翻版林明禎

翻版林明禎Miko超低胸陪《試當真》仔仔行山 全程滴汗濕胸超吸睛

最新娛聞

廣告

「翻版林明禎」大馬女神Miko Wong(黃潔琪)人氣高企,早前更現身香港書展宣傳寫真集《琪幻日記》。Miko在回程返大馬之前,特別抽時間同《EA Exam 真係驚》系列的應屆考生阿康一起行山。Miko身穿超低胸背心上陣,全程滴汗濕胸非常吸睛!

翻版林明禎低胸上陣 陪《試當真》仔仔行山

《試當真》今次邀請了「大馬女神」Miko Wong與應屆考生阿康一同上山拜姻緣石。兩人出發前相約於巴士站見面,身穿超低胸背心的Miko一出現就震撼全場,令阿康握手握到唔捨得收手。兩人經過一番寒暄之後就正式出發。難為女神喺炎炎夏日行山,就算吹住風扇仔都不停滴汗,全身因為汗水而變到炩擸擸。

翻版林明禎 一見面就握手超Nice!
一見面就握手超Nice!(圖片來源:Youtube@試當真Trial & Error)
翻版林明禎 兩人一見面就即刻冧到阿康唔識反應。
兩人一見面就即刻冧到阿康唔識反應。(圖片來源:Youtube@試當真Trial & Error)
翻版林明禎 好洶湧澎湃啊!
好洶湧澎湃啊!(圖片來源:Youtube@試當真Trial & Error)
翻版林明禎 行行吓山介紹狗狗紋身嘅來由。
行行吓山介紹狗狗紋身嘅來由。(圖片來源:Youtube@試當真Trial & Error)
翻版林明禎 好貼心為阿康擔遮。
好貼心為阿康擔遮。(圖片來源:Youtube@試當真Trial & Error)
翻版林明禎 可能阿康太緊張,一直都撻唔著打火機。
可能阿康太緊張,一直都撻唔著打火機。(圖片來源:Youtube@試當真Trial & Error)

自爆擇偶條件 鐘情大叔類型

當被問到喜歡哪一種類型男生的時候,Miko笑指喜歡大叔類型的男生:「成熟啲嘅,大叔型,如果係有啲肥睇就更加加分,因為我覺得男仔肥嘅話係OK嘅,同埋企喺佢隔離會顯瘦啊嘛。」𠱁到在場男士們都笑到見牙唔見眼。

翻版林明禎 講明鐘意大叔型。
講明鐘意大叔型。(圖片來源:Youtube@試當真Trial & Error)
翻版林明禎 Miko仲話會成日讚心儀嘅男仔Cute。
Miko仲話會成日讚心儀嘅男仔Cute。(圖片來源:Youtube@試當真Trial & Error)

貼心幫阿康抹汗 事後PO合照為阿康慶生

女神Miko喺大熱天時行山都毫無怨言,仲非常親切又Nice,見到阿康流汗就即刻為對方抹汗。事後又特別在IG發文祝阿康18歲生日快樂,認真親民又貼地。

翻版林明禎 好貼心幫阿康抹汗
好貼心幫阿康抹汗(圖片來源:Youtube@試當真Trial & Error)
翻版林明禎 仲係IG祝阿康生日快樂
仲係IG祝阿康生日快樂(圖片來源:IG@mikowong)

片尾彩蛋:YY Lam「我都想做阿康」成爆笑位

到片尾的時候,突然加插了一段補習天王YY Lam接受訪問的短片,片中YY Lam神情認真地表示:「我都想做阿康」。原來該段片段為三個月前YY Lam為《EA Exam 真係驚》系列而拍的,當時YY Lam只是複述學生們知道YY Lam會出演試當真系列的反應。網民都笑指今次剪接安排非常爆笑:「最尾YY嗰句「我都想做阿康」好X好笑」、「最後果下YYLam笑左 千年道行一朝喪」、「臨尾yylam個句『我都想做阿康』真係畫龍點睛」等。

翻版林明禎 片尾突然有YY Lam!
片尾突然有YY Lam!(圖片來源:Youtube@試當真Trial & Error)
翻版林明禎 不過原來嗰句係源自第二集《EA Exam 真係驚》
不過原來嗰句係源自第二集《EA Exam 真係驚》(圖片來源:Youtube@試當真Trial & Error)
翻版林明禎
(圖片來源:Youtube@試當真Trial & Error)

網民留言表羨慕:全港最幸福DSE考生

今次阿康能夠同超性感打扮的女神Miko一齊行山,網民反應都非常熱烈,短片短短上傳半日就已經有超過9萬點擊數。網民都紛紛留言表示羨慕阿康:「阿康真人生贏家」、「已證實呀康係全港最幸福DSE考生」、「個畫面證明攝影師心神都好唔定」、「十幾年後冇人會記得你DSE 咩成績, 但會記得你同Miko一齊去拜神」等。

翻版林明禎
(圖片來源:網民留言截圖)
翻版林明禎
(圖片來源:網民留言截圖)
翻版林明禎
(圖片來源:網民留言截圖)

一齊睇全片:

睇到網民好羨慕!

撰文:東方新地圖片來源:Youtube@試當真Trial & Error、IG@mikowong資料或影片來源:Youtube@試當真Trial & Error