爆谷一周

爆谷一周|艾粒爆3男星出術增高2cm:姓許、姓張、姓周都有用

最新娛聞

廣告

谷德昭主持的ViuTV節目《爆谷一周》曾請來艾粒的少爺占和Donald做嘉賓。Donald指與吳君如拍戲好大壓力:「佢好鍾意judge晒所有嘢。」二人又爆有好多歌手用增高鞋墊出蠱惑,包括姓許、姓張和姓周的歌手,連谷德昭都忍唔住爆埋一份!Donald又自揭27歲時偷阿姨的裙穿,感受做女人的感覺,被阿姨個仔爆大鑊,十分搞笑!
爆谷一周
谷德昭主持的《爆谷一周》請來艾粒少爺占和Donald做嘉賓,大爆圈中男星秘密。(圖片來源:IG@koktakchiu)

Donald:可以增高2cm

艾粒接受谷德昭節目《爆谷一周》訪問期間,Donald拎出兩塊半透明的不明物體,搞到谷德昭忍不住問:「義乳嚟呀?」Donald解釋它們是着在襪子內的增高鞋墊:「我想喺呢個節目控訴好多香港歌手,以佢哋嘅高度係唔使用增高鞋墊,呢個增高鞋墊,用咗之後可以增高2cm,而家好多歌手用呀!」少爺占即罵他:「你都好毒喎!」

爆谷一周
Donald拎出兩塊半透明的不明物體,原來是着在襪子內的增高鞋墊。(圖片來源:《爆谷一周》截圖)
爆谷一周
Donald指鞋墊可增高2cm。(圖片來源:《爆谷一周》截圖)

「姓許嘅唱歌比賽冇咁高」

谷德昭即問艾粒哪位歌手用緊增高鞋墊?少爺占即答:「姓周嘅!」Donald指:「我懷疑姓張都有用,姓許嘅都有用,好過份!」少爺占:「姓許一定有用,以前佢唱歌比賽冇咁高。」谷德昭亦忍唔住口:「有一位歌手朋友我估佢都有用,因為我未同佢游過水,佢唔肯去游水,我諗佢擔心游水時俾人發現突然間矮咗咁多!」

爆谷一周
艾粒鬥爆圈中幾位男星偷偷用增高鞋墊。(圖片來源:《爆谷一周》截圖)

Donald:我高岑珈其少少

身高165cm的Donald又自爆曾經着住增高墊去首映禮,因為望落與高173cm的少爺占一樣高,而被粉絲質問原因:「之前《阿媽有咗第二個》首映,呢次我就唔記得着,我惟有挺直條腰,好彩我高過岑珈其少少,贏咗個馬鼻,即刻安樂晒!」拉埋岑珈其落水,非常搞笑。

爆谷一周
Donald自爆去首映忘記用增高鞋墊:「好彩我高過岑珈其少少,贏咗個馬鼻!」(圖片來源:《爆谷一周》截圖)

Donald同吳君如拍戲壓力大

Donald有份演出吳君如電影《闔家辣》,少爺占指Donald拍吳君如好大壓力,Donald說:「拍嘅過程好順利,君如姐嚟到成個氣氛唔同咗,本來啲take都OK,導演亦都OK,君如嚟到嘅時候由頭嚟過,我心諗頭先嗰啲明明OK?」谷德昭問:「你有冇講出嚟呀?」Donald:「唔敢,不過最後都用返之前嗰啲嘅,咁我就安樂少少!」

爆谷一周
Donald在《闔家辣》飾演梁詠琪阿哥,與譚玉瑛姐姐有對手戲。(圖片來源:IG@donaldtong)

指吳君如鍾意judge晒所有嘢

少爺占指吳君如有股氣場,更爆她太得閒會打電話去直播室:「你知佢把聲又似YT(俞琤)吖嘛,我喺節目度話估唔到我都有日本fans,轉頭直播室電話嚟,佢話『個個人都有日本fans啦,唔好信呀,喺日本嘅香港人冇嘢做,你唔好以為得你有日本fans呀!』所以佢好得閒,好鍾意judge晒所有嘢,所以咁先有好嘅作品囉!」

爆谷一周
少爺占指吳君如有股氣場,更爆她太得閒會打電話去直播室糾正他們。(圖片來源:IG@ilubz)

少爺占帶挈Donald入市勁賺

谷德昭指Donald壓力大到估歌仔、上節目同見fans都會胃痛,Donald解釋:「我試過睇輕一份工作,點知最後甩碌、忘記對白,搞到好大件事,所以我永遠記得一定要小心,一嚟到工作,我個心就會跳得好快,我覺得有ready嘅工作先會做得好啲。」谷德昭讚少爺占投資叻,Donald承認買樓都因為少爺占:「我買嘅時候404萬,而家double啦!」

爆谷一周
Donald承認買樓都因為少爺占:「我買嘅時候404萬,而家double啦!」(圖片來源:IG@koktakchiu)

Donald自爆變態偷着阿姨裙

谷德昭問艾粒分享扮女人心得,Donald自爆變態搞作:「我細個試過着阿姨啲裙,我冇嘢做入去佢間房,佢掛咗條裙喺度,不如試吓着,我除咗入面啲衫着住條裙行嚟行去,睇吓電視,感受吓做女人係點嘅呢?」谷德昭問他:「你嗰時幾大?」Donald唔知講真定講笑:「嗰時我27歲,原來隻腳係唔知點擺,最痴線係阿姨個小朋友喺度全程目睹。」

爆谷一周
谷德昭問艾粒分享扮女人心德,Donald自爆變態搞作:「我細個試過着阿姨啲裙。」(圖片來源:Youtube@ Jim Yan)

睇返焦點預告!

撰文:東方新地圖片來源:《爆谷一周》截圖、IG@koktakchiu、IG@donaldtong、IG@ilubz、Youtube@ Jim Yan