置身無敵海景 杏兒好滾動

置身無敵海景 杏兒好滾動

最新娛聞

廣告

胡杏兒同老公李乘德(Phil)為期兩個多月嘅蜜月遊,已經接近尾聲,兩公婆最後一站到馬爾代夫著名度假勝地尼亞瑪村,享受陽光與海灘!面對水清見底、藍天與白雲及一望無際嘅醉人海景,穿上比堅尼晒靚背嘅杏兒留言:「太美了吧!」最尾更加上喊嘅emoji,其實係面對靚景太滾動,還是唔捨得蜜月旅程就此完結呢?

 

如欲率先接收資訊,請讚好我們的FB專頁並於「已讚好」選單設定「搶先看」,多謝支持。

網址:www.facebook.com/orientalsundayhk

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!