胡杏兒

胡杏兒囝囝晒米芝蓮豬腳 仲識一字馬?

最新娛聞

廣告

好肥美嘅豬腳呀!自從胡杏兒公開囝囝Brendan(李奕霆)日常生活萌照之後,旋即成為新一代最萌星B之一,連「胡說八道會」一眾靚靚契媽都被佢電暈!日前,胡杏兒老公Phil再上載Brendan仔得意照片,其肥美的豬腳絕對令人嘆為觀止!

原文:東方新地、Sunday Kiss|撰文:Fiona|圖片來源:胡杏兒IG、hakkaphil@IG

胡杏兒囝囝晒米芝蓮豬腳

Phil在IG發佈囝囝Brendan(李奕霆)的最新萌照,原來Brendan不知不覺已經八個月大,Phil仲透露囝囝生咗兩顆小門牙,乜都鍾意食。不過最令人注目的,絕對是一雙肥美的豬腳。Phil仲笑囝囝雙腿好靈活,或者會同媽媽參加下一個瑜伽課程!

跟Coffee做瑜伽修身

杏兒十二年前為演活《肥田囍事》中的肥田不惜增肥,雖然事後很快減肥成功,但她表示身體再不能像以前那麼容易瘦回來,因為脂肪細胞已經膨脹了,現在keep fit不像以前那麼輕鬆。不過,拍攝當日在場不少曾與杏兒合作過的人,都表示她比懷孕前更苗條。「生完之後怕影響奶量,所以冇做咩地獄式減肥,冇節食同做太劇烈的運動。我陀B嗰陣重咗三十磅,生完已經冇咗十磅,我覺得係水腫比較多。」其實她最近一個月才開始做運動,更跟圈內的瑜伽導師林芊妤(Coffee)學瑜伽,在這位魔鬼教練的訓練下,杏兒上第三堂瑜伽已經做到倒立。除了做瑜伽,她得閒也會做帶氧運動,務求保持定期運動量。

Brendan六個月大已經超可愛

胡杏兒之前襯囝囝Brendan半歲大,為佢影相留念,相中見到眼仔碌碌的Brendan已經識望住鏡頭,兼擘大個口扮驚訝,相當鬼馬!另外,更睇到佢隻手仔肥嘟嘟,相當可愛!

胡杏兒老公唔執輸

而杏兒老公李乘德(Philip)亦都唔執輸,同樣上載另一張寶貝仔的照片。相中見到Brendan坐喺度,有啲頭髮豎起,笑得開心之餘,個樣仲好趣緻!李乘德更表示Brendan好好湊,成長過程好順利,除咗瞓得食得同屙得外,又唔怕陌生人,去抱佢仲會笑㖭!

胡杏兒囝囝 天然呆超可愛

早前胡杏兒帶埋七個月大的Brendan,同「胡說八道會」一班靚靚契媽胡定欣、黃智雯、姚子羚、李施嬅食飯,肥肥白白的Brendan仔擺出一副天然呆樣,同成班勁興奮笑到勁開心的契媽相映成趣!

米芝蓮手仔搶嘢食

另外見到契媽子羚對住Brendan食餃子,見到Brendan即時一副垂涎三尺樣,仲伸出佢隻一節節的肥手仔摸住隻碗,子羚都留言話「Baby Lee你做咩搶契媽啲嘢食呀?為食豬」

胡說八道演唱會

另一靚契媽李施嬅亦有分享當晚相片,留言道:「今晚開咗一場胡說八道演唱會逐個唱歌給B.B. Lee 聽,其實baby Lee喺度諗乜呢?係唔係諗緊成班傻婆點解見到我咁興奮呢?太可愛喇,我哋個個都俾你電暈啦。」

胡說八道演唱會到底係點?片段中見到李施嬅唱英文歌氹Brendan瞓覺,不過見到Brendan只顧住咬牙膠,對契媽歌聲冇咩反應!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!