聲夢傳奇2

聲夢傳奇2|XiX黃馬褂「親生女團」唔鬧得? Eric Kwok:即係同我過唔去

最新娛聞

廣告

《聲夢傳奇2》今個星期六(7月9)播出第5集,另一位賽前大熱Janees黃洛妍出場,JW王灝兒同佢練歌時激動到掟筆。而「親生女團」XiX挑戰跳唱韓文歌,評審張佳添大讚:「喺我心目中係真正嘅女團!」

Janees黃洛妍「先天不足」? JW王灝兒教到掟筆

25歲Janees 黃洛妍有屈機履歷,現職小提琴演奏家兼曾赴維也納普萊納音樂學院深造,加上唱功有返咁上下所以賽前已被封為大熱之一。不過,到今集她演唱《留低鎖匙》卻令導師JW王灝兒皺晒眉,事前練習的時候更激動到掟筆。事關一向性格堅強的她唱這首傷心情歌太惡,未能配合歌詞的意思,JW更形容她唱起來太大人,像呼喝對方一樣。JW又說:「我有少少失望,反而教完(唔舒服嘅位)仲誇張咗。」

聲夢傳奇2 JW聽黃洛妍唱《留低鎖匙》聽到皺晒眉。
JW聽黃洛妍唱《留低鎖匙》聽到皺晒眉。(圖片來源:TVB提供)
聲夢傳奇2 JW仲激動到掟筆。
JW仲激動到掟筆。(圖片來源:TVB提供)
聲夢傳奇2 黃洛妍唱歌太強勢,令JW大感失望。
黃洛妍唱歌太強勢,令JW大感失望。(圖片來源:TVB提供)

「親生女團」XiX跳唱韓文歌 張佳添大讚:係真正嘅女團

從《聲夢JUNIOR》挑選出來的「親生女團」XiX今集齊人跳唱PK,翻唱韓國女團GFRIEND的《Me Gustas tu》,年輕的魔力軟化一眾出名毒舌的評審。張佳添大讚:「你哋喺我心目中係真正嘅女團!」「紅燈魔人」伍仲衡畀綠燈之餘,仲讚:「你哋一開口,又唱得好又可愛,成件事好 Convincing。」而一手「湊大」XiX 的 Eric Kwok錫到出晒面,公然向現場 25 名評審下戰書:「邊個評審話佢哋唔好,就係同我過唔去。」

聲夢傳奇2 「親生女團」XiX今集齊人跳唱PK,翻唱韓國女團GFRIEND的《Me Gustas tu》獲大讚。
「親生女團」XiX今集齊人跳唱PK,翻唱韓國女團GFRIEND的《Me Gustas tu》獲大讚。(圖片來源:TVB提供)
聲夢傳奇2 Eric Kwok同在座評審講:「邊個評審話佢哋唔好,就 係同我過唔去。」
Eric Kwok同在座評審講:「邊個評審話佢哋唔好,就 係同我過唔去。」(圖片來源:TVB提供)

《聲夢傳奇2》第5集歌單:

Duncan 侯雋熙《綿綿》

XiX《Me Gustas Tu》

Mandy 孫衣文《眼淚》

Maggie 趙頌宜《我的心裡只有你沒有他》

Jason 陳晉軒《記憶棉》

Janees 黃洛妍《留低鎖匙》

撰文:東方新地圖片來源:TVB提供資料或影片來源:YouTube@TVB