聲夢傳奇

傳《聲夢傳奇》開新一季網民反應兩極 網民質疑:舊人未捧掂又開新?

最新娛聞

廣告

《聲夢傳奇2》 剛結束不夠一年,最近就傳出TVB正準備為《聲夢傳奇》開新一季。消息一傳出,大班網民都留言質疑TVB都未捧掂《聲夢2》嘅參賽者就準備捧新人,批評TVB浪費資源。實際上,《聲夢2》的確無論人氣和收視都強差人意,就連冠軍任暟晴冇乜聲氣,又難怪網民都會咁嬲嘅!

聲夢傳奇 最近就傳出TVB正準備為《聲夢傳奇》開新一季
最近就傳出TVB正準備為《聲夢傳奇》開新一季。(圖片來源:微博圖片)

傳《聲夢傳奇3》籌備中 網民質疑:舊人未捧掂又開新?

TVB近年所舉辦的歌唱選秀節目系列《聲夢傳奇》捧紅不少新歌手,《聲夢1》出身的炎明熹、姚焯菲Chantel和鍾柔美等人都紅到發紫;相反《聲夢2》的參賽者就冇乜聲氣。最近有消息傳出TVB正在籌備《聲夢傳奇3》,不少網民都對此表示非常不滿,認為TVB都未捧掂《聲夢2》就準備捧新人,仲話與其開《聲夢3》,不如繼續搞近排人氣高企的《中年好聲音》。

聲夢傳奇 《聲夢1》捧紅多個新歌手,出身的炎明熹、姚焯菲Chantel和鍾柔美等人都紅到發紫
《聲夢1》捧紅多個新歌手,出身的炎明熹、姚焯菲Chantel和鍾柔美等人都紅到發紫。(圖片來源:東方新地)
聲夢傳奇 相反《聲夢2》可以叫得出名嘅參賽者就冇幾個。
相反《聲夢2》可以叫得出名嘅參賽者就冇幾個。(圖片來源:TVB截圖)
聲夢傳奇
(圖片來源:網民留言截圖)
聲夢傳奇
(圖片來源:網民留言截圖)
聲夢傳奇
(圖片來源:網民留言截圖)
聲夢傳奇
(圖片來源:網民留言截圖)
聲夢傳奇
(圖片來源:網民留言截圖)
聲夢傳奇
(圖片來源:網民留言截圖)
聲夢傳奇
(圖片來源:網民留言截圖)
聲夢傳奇
(圖片來源:網民留言截圖)

楊千嬅爆囝囝想參加《聲夢》 有望成種子選手

楊千嬅早前在節目講到囝囝丁進諾喜歡扮鬼扮馬,更遺傳父母鍾意唱歌的特質,她說︰「佢好鍾意唱歌,仲睇晒《聲夢傳奇2》識晒啲學員名,所以佢識Eric(《聲夢2》導師之一)。佢叫我問下點樣參加。我話你唔好言之過早,10歲咋。佢唔知以為係玩game,唔明個樣嘢,唔明個壓力喺邊度。」楊千嬅咁醒目仔節目剛籌備就幫囝囝宣傳,看來囝囝有機會成為《聲夢傳奇3》的種子選手之一!

聲夢傳奇 鋪鋪poker 楊千嬅 睇嚟楊千嬅囝仔好快會入行做歌日。
睇嚟楊千嬅囝仔有望成《聲夢3》種子選手。(圖片來源:IG:yeungchinwah)
聲夢傳奇 鋪鋪poker 楊千嬅 楊千嬅現身《鋪鋪Poker》。
楊千嬅早前現身《鋪鋪Poker》,大爆囝囝想參加《聲夢》,仲叫自己問吓點樣參加。(圖片來源:TVB提供)

《聲夢2》冠軍任暟晴曝光率低

去年在《聲夢2》成功奪冠的任暟晴,一度被追捧為「姚焯菲Chantel 接班人」,但可惜後勁不繼,過咗大半年都未有原創音樂作品派台。不過比起《聲夢1》冠軍炎明熹,《聲夢2》冠軍任暟晴出道大半年,最近已經有機會參加懷念張國榮Proejct,翻唱張國榮的《怪你過分美麗》,雖然未能獲得太大迴響,但有份參與呢個計劃都算有個唔錯嘅開頭。

聲夢傳奇 去年在《聲夢2》成功奪冠的任暟晴,一度被追捧為「姚焯菲Chantel 接班人」
去年在《聲夢2》成功奪冠的任暟晴,一度被追捧為「姚焯菲Chantel 接班人」。(圖片來源:IG@jasmineeyam)
聲夢傳奇 最近就有機會參加懷念張國榮Proejct,翻唱張國榮的《怪你過分美麗》
最近就有機會參加懷念張國榮Proejct,翻唱張國榮的《怪你過分美麗》。(圖片來源:IG@jasmineeyam)

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

撰文:東方新地圖片來源:微博圖片、網民留言截圖、IG@yeungchinwah、TVB提供、IG@jasmineeyam