肥媽

中年好聲音2|肥媽親解與古淖文關係 為保公正做1件事被網民批「欲蓋彌彰」

最新娛聞

廣告

古淖文(German)參加《中年好聲音2》以來一直被傳是評判肥媽的私生子,在他奪冠後更惹來「造馬」的質疑,肥媽日前就在YouTube頻道上傳新片,親自回應這則傳聞,引起網民熱議!

肥媽澄清與古淖文關係:母咩子啊?

肥媽在影片中回應網民的質疑,直言:「母咩子啊?我同佢老豆冇關係㗎!你搵我笨咩?大家都中葡混血兒,咪似囉。」她更列舉出甄妮、Isabella、李嘉欣等混血名人,指大家都是混血兒,外貌上自然有所相似,但並無血緣關係。

肥媽
古淖文參加《中年好聲音2》以來,一直被傳是肥媽私生子。(圖片來源:IG@mama_maria_cordero)

肥媽否認畀著數:靠自己㗎

肥媽透露自己在2009年《亞洲星光大道》擔任評判時認識了古淖文,對方參賽前也曾問她意見,她回答:「你想去做乜嘢你咪去做囉,你要自己對自己負責任,我話得啦,你報咗名我就唔會睬你。」對於古淖文被指因是她的契仔,而在比賽中有利,她斬釘截鐵否認:「你冇睇到啲分咩?有咩著數啫?冇著數㗎,靠自己㗎。」

肥媽
現年36歲的古淖文屬「中葡巴混血」。(圖片來源:IG@germankucheukman)

肥媽與古淖文「斷聯」以保公平

肥媽表示在《中年好聲音2》舉行的8個月期間,為了保持比賽的公正性,刻意與古淖文「斷聯」,冇在Facebook畀Like對方,亦冇通過電話,她直言:「係!刻意唔聯絡,唔同佢講電話。」肥媽更指之前在多次的《中2》聚會中,她亦沒有出現,是因為要避嫌和保持中立,以免落人口實。

肥媽
肥媽拍片解釋與古淖文關係。(圖片來源:YouTube@肥媽 Maria Cordero)

網民狠批:愈解釋愈令人覺得有問題

不過網民就拒絕接受肥媽的解釋,紛紛狠批她「欲蓋彌彰」、「嘥氣」、「愈解釋愈令人覺得有問題」、「妳話唔聽佢電話,就算有聽邊個知?!」、「此地無銀三百兩」、「有關係唔使預先申報咩?」、「唔做評判比較公平」等。

肥媽
奪冠後古淖文曾在電視城外攬實肥媽拍片講感受。(圖片來源:YouTube@肥媽 Maria Cordero)

古淖文唱《傾城》被嘲似「便秘版」

TVB近日分享了一段古淖文用招牌哭腔清唱《傾城》的影片,不過網民就負評如潮,大彈他唱得差:「唱到把聲好似便秘咁」、「夠啦!真係多咗」、「聽得好辛苦」、「作狀到暈」、「勁難聽」、「後悔聽咗」、「哭腔都唔使扮嘢到咁嘅」等等。

肥媽
不過TVB話古淖文今次係特登搞笑㗎!(圖片來源:FB@TVB

肥媽讚古淖文國際經驗豐富

除了解釋二人關係外,肥媽在片中又坦承古淖文在比賽初期並非她心目中的冠軍人選,她說:「唱完第一首,冇諗過佢係冠軍,入到4甲都好啦。」最終古淖文能在比賽中脫穎而出,肥媽認為是靠他在最後一首歌的表現,以及因為他有豐富的國際表演經驗,她說:「古淖文係跟我全世界走過幾個Round,佢見嘅國際表演見得多,所以舞台環境、Band……佢係有咁多年嘅經驗。」

肥媽
古淖文奪得《中年好聲音2》冠軍,被不少網民質疑「造馬」。(圖片來源:TVB
肥媽
古淖文奪冠,肥媽開心到起身拍手祝賀。(圖片來源:TVB

古淖文由《亞洲星光大道》轉戰《中年2》憑妖氣奪MVP

出生在澳門的混血兒古淖文,當年22歲參加《亞洲星光大道》時已經行「妖艷」路線,最後奪得第5名後加入亞視。亞視倒閉後,擁有葡萄牙血統的他認為操一口流利葡語,就憑接葡語MC工作維生,雖然曾經參加過《中國新歌聲》的海選,但到第2輪Casting就被淘汰。一直恨加入TVB的古淖文,早前在《中年好聲音2》中憑《我要》一曲獲得全場MVP,獲評審伍仲衡大讚「個樣夠妖」,時隔14年終於憑「妖氣」創出新一片天。

肥媽
古淖文早在《亞洲星光大道》當時已經行「妖艷」路線。(圖片來源:《亞洲星光大道》截圖)
肥媽
今次轉戰《中年好聲音2》,終於得到觀眾和評審好評。(圖片來源:TVB

撰文:東方新地圖片來源:IG@mama_maria_cordero、IG@germankucheukman、YouTube@肥媽 Maria Cordero、TVB