網民插《律政強人》複製港視《選戰》

網民插《律政強人》複製港視《選戰》

最新娛聞

廣告

《律政強人》由老戲骨廖啟智及型佬方中信孭飛,前者演狂妄律師KC,係超級大反派,而後者繼續型落去,各有不同風格,成功吸納唔同捧場客!不過,有網民指智叔於劇中角色設定及經典對白,跟佢擔正嘅港視劇《選戰》有9成似!其實複製好似預期,大家都明嘅!

延伸閱讀︰

《嘩鬼上學去之農夫篇》五大爆笑位

陳智燊英國娶宋熙年

複製拍攝手法

有網民指《律政強人》跟港視劇《選戰》拍攝手法相似!除了由智叔做主角,原來黃偉強亦曾於《選戰》做編審,難怪網民指兩套劇都採用電影慣常拍攝手法,一啲都唔奇!其實,無綫劇一向採用至少三部攝影機拍攝,但今次《律政強人》卻只用單機拍攝,務求加強電影效果!

100%複製金句

另外,有網民發現《選戰》中經典金句「我上馬,係大局為重!」於《律政強人》宣傳片中重現!智叔於宣傳片中講「你落台係天經地義,我上馬就係大局為重!」係咪真係倒模複製,大家心中有數啦!

全文完

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!