袁偉豪

翠如演技遭狠批「天堂哥」袁偉豪霸氣護拍檔!

最新娛聞

廣告

大台劇《使徒行者2》上星期大結局,結局如何就見仁見智啦,不過女主角黃翠如的演技就由開播到結局都成為焦點,日前某FB專頁就狠批翠如演技浮誇造作,瘋狂恥笑佢幾場喊戲!「天堂哥」袁偉豪睇唔過眼,喺社交網站發文維護好拍檔,力撐翠如係一位好用心的演員,仲寸爆對方話呃like方法有好多種,「如果你冇飯開,我可以請你吃一個飯盒」戲內戲外都保護住翠如BB,Man爆呀!

袁偉豪 翠如BB擦出火花

《使徒行者2》中,袁偉豪飾演的「徐天堂」與翠如BB飾演的「鄭淑梅」同為苗僑偉手下的臥底,兩人有唔少對手戲,經常鬧出唔少笑話,深受觀眾喜愛。雖然劇中翠如BB情傾周柏豪,不過袁偉豪永遠在翠如身邊,事事照顧有加,暖男天堂哥好波!

翠如變SM女王 胸襲袁偉豪雞排胸

早前一場戲中,翠如被人喺飲品中落藥,迷迷糊糊發花癲,竟然化身SM女王!翠如先係自己除衫唱歌,然後逼袁偉豪除衫又衫褲,袁偉豪大騷fit爆肌肉之餘,雞排胸亦難逃對方魔爪!

翠如演技被恥笑

雖然翠如BB一向無咩觀眾緣,但唔少人撐佢喺《使徒行者2》有進步,連「三哥」苗僑偉都公開讚佢!不過近日有FB專頁唔放過佢,狠批佢喺第29集中的三場喊戲,恥笑佢浮誇又造作!大家又點睇呢?

 

 

該專頁仲借用劇中袁偉豪一段激動喊戲抽水,話袁偉豪係因為頂唔順翠如的浮誇演技,拍劇拍到好辛苦,所以要用玻璃樽打爆張枱洩忿!雖然外人睇就好似幾好笑,不過天堂哥就唔多高興啦!

袁偉豪霸氣護翠如

袁偉豪日前喺社交網站上載一張同翠如BB的合照,原來係為好拍檔發聲,向該個批評翠如演技的專頁反擊!「黃翠如小姐是一位很用心的演員,本人跟她一起演戲很能夠投入而且一點也不覺得辛苦!即使閣下不懂得欣賞,也請不要作這樣的評論來傷害別人,不要製造這機會來鼓吹大眾一起去攻擊她。」

 

文中亦加了唔少hashtag,言詞中都感到佢怒火,袁偉豪仲話呃like方法有好多,寸爆稱「如果你冇飯開,我可以請你吃一個飯盒」同時話自己演得好快樂。網民見到紛紛激讚,話佢喺現實中,一樣好似天堂哥咁永遠保護正妹!

 

全文完

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!