月底推出首部出道作聲名大噪後,人氣倍增,仲畀廣告商睇中呀!素海霖今日(19日)受訪時仲講咗唔少未來大計!
素海霖 周星馳 素海霖為代言男仕保健品拍廣告,以背心短褲現身,誠意十足,相當吸睛!
素海霖為代言男仕保健品拍廣告,以背心短褲現身,誠意十足,相當吸睛!(圖片來源:大會提供)

想同周星馳梁朝偉合作

素海霖為代言男仕保健品拍廣告,見佢狀態相當fit,以背心短褲現身,誠意十足,相當吸睛!佢搞笑話:「第一次拍廣告好緊張,因為要着衫,講笑咋,其實未試過喺香港人面前唔着衫去拍嘢(會唔會想試吓?)我覺得將來一定會有機會,睇吓有冇人邀請。」素海霖又透露有電影公司想傾合作,她坦言:「我覺得要睇對手同埋睇劇情故事,同埋要睇製作,因為我都好想喺香港市場發展。(想係邊個對手?)呢個係遙不可及嘅對手,我心入邊就係周星馳先生同埋梁朝偉先生,佢哋唔赤裸都OK嘅!」

素海霖 周星馳 周星馳透過助手表示同Ukei唔熟﹗
有冇機會同星爺演戲?(圖片來源:新傳媒圖片 )
素海霖 周星馳 梁朝偉
唔少女藝人都想同梁朝偉合作!(圖片來源:facebook@劉嘉玲 )

素海霖坦言被問價:自己都唔得閒

素海霖亦提到被人問價一事:「其實任何一個女仔啦,IG啦,都會俾人問㗎,反而依家啲人會講鍾意做愛,不如約出嚟見面。(有冇多咗人問價?) 反而少咗,(有冇覆佢哋?)唔會回應,自己都唔得閒。」至於問到家人同識男仔,素海霖大方回應:「怕(搵唔到男朋友)㗎,但係就算我唔怕之前都好難搵,因為有標籤。」至於家人對她拍成人動作片是否已知情,「一定會知道,因為有咁多新聞,(返嚟有冇搵家人?)暫時未有聯絡,因為我覺得需要時間消化,精神上都未接受到,何況香港得我一個,亦都係全香港人都識我,順其自然,表弟搵過我,佢淨係叫我加油。」

素海霖 周星馳 Alice Wong
素海霖同大家講今年一定會繼續再有作品!(圖片來源:IG@thisisshl)

預告今年再有新作

唔少粉絲都期待佢下套作品,素海霖同大家講「今年一定會繼續再有作品,好多謝大家嘅支持先可以令到我繼續去拍,今年會再飛過去。」她為自己定下3年時間表「其實以最高等級嘅女優,一年就唔會出太多作品,佢哋可能一年會出12部,但我自己個人嚟講,我會拍8至12部作品,希望可以搵夠錢喺香港置業。」問到會否一部比一部激?她說:「不能超越我的底線,不可食屎飲尿,4P也不行。」

素海霖 周星馳 素海霖 香港 素海霖成為「香港第一人」進軍日本AV界,一夜間成為不少香港網民的新女神!
素海霖成為「香港第一人」進軍日本界,一夜間成為不少香港網民的新女神!(圖片來源:IG@thisisshl)

素海霖唔識Alice Wong

講到22歲第二位港產女優Alice Wong呢位競敵,素海霖表示:「從新聞中得知,本身唔識佢,但唔會同佢比較,我會將個焦點放返去日本市場。(會唔會想同佢合作?) 我暫時都係想作品入邊淨係得我一個女優!」

素海霖 周星馳 alicewong 女優 Alice Wong Alice Wong去旅行時希望粉絲可贊助一下
22歲第二位港產女優Alice Wong唔係進軍日本,而係去台灣。(圖片來源:Twitter@wongtze0924 )

見面會終於來襲!

素海霖對於粉絲都抱以十分感謝之情,早前就為了答謝一路支持自己的粉絲,喪影超過100張的自拍照去答謝Fans,可見照片幾乎每一張都不同Pose,上身穿著黑白格仔背心,下身則穿著內褲,相當性感。她又指「多謝在日香港人支持」,而且亦都透露即將回港搞簽名會,仲會即場提供合照即影即有的環節。

素海霖 周星馳 素海霖 香港 素海霖 絵麗奈 素海霖
素海霖喪影超過100張的自拍照答謝Fans,幾乎每一張都不同pose。(圖片來源:IG@thisisshl)
素海霖 周星馳 素海霖 香港 素海霖 絵麗奈 素海霖
素海霖多謝在日香港人支持。(圖片來源:IG@thisisshl)

素海霖5.31玩足6粒鐘

素海霖果然講得出做得到,日前她在社交平台宣佈將於5月31日在港舉行粉絲見面會,地點未定,活動時間為中午12時至下午6時,門票分為兩種,素海霖自製poster上載IG:「入場費$150,預售價$130,包簽名握手卷(券)、飲品、小食各一,只限簽一樣物件,敬請體諒。包署名加名和字句。」另外「即影即有留念合照卷(券)/攝影卷(券)」就承惠200港元一張,如果買滿5張或以上仲包簽名!素海霖更透露會有限量200件周邊商品發售。

素海霖 周星馳 素海霖 香港 百幾蚊可近距離接觸女神,好抵!
百幾蚊可近距離接觸女神,好抵!(圖片來源:IG@thisisshl)

撰文:東方新地圖片來源:新傳媒圖片、大會提供、IG@thisisshl