素海霖

素海霖1句霸氣拒絕J2新節目邀請透露不上TVB真正原因獲網民激讚

最新娛聞

廣告

去年榮登Google熱搜榜榜首的港產AV女優素海霖,除了火辣身材吸引,敢言性格亦大受網民歡迎。素海霖早前在IG公開一段WhatsApp對話,指聲稱為J2台工作人員邀請她上節目,不過素海霖就一句霸氣婉拒邀請,獲網民大讚夠直率,紛紛留言「Respect」添!
素海霖 素海霖日前公開了與聲稱TVB J2台工作人員的對話!
素海霖日前公開了與聲稱TVB J2台工作人員的對話!(圖片來源:IG@thisisshl)

素海霖一句婉拒上J2節目:我不上TVB的

素海霖日前於IG公開一段WhatsApp對話,對話內容為一名聲稱是TVB J2電視台的工作人員,表示正在籌備新節目,並希望邀請素海霖上節目當任嘉賓。不過素海霖收到訊息後就回覆道:「唔知你喺邊度拎我電話,另外我不上TVB的,多謝邀請。」素海霖將對話上傳到IG後,發文表示唔喜歡有人將其電話號碼隨便畀人:「其實真的很不喜歡無啦啦有人畀我電話人。仲試過我問返佢邊個畀佢,佢話唔方便透透露,咁點解佢方便透露我電話畀人。另外大家其實可以喺IG add我,我係會回覆。同埋正常嚟講,唔洗應該問咗當事人介唔介意畀電話其他人先嘅咩?」

素海霖 有聲稱TVB J2新節目的工作人員邀請素海霖上節目,不過就遭素海霖婉拒。
有聲稱TVB J2新節目的工作人員邀請素海霖上節目,不過就遭素海霖婉拒。(圖片來源:IG@thisisshl)

素海霖透露不上TVB真正原因:唔希望被人打格仔

自從成為AV女優之後,素海霖一直受不同媒體平台邀請合作,素海霖亦曾經上過ViuTV《晚吹》、《喱騷》和《TO DO LIST》等節目做嘉賓。當有傳媒問到素海霖為何不願意上TVB,素海霖就表示自己風格比較直腸直肚,避免到時上TVB講錯嘢要幫佢打格仔。素海霖笑指:「我最好睇就係個樣,唔想被打格(笑 ,其他地方OK)。」

素海霖 素海霖曾經上過《To Do List》同黃秋生共享晚餐,大談拍AV的趣事。
素海霖曾經上過《To Do List》同黃秋生共享晚餐,大談拍AV的趣事。(圖片來源:IG@thisisshl)
素海霖 素海霖未成名前曾經上過《晚吹-戀講嘢》大談情史。
素海霖未成名前曾經上過《晚吹-戀講嘢》大談情史。(圖片來源:ViuTV《晚吹-戀講嘢》截圖)
素海霖 轉行做AV女優後就上《晚吹- 讓我一次買個夠》分享做Cosplayer嘅趣事。
轉行做AV女優後就上《晚吹- 讓我一次買個夠》分享做Cosplayer嘅趣事。(圖片來源:ViuTV《晚吹- 讓我一次買個夠》截圖)

網民抵死建議超爆笑:可以搵湯洛雯

素海霖今次婉拒TVB J2節目的邀請,獲網民都大讚夠直率,紛紛留言表示「Respect」:「我係佢都唔上大台喇」、「J2 有後生仔睇? 上去比呀婆睇?要上都上d 後生仔會睇既台啦」、「識玩呀條女」、「費事又好似李佳芯咁,無啦啦被打格」、「一陣嚇親啲老人家就唔好啦」等。網民更搞笑留言指:「其實J2可以搵湯洛雯試試,差唔多又就手」、「仲有陳瀅」等。

素海霖 素海霖今次婉拒TVB J2節目的邀請,獲網民都大讚夠直率,認為其決定夠醒目!
素海霖今次婉拒TVB J2節目的邀請,獲網民都大讚夠直率,認為其決定夠醒目!(圖片來源:IG@thisisshl)
陳瀅 撞樣 陳瀅齊蔭與素海霖如失散姊妹。
齊蔭陳瀅被指與素海霖如失散姊妹。(圖片來源:IG@missjni、IG@thisisshl)
素海霖 但有網民話湯洛雯與素海霖更加似樣。
但有網民話湯洛雯與素海霖更加似樣。(圖片來源:IG@roxannetong、IG@thisisshl)

同場加映:馬國明訪問主動提起素海霖

有網民建議TVB J2搵唔到素海霖,可以搵同素海霖撞樣撞到十足十嘅湯洛雯代替。湯洛雯老公馬國明早前亦有在訪問中主動提起素海霖。其實馬國明過去曾坦白指自己並非純情處男,又表示自己用電腦多數都是睇波、睇新聞和上鹹網,獲外界大讚是真性情的真男人!不過如今馬明即將成為人夫,他竟然為了靚湯而犧牲自己的興趣,被記者問及有沒有觀賞港產女優素海霖(繪麗奈)的作品,他即面都紅晒兼耍手擰頭,強調「冇喇冇喇」,而且當時比較忙,所以無時間去欣賞素海霖作品再加上他已經有老婆,所以不會看,亦不需要再看AV!

素海霖 馬國明 湯洛雯 馬明大讚靚湯又嗲又黐身,又直言她是自己非常喜愛的類型!
馬國明在婚前接受訪問時主動提起素海霖,不過就話因為比較忙,所以冇時間欣賞其作品。(圖片來源:TVB娛樂新聞台)
素海霖 馬國明在婚前接受訪問時主動提起素海霖,不過就話因為比較忙,所以冇時間欣賞其作品。
馬國明仲話宜家有老婆,唔需要睇AV喇喎!(圖片來源:IG@kennethmkm)

圖片來源:IG@thisisshl、IG@roxannetong、IG@missjni、IG@kennethmkm