素海霖

素海霖拒絕TVB後再登ViuTV節目 預告換足3套衫跟泰臣學做戲

最新娛聞

廣告

港產AV女優素海霖日前公開了一段與疑似J2工作人員的WhatsApp對話,其中一句「我不上tvb的」引起網上熱討,不少網民都大讚她直率又霸氣,紛紛留言「Respect」!雖然拒絕上TVB節目,但其他電視台的節目素海霖就好歡迎,近日她就為泰臣和Kathy仔主持的ViuTV新節目做嘉賓,仲預告會在節目中換足3套衫!
素海霖 繼《戀講嘢》和《讓我一次買個夠》後,今次將是素海霖第3次上ViuTV節目做嘉賓。
繼《戀講嘢》和《讓我一次買個夠》後,今次將是素海霖第3次上ViuTV節目做嘉賓。(圖片來源:IG@thisisshl)

素海霖 預告上泰臣節目做嘉賓

泰臣去年中離巢TVB,近日正在為ViuTV拍攝新節目,而拍檔是Kathy仔(王頌茵),嘉賓之一則有港產AV女優素海霖,早前他就曾在IG限時動態中興奮地分享出這個消息,並曬出了一隻素海霖的影碟,又指著一對疑似屬於素海霖的美腿,指她是「今期神秘嘉賓」,仲特別多謝導演監製,又笑指「Kathy仔最鍾意戥人高興」。

素海霖 相中美腿相信屬於素海霖。
相中美腿相信屬於素海霖。(圖片來源:IG@tysonchak)

換足3套衫將有極放的演出

據知泰臣今次主持的節目名叫《同AI開片》,有機會在今個月底播出,除了素海霖外,節目還請了大馬女神Miko Wong(黃潔琪)做嘉賓。素海霖回覆傳媒時表示她在節目中將有極放的演出,面對開班教戲的泰臣,素海霖亦有即場跟他學了兩招演技傍身。她又指ViuTV在拍攝當日為她準備了3套衫,叫大家期待她著畀大家睇。

素海霖 素海霖預告她在節目中將會換足3套衫。
素海霖預告她在節目中將會換足3套衫。(圖片來源:IG@thisisshl)

素海霖反駁網民:你咁想去,畀你去啦

此外在素海霖表示「我不上tvb的」後,有不少疑似行內人及網民pm她,勸她「有得亮相係好事,一個好嘅藝人係唔會計較佢咩公司」,引來素海霖公開反駁:「我一定要亮相?你自己咩job都接唔代表人哋都要」、「你作為一個好嘅員工,應該唔好收錢,低人工都做?笑死」、「你咁想去,畀你去啦」等。

素海霖 素海霖po出逐一反駁網民的cap圖。
素海霖po出逐一反駁網民的cap圖。(圖片來源:IG@thisisshl)
素海霖 又解釋狂覆haters的原因。
又解釋狂覆haters的原因。(圖片來源:IG@thisisshl)

素海霖一句婉拒上J2節目:我不上TVB的

素海霖日前於IG公開一段WhatsApp對話,對話內容為一名聲稱是TVB J2電視台的工作人員,表示正在籌備新節目,並希望邀請素海霖上節目當任嘉賓。不過素海霖收到訊息後就回覆道:「唔知你喺邊度拎我電話,另外我不上TVB的,多謝邀請。」素海霖將對話上傳到IG後,發文表示唔喜歡有人將其電話號碼隨便畀人:「其實真的很不喜歡無啦啦有人畀我電話人。仲試過我問返佢邊個畀佢,佢話唔方便透透露,咁點解佢方便透露我電話畀人。另外大家其實可以喺IG add我,我係會回覆。同埋正常嚟講,唔洗應該問咗當事人介唔介意畀電話其他人先嘅咩?」

素海霖 有聲稱TVB J2新節目的工作人員邀請素海霖上節目,不過就遭素海霖婉拒。
有聲稱TVB J2新節目的工作人員邀請素海霖上節目,不過就遭素海霖婉拒。(圖片來源:IG@thisisshl)

素海霖透露不上TVB真正原因:唔希望被人打格仔

自從成為AV女優之後,素海霖一直受不同媒體平台邀請合作,素海霖亦曾經上過ViuTV《晚吹》、《喱騷》和《TO DO LIST》等節目做嘉賓。當有傳媒問到素海霖為何不願意上TVB,素海霖就表示自己風格比較直腸直肚,避免到時上TVB講錯嘢要幫佢打格仔。素海霖笑指:「我最好睇就係個樣,唔想被打格(笑 ,其他地方OK)。」

素海霖 素海霖未成名前曾經上過《晚吹-戀講嘢》大談情史。
素海霖未成名前曾經上過《晚吹-戀講嘢》大談情史。(圖片來源:ViuTV《晚吹-戀講嘢》截圖)
素海霖 轉行做AV女優後就上《晚吹- 讓我一次買個夠》分享做Cosplayer嘅趣事。
轉行做AV女優後就上《晚吹- 讓我一次買個夠》分享做Cosplayer嘅趣事。(圖片來源:ViuTV《晚吹- 讓我一次買個夠》截圖)
素海霖 素海霖曾經上過《To Do List》同黃秋生共享晚餐,大談拍AV的趣事。
又曾經上過《To Do List》同黃秋生共享晚餐,大談拍AV的趣事。(圖片來源:IG@thisisshl)
素海霖 及曾為N9《二泊三日》拍MV。
及曾為N9《二泊三日》拍MV。(圖片來源:IG@thisisshl)

撰文:東方新地圖片來源:IG@thisisshl、IG@tysonchak、ViuTV截圖