股惑

網民大讚美臀又圓又挺!呢位索爆女星做Gym出股惑…

最新娛聞

廣告

做藝人靠樣搵食,所以時刻要保持最佳狀態!做運動、做gym修身都係基本,好似呢位女藝人咁,日前喺其ig上載做gym短片,見佢踎低起身咁做咗三幾下動作,不過一眾網民錯重點,大讚佢「八月十五」又大又圓又挺……

 

撰文:東方新地|圖片:新傳媒圖片庫、王敏奕IG

呢位索爆女星做Gym出股惑…

之唔係26歲嘅最索女飛虎王敏奕 (Venus)囉!日前佢喺其ig上載做gym短片,見佢踎低起身咁做咗三幾下動作,不過一眾網民錯重點,大讚Venus「八月十五」又大又圓又挺……

做運動keep fit

佢喺無綫新劇《飛虎之潛行極戰》中飾演唯一一個女飛虎隊員,要上演大量動作戲,巾幗不讓鬚眉,獲讚為「最索女飛虎」,平日Venus都會成日做運動keep fit,偶爾會上載吓啲運動照,真係流汗都咁靚啊!

A post shared by V E N U S ♡ (@wongmanyik) on

舒服晒💦🏋🏻‍♀️
A post shared by V E N U S ♡ (@wongmanyik) on

A post shared by V E N U S ♡ (@wongmanyik) on

王敏奕事業得意,感情生活都好甜蜜,屋邨出身的她最近升呢與男友進駐三千萬貝沙灣豪宅,早前更被傳媒影到同男友曾國祥煙韌買餸玩煮飯仔。其實佢的確煮餸有一手,平日佢不時上載「作品」,三餸一湯絕對難唔到佢,如果《美女廚房》搵佢做嘉賓表演就啱喇!

A post shared by V E N U S ♡ (@wongmanyik) on

溫泉蛋日式冷麵、櫻花蝦炒飯都做到!

王敏奕脫貧 演最索女飛虎

TVB播出與邵氏及優酷合拍的《飛虎之潛行極戰》,演員陣容鼎盛,包括有苗僑偉、黃宗澤、吳卓羲、張兆輝及王敏德多位猛男主演,而王敏奕就係飛虎隊唯一一個女隊員。今次王敏奕放下一貫斯文靚女的形象,親身上陣拍攝大量動作場面,叻女!

感謝Bosco教戲

A post shared by V E N U S ♡ (@wongmanyik) on

王敏奕 中學做model入行

原來王敏奕中學時已開始入行:「如果part time影相開始計係15、16歲時 (其實係06年14歲時),中間返學都有停吓。之後發展都順利,同埋每年都好似有啲新嘅嘗試、挑戰,由初初part time影相到後來有機會拍電影,拍完之後覺得好開心、好鍾意,我就諗不如試吓用呢個做自己職業,一路用咁嘅心態行,我一路用一個積極準備自己、然後順其自然嘅心態,同埋演員始終比較被動,好多嘢冇得強迫或者強求,只可以不斷備戰,希望機會嚟可以把握到。」

問到入行以嚟,有冇唔開心或者遇到挫折嘅時候?王敏奕答:「當然有,因為演員係好被動,成日喺度等畀人揀嚟用,我同其他演員朋友傾偈分享,大家都有共同問題,就係今次casting冇揀我,係咪因為我唔好呢?但慢慢會學識發現每個角色都有適合嘅人,今次冇揀你唔代表你唔好,只不過你未係最適合嗰個角色嘅人,心理要不斷去調節,好彩我身邊有一班好姊妹,大家都係做演員,大家都明,會互相去扶持。」

試過戶口冇錢

搵唔搵到食?夠唔夠自給自足?王敏奕表示:「自給自足係冇問題嘅,當然有辛苦嘅時候,演戲唔係成日都有得演,同埋演員一開頭都未必搵好多錢,都試過朋友約出街食飯,連搭車出去嗰個地方嘅錢都冇,銀行戶口要有一百蚊先攞到出嚟,但連一百蚊都冇,都有呢個時候,咪留喺屋企囉!」

14歲開始幫補家計

王敏奕自小與家人住在柴灣公屋,與曾國祥拍拖後一直同居。之前本刊記者曾拍得王敏奕在柴灣公屋出入,幫手湊尚在讀小學的細佬及幫母親去超市入貨。話說王敏奕身為家中長女,14歲就開始搵錢幫補家計,照顧同母異父的細佬。近年佢搵錢多了,家人生活有所改善,去年亦有請母親及細佬去日本旅行,係圈中出名的孝順女。

2010年拍過講援交嘅電影《囡囡》之後,係咪都可以接受一啲大膽嘅題材?王敏奕說:「我覺得演員就係會不斷遇到一啲特別嘅戲,電影就好似dream work、fantasy,亦都可以好貼近社會現實,如果喺一套戲發生,而嗰套戲係需要你,我覺得作為一個演員,唔應該計較太多,暫時都未遇到一個要諗除唔除嘅難題。」

冇收服曾國祥

問佢同男友曾國祥點開始?王敏奕笑言:「我同佢一齊拍過《囡囡》,但拍《囡囡》時,我係唔識佢,因為戲入面唔係同一條線,後來發現原來首映嗰陣一齊影過相,之後喺電影節同拍戲時識佢,再互相了解,覺得佢幾好吖,好自然就開始。」而對於被指收服以往形象花弗嘅曾國祥,王敏奕則說:「我覺得我冇收服佢,佢本身都係一個好乖嘅人!可能係隨住年紀增長settle down。」

而講到男友嘅優點,王敏奕就讚不停口:「我覺得佢係一個好有氣質嘅人,哈哈!我欣賞佢有才華、對朋友好好、好有義氣,甚至乎佢有時會話我冇義氣,有時我同佢講:『我約咗人,但我又想陪你喎,咁點?』佢會話:『你唔好咁冇義氣啦!出去啦!』哈哈!佢唔會刻意製造驚喜,但佢覺得我會開心嘅嘢佢就會做。」

Always 💘
V E N U S ♡(@wongmanyik)分享的貼文 於 張貼

志偉一視同仁

問到對「未來老爺」曾志偉嘅印象,王敏奕就表示:「係好好嘅一個前輩,對所有後輩都好提攜,係一個好好嘅人、非常值得尊重嘅前輩、老人家。」問佢上過《獎門人》,志偉有冇特別優待佢?王敏奕笑言:「如果你睇番,你都知冇吖,哈哈!佢好識面對所有娛樂圈嘅嘢,基本上佢對所有嘢都一視同仁,唔淨止我,對Derek都係!」

對曾寶儀又有咩印象?王敏奕大讚:「佢好犀利,我都有細佬,我都覺得我細佬好buy我啦,但我見到Derek望住佢家姐嗰種仰慕嘅神情,我覺得『嘩!呢個家姐真係犀利!』,佢好叻、好叻,係一個好有才華嘅女仔,我諗佢對Derek嘅影響都好大,好少見佢咁在意一個人嘅comment,Derek成日都講:『我家姐真係好叻!』佢真係好欣賞佢家姐。」

清純外表夠煞食

王敏奕今年只係26歲,擁有標緻五官,清純外表夠煞食,14歲時已經做模特兒出道,做模特兒期間拍過唔少廣告。

之後慢慢進軍幕前,近年都拍過唔少電影,不過比較為人認知的應該都係2014年《女人俱樂部》!

經典廣告記唔記得

雖然一向唔係行性感路線,不過王敏奕身材其實相當有睇頭,偶爾一露更吸引!尤其當年嗰張火紅泳衣廣告照,真係睇到小編… 好想買多幾枝!

女神心早有所屬

可惜女神心早有所屬,同曾志偉大仔曾國祥拍拖四年幾,人前人後sweet到爆。雖然近年曾國祥專注在台灣發展,兩口子聚少離多,不過感情穩定,志偉都當佢係新抱仔㗎啦!

演學生妹無得輸

唔少女藝人都演過學生妹,不過唔係人人扮得好,但王敏奕就無得輸啦!去年青春電影《初戀日記:賤男蜜擾》中上映時,王敏奕頻頻喺IG晒學生妹劇照,有啲穿起校服展示pure一面,又着體育衫Show性感長腿,張張都影到好似寫真咁,認真令人流鼻血!

少女版李麗珍

其實王敏奕早年喺《女人俱樂部》亦有好大發揮,飾演年輕版朱莉(李麗珍飾),劇中都有頻頻穿上校服,仲要係旗袍裙!無論係西裙定旗袍裙,佢都輕易駕馭到!網民都覺得佢有幾份似李麗珍,甚至比李麗珍更加適合朱莉呢個角色。

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

關鍵詞
王敏奕