胡杏兒

胡杏兒產後髮線上移?一句留言化解尷尬

最新娛聞

廣告

現年38歲嘅胡杏兒成功幫三代單傳老公李乘德誕下囝囝Brendan(李奕霆),杏兒從來不諱言希望抓緊時間在40歲之前要生至少兩個,而喺囝囝Brendan滿百日嘅大日子,杏兒老公仲喺Instagram留言話「Hopefully we will have the chance to carry two real babies one day (好希望有一日我哋有機會抱兩個真嘅BB!)」老公開到口,杏兒追多一個,真係事在必行。不過日前杏兒貼咗張落廚相,網友見到杏兒All back煮飯look至知佢髮線好高,有人問係咪生完BB後有脫髪問題,又有人問佢係咪好大壓力,見慣大場面嘅杏兒大方留言,成功化解尷尬⋯⋯

撰文:東方新地 |圖片:胡杏兒IG胡杏兒微博、東方新地

胡杏兒髮線上移?產後脫髪?

杏兒婚後愛下廚,早前佢喺屋企煮食,Philip影住杏兒個招積樣話多謝老婆煮出一餐好成功嘅肉卷同餡餅,但網民見到張相落咗去杏兒個頭箍all back頭,原來佢髮線好高,有網友問杏兒係咪有問係咪有產後脫髪?又有人問係咪照BB有壓力搞到髮線上移⋯⋯

杏兒公關上身,喺微博開post回覆:「其實我的髮際線一直都這麼後,只是大家沒注意到而已,大家不用害怕,孩子照樣可以生。」成功化解尷尬及解決網民的疑惑!

胡杏兒老公 恨追多一個

較早前Brendan滿百日嘅大日子,杏兒夫婦喺九龍塘一會所搞百日宴,大宴親朋好友,而杏兒老公貼咗張相,相中二人拎住印有Brendan唔同樣子嘅紙版,並喺Instagram留言話:「Hopefully we will have the chance to carry two real babies one day (好希望有一日我哋有機會抱兩個真嘅BB!)」睇嚟佢哋真係心急追B喎!

當晚無論場地選址、回禮嘅小曲奇、場地嘅氣球布置等等、全部由杏兒全權策劃及精心安排。睇真啲佈置同主題仲係森林動物,好cute喎!

杏兒化身Pink Lady

杏兒幫主角囝囝打扮成黑白小紳士,同爹哋襯埋父子裝,杏兒自己就一身迷人Pink Lady現身,勁搶眼。

 

囝囝瞓不停

囝囝扭眼瞓,杏兒就四圍招呼朋友,預咗囝囝未必撐足全場,杏兒預備了多個大型BB紙版,畀來賓任影唔嬲,又安排即影即服務,安排夠晒貼心﹗

胡說八道會都有去

杏兒幫囝囝擺百日宴,胡說八道會班契媽又點可以錯過?平時其實聚會、上門已經見唔少契仔,估唔到胡定欣同姚子羚為咗撐場,都係收工趕番嚟,胡定欣仲係偷走、個頭仲係《包青天再起風雲》個古裝look添!呢啲咪誠意囉!

杏兒全力湊仔享受家庭樂

剛滿38歲的胡杏兒在短短兩年內完成為人妻再為人母心願,不過距離40前生三個目標就仍需努力。所以陀B不久已經講定趕時間生多個、分娩又為容易恢復而選擇順產、生完Brendan更餵母乳為陀下胎做準備,既不會節食趕修身、也暫不接電影電視長時間工作趕復工,萬大事都大不過趕在40歲之前生夠三個。

有子萬事足

生完仔兩個月,杏兒日日攬實囝囝、又經常自爆想生多個、掛住BB在肚內感覺,據悉想學葉翠翠產後半年速孕到,最好可以好似陳茵媺四年抱三,李家新抱任務完成。

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!